[Video] Adio, „Steaua”! Din vară FC Steaua se va numi „FC Sport”, iar CSA Steaua de amatori se alătură „Sportului studențesc”

de | ianuarie 26, 2017
  • Nota Redacției: Nebunia la români! După ce palmaresul echipei de fotbal a fost asociat de-a lungul celor 70 de ani de existență cu numele ASA, CSCACCA, din 1961 cu CSA Steaua București, iar din 1998 cu FC Steaua București, din vara anului 2017 urmează să fie asociat cu numele FC Sport București (FCSB). Noua echipă de fotbal amatori CSA Steaua București se alătură echipei „Sportul studențesc”  în Liga a 4-a. Astfel numele „Steaua” va dispare de pe harta Ligii 1 și a Europei fotbalistice. Nu și din inimile noastre! Adio, dar rămân cu tine!

Digisport:

Deși, inițial, părea hotărât să-i spună clubului său FC Star București, Gigi Becali s-a răzgândit ulterior și a luat în calcul și varianta ”Sporting”. Mai nou, acesta chiar a înregistrat două variante la OSIM, printre care și ”Fotbal Club Sporting Becali”. Cu toate acestea, patronul vicecampioanei României nu se gândește să-și pună propriul nume în denumirea clubului.

Astfel, Gigi Becali a anunțat, ÎN DIRECT, în emisiunea ”Fotbal Club”, de la Digi Sport, că numele echipei sale va fi ”Sport București”:

Eu zic că nu are rost să ne jucăm, să facem tot felul de jocuri. Se va numi „Sport Bucureşti” echipa. Nu ne jucăm cu Steaua aşa, să îi spunem „Becali”. Formaţia va rămâne Steaua în veci vecilor. Schimbăm numele ca să nu se mai comenteze, deşi eu sunt 100% convins că vom avea câştig de cauză. Dacă nu, se va numi „Sport”, dar va fi „Steaua”. Istoria şi palmaresul nu ni le poate lua nimeni. E vorba de continuitate, nu poate să vină nimeni să spună altfel„, a spus Becali la Digi Sport, în cadrul emisiunii Fotbal Club.

 Mai mult, patronul ”roș-albaștrilor” a precizat că a notificat deja Registrul Comerțului în privința schimbării numelui clubului de la 1 iunie:

Deja am făcut o cerere la Registrul Comerţului: le-am spus să ia la cunoştinţă că de la 1 iunie echipa se va numi „Fotbal Club Sport Bucureşti„, a mai zis Gigi Becali.

  • Declarația integrală al lui Becali

Chiar dacă va schimba, de la 1 iunie, numele echipei sale din ”Steaua București”, în ”Sport București”, Gigi Becali este convins că formația va avea parte de susținători. Chiar dacă e conștient că cei din Peluza Sud nu-și vor face apariția la meciuri, el se bazează pe fanii tineri, care nu erau născuți în 1986, atunci când ”roș-albaștrii” cucereau Cupa Campionilor Europeni.

Pe suporteri nu îi interesează, dacă echipa va avea rezultate. E adevărat, nucleul dur, Peluza Sud, nu va veni la meciuri. Dar părerea mea e că Peluza Nord încet-încet va reveni la meciuri. Fanii pe care îi am eu sunt cei de 20-25 de ani, ei nu ştiu de Steaua 1986, pentru că nu erau născuţi. Ei s-au născut şi au văzut Steaua asta, „Steaua lui Becali”. De aceea, cred că nu am nimic de pierdut„, a declarat Becali în direct la Digi Sport, în emisiunea ”Fotbal Club”.

Patronul vicecampioanei României exclude, în acest moment, posibilitatea unei împăcări cu cei din Armată:

Eu nu am cum să mă înţeleg cu Armata. Eu tot ce am făcut, am făcut din bună credinţă. Uitaţi-vă pe acte. Din 2000 dau bani, era echipa pe locul 12. S-a încheiat un contract care s-a votat în Adunarea Generală. Scrie clar că echipa se va numi „Steaua Bucureşti”. Eu nu am luat marca, vedeţi că acolo nu ţip. A murit asociaţia, a murit şi marca. Dar numele e al meu, eu sunt convins că adevărul va ieşi până la urmă„, a mai spus Becali, la ”Fotbal Club”.

Asemeni lui, nici cei din Clubul Sportiv al Armatei nu mai iau în calcul varianta unei împăcări:

Mă îndoiesc. Mai ales că marea parte a fanilor, cei din Peluza Sud susțin această echipă. Atunci când ieși public și spui că va fi formată această echipă, care va deține palmaresul, îmi este greu să cred că se vor face pași înapoi”, a afirmat directorul tehnic al CSA Steaua, Marius Lăcătuș, miercuri, la Digi Sport.

Sursa digisport.ro

69 de comentarii la „[Video] Adio, „Steaua”! Din vară FC Steaua se va numi „FC Sport”, iar CSA Steaua de amatori se alătură „Sportului studențesc”

  1. kla2005

    Lasa ca si noi cei care am crescut cu Steaua 86 tot cu actuala echipa de Liga 1 tinem.
    Chiar daca varsta noastra se invarte in jurul a 40 de ani, stim unde e adevarata Steaua!

    Steaua s-a re-branduit FCSB si cu asta basta!

    P.S. Mititelu zice ca dl Rotaru e in spatele lui Piti si a proiectului CSA

    1. bujold

      Bineinteles ca stim care e Steaua, chiar daca avem peste 50 de ani. Nici nu exista alta! Ca ne place, sau nu, Becali. N-are importanta. Asta e echipa cu care am inceput sa tin, in 1971, cu Huidu, cu Halmageanu, cu Pantea, cu Smarandache, cu Aelenei. Restul sunt povesti.

  2. mereu-fcsteaua

    Am mai spus-o. E trist ce se întâmplă, dar: nu ne bucurăm? Am scăpat de cei care se cred fani ai Stelei, dar, de fapt, nu sunt. Ei nu iubesc Steaua, ei doar îl urăsc pe Becali. Nu e bine că drumurile noastre se despart?

    1. kla2005

      Nu e bine pentru Steaua!

      Cred ca daca era „o critica” constructiva din partea galeriilor, era mai bine.

      In schimb ei s-au erijat in purtatorii de cuvant ai stelistilor, ceea ce nu era cazul si au insistat pe langa Armata sa-l „rezolve” pe Jijinho…ei bine, nu a castigat nici talpa-iute, nici armata si nici becali…a pierdut in schimb Steaua.

  3. red-star

    Cica echipa ciobanului s-a rebranduit :))))))))))) „Sportivilor”, ca sa te rebranduiesti trebuie sa detii acel brand pe care vrei sa-l schimbi. Ce e misto, e cum va spune ciobanul „fanii mei”, mai bine isi spunea Sportiv becali si era toata lumea fericita.
    In legatura cu palmaresul am si eu o mica observatie, poate nesemnificativa si fara un adevar „juridic” dar totusi o expun. In toata lumea asta majoritatea echipelor au numarul de campionate nationale castigate reprezentate grafic pe emblema printr-o steluta in 5 (CINCI) colturi la fiecare 10 campionate. Ciobanul o fi mai cu mot de si-a pus doua stelute in „enspe” colturi pe emblema, sau stie foarte bine ca nu detine palmaresul STELEI BUCURESTI?
    P.S. Hai toata lumea: 1, 2, 3, si cine sare e sportiv, hei, hei!!!

    1. fortuneteller

      Hai sa fac si eu o mica observatie: clona din liga 5 va purta numele „Steaua”, va avea si brandul CSA Steaua, dar nu va avea palmaresul Steaua din fotbal. Doar o mica echipa de cartier, care va fi „maritata” deindata ce ajunge in Liga 2. Cei care sunt nemultumiti de patronatul oierului vor la fel de nemultumiti de patronatul barbugiului. Scuze, dar seamana a specula cu echipe de fotbal si „traducerea” bietilor chibiti care inca cred ca echipa e a lor.

      PS. Hei, ce derbiuri anunta intre CSA, Sportul Studentesc, Progresul, CS Dinamo, poate chiar si Rapid (cu toate filialele, ca inca se discuta cine si ce are). Nu uita sa pregatesti si bannerele vechi: Piti lasa-ne!

  4. micodo

    N-am mai scris pe site de nspe ani desi am cont din 2005 si m-am contrat in urma cu cativa ani chiar cu memebrii ai galeriei.

    Noi, cei care am insotit echipa Steaua pe toate stadionele din tara si din Europa, nu cautam sa va atragem, nu avem nevoie de voi si stim ca nu puteti sa ne ajutati cu nimic!
    Mai nou, si la voi, vad ca apar pareri conform carora: nu aveti nevoie de noi, vezi Kla2005!

    Domnilor, asta e tot ce ne dorim si noi, sa ne dezicem de voi, de activitatea voastra internautica si inexistenta voastra faptica – omul dupa roade se cunoaste, adica dupa sustinere, dupa fapte, dupa sacrificiu! Ce sacrificiu e ala in care postezi pe net!??? Cine are nevoie de sacrificiul tau pe net!? Nu ma crezi? Intreaba jucatorii Stelei sau al oricarei echipe din lume: „daca ar trebui sa deplaseze 100 de insi undeva, pe cine ar prefera?!!!” Pe niste multitastkng sau niste voci dispuse la ragusire?

    Voi credeti ca aveti orice (cunostinte, istorie, juridic, vorbit-vorbe, discutat,-discutii) dar nu prezenta activa langa echipa! Domnilor, nimeni nu are nevoie de voi! nici Steaua, nici FCSB, nici Star, nici dinamo, nici rapid nici Sportul Studentesc! De ce? pentru ca nu existati pe stadion, nici cu prezenta si cu atata mai putin cu vocile, mainile, manifestarile si tot ce inseamna o galerie!

    In urma cu peste 20 ani exista un fost sef de galerie galerie, acuzat de toata lumea ca lua bani de la echipa! Intr-adevar, omul nu era cel mai curat dar eu am apreciat ceva la el
    (indiferent cat si daca lua bani de la ei!!!) ca ii injura ori de cate ori constata derapaje fotbalistice sau de comportament!

    Voi veni alaturi de voi atunci cand va veti aduna in peluza si veti face ceea ce tot afirmati pe site, si anume: ca nu-l apreciati pe Becali, adica ca nu sunteti de acord cu el (macar in anumite cazuri!) si ca sunteti in stare sa va si revoltati impotriva oricarui derapaj fotbalistico-conducator: fotbalistic, comportamental, social, moral, de apartenenta, etc.

    1. fortuneteller

      @micodo.

      Aoleu, vai ce ne-ai pus la punct pe toti! Pai noi ce ne facem acum, zau asa!? Sefu’, vezi ca n-ai diploma de evaluator al spiritului de stelist, si nici nu te-a pus SRI sa ne urmaresti daca ne „sacrificam”. Nu prea e clar in numele cui vorbesti cand spui ca nimeni nu ne vrea, pt daca chiar ai vorbi cu niste conducatori de echipe (nu de galerie), ti-ar explica clar ca orice platitor de bilet e important pt echipa, si ca unii mai cumpara si alte alea, cum ar fi tricouri, fulare, etc. Poate ai intelege atunci ca nu numai galeria e importanta pt echipa, ci TOTI cei care platesc bilet. Ah, si sa nu uit, vorbeste si cu parintii, poate te lamuresc ca de la o varsta iti mai schimbi rutina de zi cu zi. Ce faci azi, de exemplu mersul cu galeria, va fi intr-o buna zi doar o poveste pt ai mai tineri. In fine, referitor la Becali si revolta propusa, ar fi bine sa intelegi diferenta intre proprietate privata si sentimente personale. E o limita in care poti sa-ti exprimi dezaprobarea, iar daca treci aceea limita ajungi deja in domeniul legal. Si vecinul Costica are un BMW pe care-l abuzeaza in vazul lumii, dar nu poti sa-i iei cheile pt asta, ci cel mult sa-i spui ceva.

      1. micodo

        @fortuneteller.

        Stimabile, hai sa incepem cu ce am facut fiecare, desigur, pe net e discutabil, ca sa putem masura implicarea unuia sau altuia!
        E vorba doar despre implicare, ca in orice, sau tu ai obraznicia sa te consideri la fel de stelist ca Jean sau Marin ori la fel de roman cu Stefan cel Mare sau Mihai Eminescu?!
        Eu nu am obraznicia sa ma consider „mai stelist ca Jean sau Marin” din simplu motiv ca nu mi-am petrecut la fel de mult timp in slujba echipei, desi am peste 100 deplasari!”…
        Da, stiu, toate echipele/conducatorii se folosesc de galerii pana obtin nivelul de satisfactie dorit=oile platitoare de bilet.

        Hai sa-ti zic un caz: in anii 80 exista o galerie la Real Madrid – Ultras Sur!. Acest nucelu format din cateva sute de insi (nesemnificativi, ca la Sud Steaua) a fost anihlat de normele UEFA, vezi Doamne, prea radicali!.
        Clubul Real Madrid se baza pe zecile de mii de fotografi (japonezi, asiatici, romani, toate natiile, vivat multiculturalismul) si a interzis cele cateva sute din Ultras Sur.
        Dupa circa o decada i-a aprobat in stadion!!!, Ia cauta, oare de ce? pentru ca stadionul lor cu 100 mii de fotografi s-a transformat in pestera si aveau nevoie de cateva sute sa-i anime!

        Si da, vor avea nevoie de cele cateva sute pana vor anima fotografii, dupa aia se vor dezice IAR de ei sau ii vor interzice. Va cunoastem atat pe voi cat si pe conducatorii jegosi de echipe/ligi/uefa. Fraierul platitoar de bilet e cel mai bun sustinator al lor atata timp cat nu se manifesta si plateste urmatorul meci.

        Mersul in galerie deja e rutina, am aproape 40 ani si o fac cand pot, dar sustin pentru cei tineri!

        PS Impotriva lui Becali cand protestati ca sa vin alaturi de voi?

        1. fortuneteller

          @micodo.

          Amice, singurul obraznic esti tu. Eu nu m-am comparat nu nimeni si nici nu o fac tocmai pt ca nu exista un criteriu valid de apreciere a nivelului de stelism in fiecare dintre noi. Ma doare in fular de tine sau Jean, de numarul de deplasari care le-ai facut (bravo tie!), sau de patronatul echipei. Sunt suporter Steaua, nu Jean, Becali sau mai stiu eu ce apevist. Mai citeste inca o data ce am scris eu si ce ai raspuns tu. Eu n-am zis ca galeria e inutila pt echipa, am zis ca TOTI platitori de bilet sunt importanti. Da, si aia fraierii (de ce sunt fraieri?), caci din banii lor se platesc transferuri si salarii, nu din cantece si bannere. E atmosfera faina pe stadion cand e galeria prezenta? Categoric! E bine ca e acolo? Absolut! Fara galerie nu exista echipa? Nu, echipa exista cat timp cat exista o competitie si are bani sa se inscrie (vezi cazul Rapid, cu toata legione granata a lor s-au dus pe sine in jos..). Este echipa a galeriei? Nu, galeriile, jucatorii, patronatul vin si se duc, echipa ramane. Deci dupa ideile tale o echipa se tine numai din falfait de steaguri, cantece si deplasari. Succes, aplicati reteta asta la CSA Steaua si vedeti daca ajunge undeva.

          Despre oier nu am nimic de zis, pur si simplu nu ma intereseaza. Ce exact ti-ai dori sa protestez? Zici de oi? Pai oile merg sunt alea care merg in turma fara sa stie de ce sau unde merg. Deci, stii de ce protestul e necesar si ce alternativa propui? Sau doar protestezi, ca e la moda?

    2. kla2005

      @micodo.
      Poate ca am fost si noi pe stadion si am vazut ce faceti!
      Nu o data am stat mai bine cu adversarii nostri decat cu galeria venita din „marele” Bucuresti, direct din bvd Ghencea pentru ca nu ca erau bauti, erau „high” bine si in afara de m…e Gigi, pleaca, vinde, mori, nu se scanda altceva in respectiva galerie.

      Am platit sume exorbitante la Cluj (stadion CFR) pentru ca venea „galeria” chiar daca nu se juca pe Ghencea (ne aruncase Armata afara), nu sa sustina echipa, ci sa-l injure pe patron.

      Iar acum ce faceti? Continuati acelasi joc murdar!

      Da’ nu-i bai. Sa dea Domnul sa fie luminati cei de la ICCJ si sa ne ramana numele pentru ca nu as vrea sa vad pe site-ul UEFA ca FC Sport Bucuresti a castigat CCE in 1986. Sincer iti spun ca nu as vrea.

      Tata a crescut cu CCA, eu cu Steaua si acum copii mei stiu de FCSB, asa ca ziceti voi ce vreti, insa voi ati inceput scandalurile si din cauza voastra s-a ajuns aici. Din partea mea duceti-va in Liga a 5-a.
      Steaua mea nu a retrogradat NICIODATA!

  5. micodo

    Te inseli Mestere!
    Dupa nspe ani asta e al treilea si ultimul comm pentru ca vad ca nu mi s-a raspuns argumentat!
    Doar daca xray imi raspunde ce il face pe unul „mai „stelist sau mai roman sau mai politist sau mai REBU-ist sau mai vodafonist sau mai diinamovist sau mai muncitorist sau mai socialist sau mai liberal sau mai comunist sau mai rockerist sau mai etc…..pana ma plictisesc!
    Daca nu exista nici un criteriu de departajare pentru tine, atunci eu ma retrag in urmatorii 7 ani de lipsa.

  6. xray Autor articol

    Iar unul care vine direct din buricul Universului. :))

    Micodo, stai linisțit, fără griji! Nimeni nu are nevoie nici de tine și de „voi”(nedefiniți). Nimeni nu a chemat pe nimeni. Nici măcar pe tine.
    – Nu tu sau „voi” i-ați făcut să devină steliști pe „ceilalți”!
    – Nu internetul i-a făcut steliști pe „ceilalți”, filozoful gaurii din covrig. Mediul virtual este doar un spațiu de comunicare și socializare, NU DE REPREZENTARE. În loc să se întâlnească lumea prin boscheți, lumea socializează cu mijloacele secolului 21, nu al epocii de piatră.
    – Nu scaunele frecate în fund din peluze și tribune au sadit atașamentul cuiva față de Steaua.
    – Nu majoretele, șefii de galerii, chipurile mascate și despuiate până-n brâu care își revendică Steaua de parcă ar fi născut-o ei, au atras suporterii spre Steaua.
    NU! Altceva, ceva ce tu și „voi” nu ați fost și nu veți fi niciodată și sunteți zero în istoria și gloria lui! Echipa de fotbal Steaua!

    Echipa de fotbal Steaua i-a făcut pe toți steliști, cu jocul și performațele ei, față de care tu, „voi” și „ceilalți” suntem zero barat ca reprezentare în istoria Stelei.
    Echipa de fotbal Steaua v-a născut pe „voi” și pe „ceilalți” steliști. Nu Talpan, ciobanul, Mustață, Lecce… péluzele, „cetățenii” sau Jean Pavel cu arcanul.

    Fără echipa de fotbal Steaua eram toți microbiștii steliști, fie suporterii altei echipe, fie fără pasiune în fotbal.
    Fără echipa de fotbal Steaua, toți suporterii steliști nu ar exista (în sens de fani)!!! Ar fi un nonsens existențial!

    Dacă e ceva de plâns în toată această mascaradă este numai dispariția numelui Steaua de la echipa de fotbal Steaua și clonarea ei într-o echipă de amatori. O mai mare umilință pentru ceea ce a reprezentat Steaua în România, nu există!

    PS
    Sunt stelist dinainte de 1989, când nu era nici Talpan, nici ciobanul, nici Păunescu și nici măcar Sfinxul! Nici peluză sud, nord, vest, est… etc. Să-ți mai spun că nu existau nici calculatoare, darmite internet?
    Dar exista echipa Steaua! De asta sunt stelist!

    1. micodo

      Stiu, mestere xray, sunt nascut in anii 70. Pacea fie cu tine!
      Ultimul comm! Raman cu un mare regret: nu mi-ai raspuns ce ii face pe unii „mai” decat ceilalati!…Iisus a spus ca „faptele lor!” Eu nu am vazut nicio fapta la voi, decat multitastking…..

      1. xray Autor articol

        @micodo.
        Ti-am răspuns implicit.

        Îți spun și explicit: niciun suporter nu e mai presus decât altul! Iubirea nu se poate măsura și ar fi tâmpit cel care și-ar propune. Iubirea e făcută să o simți și să o manifești în felul tău, nu să te lauzi cu ea sau să o compari cu a altuia!

          1. micodo

            Am mai pus intrebarea, mai devreme. Daca nimeni nu e mai presus de nimeni, la nivel profesional! @xray, in ce domeniu lucrezi? ca sa pot sa ma compar cu tine! promit ca sunt sustinator, si pot confirma cu date de pe wiki!

            Nene, asta e comunism curat, sunt oameni mai specialisti decat altii! unii in galerii, altii in stadioane, altii in marketink, altii in medicina, etc.

            @xray, spune-mi in ce domeniu lucrezi ca sa ma pun pe acelasi nivel cu tine, si sa nu obiectezi ca te acuz de DEScremenare! 🙂 Iti pot demostra pe site ca sunt la fel de specializar cu tine!

          2. micodo

            Sa mai zic ca un comm nu mi-a aparut? este magarie pe fata! daca xray il face aparut o sa mai raspund aici, daca nu, eu ma retrag si va las in bucuria voastra, fortunleter, and altii, si va va raspund numai in privat daca aveti nelamuriri, Succes cu Star!
            Ne vedem dupa 2020 sau cand om promova!

          3. xray Autor articol

            @micodo.

            Încetează cu tâmpeniile insidioase: „..un comm nu mi-a aparut? este magarie pe fata!…”
            Tu crezi că e cineva responsabil că nu știi să editezi? Cine sunt eu, Iosefini, să-ți scot mesajele tale nepostate din joben?
            Sau dacă nu ti-l găsești în încrengătura de comm-uri? Vrei lanternă?

            Pentru restul intrebărilor, ori nu ai citit ce am scris, ori ai o jenă la înțeles. În ambele cazuri nu mai am timp de pierdut cu fleacuri.

            Cât privește 2020, pari mai grăbit decât Dracula. Ăla parcă a „hibernat” mai mult. ?

    2. joseph

      @ xray

      daca trec peste atacurile ieftine, pot sa fiu de acord cu mesajul general, dar am o singura observatie: asa cum unii supraestimeaza rolul unei peluze active si tu il subestimezi. ca sa nu ma lungesc o sa dau doar un exemplu… reactia copiilor cand sustinem Steaua la alte sporturi. in cazurile astea e mai usor de vazut pentru ca sunt la distanta mica de noi, dar cred ca se aplica si la fotbal. daca n-ai fost niciodata la un meci de genul, poate crezi ca se apropie de noi doar strigand „becali pleaca” sau ca fug de noi pentru ca ne cred huligani, dar lucrurile stau putin altfel

      1. xray Autor articol

        @joseph

        Nu îl subestimez, dar nici nu-l consider un atu în a mi se argumenta polemic:
        „eu sunt din peluză, mai stelist decât tine pentru numai eu știu ce înseamnă Steaua, tu habar nu ai, și întodeauna eu am dreptate„.

        În rest nu am treabă cu nimeni!

        PS
        Discuția este numai de fotbal, nu de alte sporturi Steaa.

    1. xray Autor articol

      @asprilia.
      Parinții tăi pot sa mai faca 100 de copii și să-i boteze asprilia, dar asprilia ești numai tu!

      PS
      Și Dinamo și-a reactivat secția de fotbal, dar CS Dinamo nu e FC Dinamo!

        1. xray Autor articol

          @asprilia.
          Nu copiez pe nimeni și tu nu vrei să înțelegi!(Acum să nu te dai mai stelist și mai deștept decât Ilie :)) )

          Repet și cu asta inchei pe tema asta!
          Parinții tăi pot sa mai faca 100 de copii și să-i boteze asprilia, dar asprilia ești numai tu!
          Te pot dezmoșteni, îți pot lua numele, dar niciodată și realizările tale (palmaresul=studii, note, premii, diplome etc) să le dea unui nou născut botezat asprila.

      1. asprilia

        @xray.
        corect ce zici tu acolo ,dar te referi doar ,,in sportiv pe cand o echipa /club de fotbal ca sa aiba legitimitate trebuie sa fie in legalitate ,,juridica,, deci tu sau eu fara buletin mai putem spune ca suntem xray sau asprilia ? nu cred

        1. alexandru-h

          @asprilia.

          Sa nu-ti pierzi vreodata buletinul! Ai ajunge in situatia de a merge haihui pe strada, intreband trecatorii daca stiu cum te cheama. 😀

          Legitimitatea unei echipe de fotbal sta in continuitatea activitatii fotbalistice. Nu a stat niciun suporter sa verifice actele CCA-ului, ASA-ului, Stelei din 1947 incoace – cine stie, probabil gaseau tone de magarii. Dar e irelevant – ca ii interesa doar activitatea fotbalistica.

        2. xray Autor articol

          @asprilia.
          Pui greșit problema, de asta tragi concluzii false. Este una sa nu ai buletin deloc și âlta sa îți schimbi numele în buletin.
          De aceea CNP-ul este „ADN-ul” cu care te naști. Ală nu ți-l schimbă nimeni, indiferent de câte ori îți schimbi numele.
          Realizările tale NU le-au făcut numele tău, ci persoana ta, care este asociată la naștere cu acel CNP. Dacă numele este „transmisibil”, CNP nu! El exprimă continuitâtea ta și dispare o dată cu tine.

  7. micodo

    xray, recunosc, sunt cretin, dar ce zic eu cretin?, sunt de-a dreptul imbecil!
    E clar ca site-ul are erori multe si eu refuz sa le mai pun pe seama moderatorilor….la ultimul tau raspuns nu am posibilitatea replay-ului…dar cum spuneam, sunt oligofren, cu siguranta optiunea va apare dupa acest comm…sa-i fac prtscr?!…oh, din pacate nu stiu, sunt ‘andicapat mintal din peluza sud!

    Nu mai am niciun raspuns pentru tine….bucurati-va de echipa voastra si faceti-i galerie…este ultimul meu indemn!

    1. xray Autor articol

      @micodo.

      Nu ai pentru că așa este proiectat softul WordPress 4.7.2 (platforma site-ului) de la mama lui, cu un număr limitat de „re-re” reply-uri „in tree” la un comm.
      Dar poți răspunde în alt thread separat, exact așa cum ai făcut mai sus. Unde-i problema și frâna de a te exprima?

      Frate, oare pe unii, în afară de conspirații și persecuții paranoice, îi ma bântuie și ceva pozitiv?

      1. micodo

        Sunt paranoia, hater, negativist si nihilist! Nu mai vad nimic bun in lumea asta: reptilienii ne conduc, pamantul e plat, popii e hoti si becali e salvator!

        Un rus salbatic mi-a dezvaluit rezolvarea la „Ipoteza lui Poincare” dar inca nu vad pozitivul lumii. Va rog, salvati-ma!

        PS rusul salbatic a refuzat premiul nobel dar xray merita premiul pentru egalitatea in drepturi… niciun suporter nu e mai presus decât altul!…deci eu nu sunt mai presus decat Dani Radu=Dani Radu are acelasi drept ca Marin/Jan/Lecce sa fie sef de galerie!

        The end! bucurati-va de echipa voastra si faceti-i galerie, aveti 4 ani sa ne dovediti cat de suporteri sunteti voi la un meci direct!

        1. xray Autor articol

          @micodo

          Ipoteza lui Poincaré (Conjectura) este o problemă de formă a universului, nu de conținut sau calitatile din interiorul său.
          Pentru a vedea „pozitivul lumii”, nu trebuie să stai ca vițelul la poarta nouă în fața unei suprafețe 2d (bi-dimensională) închise într-un spatiul euclidian 3d să vezi ce se întâmplă. Și nici să mângâi biluțele în 3d gândindu-le la frontiera unei bilei în 4d, așteptându-l pe rusul Perelman să te rezolve.

          Nu are cum. Rusul tău, el însuși NU este un exemplu de „pozitiv”. Dimpotrivă! „Sălbaticul”, care ți-a dezvăluit tainele lui Poincaré, e un sociopat. Ca Robinson Crusoe a eșuat psihic pe o insula din propria imaginație. Nu se barbiereste, nu se tunde, nu isi taie unghiile, respingere orice apropiere din partea semenilor sai și vegetează izolat ca un pusnic fără nicio ocupație, rupt de civilizație.

          O asemănare ai avea cu „Conjectura lui Poincaré”. Poincaré a imaginat o operatie intuitiva pentru dezvoltarea ulteriora topologiei algebrice. Este vorba despre „deformarea continua˘ în interiorul unei anumite multimi, a unei curbe continue sau diferentiabile din acea multime. Nu intru in dealii.

          Asta cu „”deformarea continua˘ în interiorul unei anumite multimi” cred că tu ai prins-o cel mai bine de la rusul tău, cel care a demonstrat-o și matematic, dar și social, prin exemplu personal descris mai sus. Acum îmi explic cum de s-a deformat și Talpan în regim galopant. 🙂

          PS. În lista celor 100 de genii in viata, alcatuita de Daily Telgraph, rusul tău, Perelman, ocupa locul 9. Ti-am înțeles aluzia din asocierea ta cu rusul, ca discipol. Însă toate geniile au o nebunie, dar niciun nebun nu e și geniu! Genialitatea nu este transmisibilă, exact ca palmaresul.Nici prin instanță. ?

  8. kla2005

    Sper ca in cererea de schimbare a numelui a scris „urmare a deciziei Curtii de Apel prin care suntem OBLIGATI sa schimbam numele”…sper
    Sa fie foarte clar ca suntem fortati de Armata sa nu ne mai numim STEAUA.
    Eu unul TOT STEAUA voi spune, TOT STEAUA voi striga!

  9. raducus

    Oricum ai da-o, e destul de trist.

    Ipotetic vorbind, peste cativa ani poate exista un meci intre Sportiv Bucuresti si CSA Steaua Bucuresti, iar castigatoarea CCE din ’86 sa fie de fapt prima?

    Sa fortez putin mai mult – intre timp, Sportiv Bucuresti poate avea alte culori, joaca pe alt stadion, are alta stema. In timp ce CSA Steaua Bucuresti joaca in ros-albastru, cu stema pe care o stim cu totii si pe Ghencea.

    Daca asta e o situatie normala si acceptabila, inseamna ca am eu o problema.

    1. mq-messi

      @raducus.

      Normala nu este. Acceptabila? Pentru cei care se uita la televizor si la asta se rezuma stelismul lor, nu este acceptabila. Pentru restul, nu e nicio problema.
      Cat despre castigatoarea CCE, nu exista nici cel mai mic dubiu ca ea este reinfiintata Steaua Bucuresti.
      Cat timp, sporting becali nu are nici un element care sa creeze confuzie cu Steaua Bucuresti, e greu sa mergi atat de departe sa faci supozitii. N-are nume, n-are stema (nici macar steaua aia nu e in 5 colturi), n-are suporteri, n-are dreptul sa se apropie de Ghencea. Despre ce vorbim? Nici macar culorile nu sunt aceleasi :))
      Intelegeti-l si pe xray. Daca stelismul „s-ar masura” in fapte (meciuri pe stadion, implicare fizica), toata realitatea lui s-ar prabusi. Cum adica? Miile de comentarii, sutele de articole si poze editate au fost in van? Daca n-ar fi asa trist, mai ca as rade…

      1. xray Autor articol

        @mq-messi.

        Vorbim despre o echipă neînființată încă, CSA Steaua de amatori, fără palmares, care nu va avea voie să se apropie de Liga a 3-a dacă nu o va da unui privat. Exact ca CS Dinamo.
        Adică nu va mai fi CSA ci a altui/altora Becali. A suporterilor nici atât.


        Asta ca să-ți fie clar cât va mai fi „CSA” Steaua.
        http://frf.ro/public/images/uploads/ROAF%202013%20v.%2013.08.2013%20-%20verficat%20VD.pdf

        Are nume, are o Ghencea în paragină, dar nu există încă și are suporteri doar haterii ciobanului. CSA Steaua nu există și nu va exista în așa în Liga 1 și Europa.

        De fapt asta s-a urmărit prin schimbarea numelui la SC FCSB SA. Să poată viitorii prăduitori („finanțatorii” lui Talpan și Piți) să înființeze o nouă societate SC FCSB SA. De ce crezi că făcea spume Talpan să se schimbe repede numele?? Celeritate. 🙂

        Cat despre: „castigatoarea CCE, nu exista nici cel mai mic dubiu că este reinfiintata Steaua Bucuresti”, e chiar de pus în ramă.? Te vei convinge în vară. Nu mai e mult.

        Daca n-ar fi asa trist, mai ca as rade…

        PS
        Nimic din ce s-a scris pe aici din 2002 în 2017 nu a fost în van, pentru că a fost 100% entertainment cu hobby-ul Steaua, exact cum este 100% entertainment și fotbalul pentru care s-a scris pe site. Nu obiectivul cuiva. Poate doar in mintea bolnava a haterilor. E site de socializare, nu DNA sau curte de justiție.

        1. kla2005

          @xray.

          Exact!
          Daca FCSB continua sa detina numele, atunci poate face opozitie la inregistrarea viitoarei societati comerciale…si mi se pare normal, atata timp cat a continuat activitatea fotbalistica a sectiei de fotbal a CSA.
          CSA poate sa-si denumeasca echipa cum doreste, insa o viitoare societate comerciala nu poate lua numele FCSB pentru ca a fost prima data inregistrat in conformitate cu legea.
          Din cate imi amintesc eu…nu sunt sigur, cred ca trebuiau sa faca opozitie la nume in termen de doua luni de la inregistrare si publicare, ceea ce nu s-a intamplat, pentru ca nu aveau de ce, AFCul cu generalii in frunte au decis infiintarea noii Societati Comerciale si continuarea activitatii de catre aceasta.
          De aceea am si eu sperante la fel ca si Jijinho ca judecatorii de la ICCJ vor decide favorabil pentru Steaua si vom avea iar numele. Pt ca altfel, risca inca un proces international umilitor pentru Romania.
          Dupa atatea procese pierdute la CEDO cu privire la conditiile de detentie, un scandal legat de nerespectarea drepturilor comerciale mai lipseste!

    2. kla2005

      @raducus.

      Pai nu tot asta sustinem noi, majoritatea suporterilor???
      Ca e anormal?
      Da’ nu poti sa te pui cu prostul, daca ii dai o bata el va sti unde sa loveasca!
      Asa si Talpa-iute, a luat bata si cu ajutorul unora a lovit unde trebuie.
      Nu e normal deloc intr-un stat de drept sa schimbi numele unei entitati urmare a unui proces de „marca”, de „drepturi intelectuale” cu privire la un substantiv COMUN, dupa mai bine de un DECENIU!!!

      Si atata spun:
      „Numele comercial va fi protejat in toate tarile Uniunii, fara obligatia de depunere sau de inregistrare, indiferent de faptul daca el face sau nu parte dintr-o marca de fabrica sau de comert.” Articolul 8 CONVENTIA DE LA PARIS PENTRU PROTECTIA PROPRIETATII INDUSTRIALE (http://www.osim.ro/desene/conprotin.htm)

      Cu alte cuvinte, daca nu a facut opozitie CSA la numele SC FCSB SA in termenul legal, iar societatea comerciala functioneaza LEGAL de peste un DECENIU, numele societatii comerciale este PROTEJAT de conventia de la Paris a carei parte semnatara este si ROMANIA.
      Daca cumva se va pierde definitiv, cred ca o instanta europeana va schimba acest lucru in baza prevederilor conventiei, iar atunci se vor putea solicita despagubiri masive de la statul roman care a abuzat de lege!!!

  10. superstar18

    Vorbe, cuvinte, reply-uri, edit-uri, etc. Putem sa comentam o suta de ani pe faptul deja implinit sau putem sa acceptam realitatea. Din vara, vor exista 2 echipe care se erijeaza drept continuatoarele Stelei 86′. FC Sporting Bucuresti in liga 1 si Steaua Bucuresti in liga a 4a/5a (depinde de AMFB). Cine crede ca Steaua este echipa unui puscarias notoriu, cu o emblema o stea cu o suta de colturi, culori rosu-galben-albastru si fara marca sportiva, e libera sa o sustina. N-are nimeni nimic cu un Maybach si o baie de multime ca la carte.
    Cine sustine echipa CSA-ului in liga a 4a, e la fel de liber. Pana la urma justitia s-a decis si a spus ca marca apartine Armatei, deci e ok sa isi refaca sectia de fotbal. Bla-bla-bla UEFA bla-bla-bla FRF bla-bla-bla echipe departamentale. Pot sa isi faca echipa si noi putem sa o sustinem. Punct.
    Fiecare cu ce vrea in viata. Toti avem niste valori. La unii valorile se numesc Becali si Reghecampf. La altii Armata si Lacatus. Viata merge inainte, noi n-avem nevoie de voi, voi n-aveti nevoie de noi. De ce sa incercam sa ne convingem unii pe altii, cand stim sigur ca n-o sa reusim. Ne vedem pe stadion in cativa ani, la un viitor FCSB – Steaua in Cupa ;).

      1. xray Autor articol

        @kla2005

        Dacă Steaua de azi își schimbă numele în FC Sport București, meciul FC Steaua Bucuresti vs CSA Steaua Bucuresti nu va exista niciodată!
        De ce? pentru că noua CSA Steaua Bucuresti se va transforma în noua FC Steaua Bucuresti. De asta Talpan atacă și denumirea „FCSB”, pentru a o putea folosi in acronime noua FC Steaua Bucuresti.

        La senioŕi, FC Steaua Bucuresti vs CSA Steaua Bucuresti nu va exista niciodată și dacă FCSB păstrează denumirea, pentru că noua echipă CSA Steaua Bucuresti nu are cum să între în FRF și LPF ca „CSA”.

        1. kla2005

          @xray

          Da. Asa e. Eu spuneam de acel duel
          FC Steaua vs CSA Steaua intr-un meci de cupa
          cu conditia ca:
          ICCJ sa readuca la normal situatia si sa avem numele
          iar CSA sa-si infiinteze o echipa de amatori cu care sa participe la competitiile organizate de liga
          De aceea am spus sa dea Domnul sa fie FC Steaua vs CSA Steaua pentru ca atunci nu se va mai putea infiinta o alta echipa profesionista Steaua.

  11. mq-messi

    Cum sa nu mai fie CSA? Marca, palmaresul si baza sportiva crezi ca sunt pe gratis? Vor pastra probabil 49% din viitoarea societate. Asta a fost si ideea de la bun inceput. Nu vad de ce o prezinti ca pe o stire wow.
    Ghencea paragina? Baza sportiva e in aceiasi conditie ca in ultimii 15 ani. Cat despre stadion, e normal sa nu bage un ban in el cat timp urmeaza sa fie remodernizat.
    Hateri, hateri, hateri… toti ati ajuns sa aveti hateri in ziua de azi :))
    Nici n-are rost sa-ti raspund la partea cu suporterii. Imaginile din ultimele 2 sezoane vorbesc de la sine.

    1. madalinn

      @mq-messi.

      Care palmares ?! A ascuns Talpan palmaresul in sertar si-l scoate dupa 20 de ani ? Obisnuiti-va baieti , va fi o simpla echipa , surioara echipei infiintata in 47. Nu va putea sa-i dobandeasca meritele sportive , pentru ca n-a participat la ele.

    2. xray Autor articol

      @mq-messi
      Nu ai înțeles. Noua societate nu se va denumi cu „CSA”.

      Apoi vorbești basme:
      1) Nu uita că CSA este unitate militară cu regim special. Nu poate fi acționară la o societate comercială pe acțiuni, pentru că nu se încadrează în OG 24 din 2000, art 47 și 48 prin care asociația AFC a putut să fie acționară la SC FCSB SA. CSA nu a putut fi nici macar membra in asociatia AFC. Ți-a explicat și Piece la articolul cu „falimentul CSA” spus de Laurențiu Roșu.

      2) Nu poate da viitoarei societăți marca prin încredințare directă, decât prin licitație publică.

      3) Nu poate da în folosință Ghencea decât prin licitație publică. Exact ca în 2003.

      Așa că mai ușor cu visele. 🙂

  12. wu1

    mane xRAU, tu ai completat formularul ala anti-robot inainte de a da reply la fiecare comentariu ?!…pare din filmele sf ce raspunuri dai, la orice ai un raspuns, si nu asta.i cea mai mare buba, ci faptul ca tu crezi ca ai dreptate mereu ! cazi in propria capcana, cred eu…si eu cred ca ai un profil de comunist, de asta am si zis ca tare as vrea sa.ti vad fatza, sunt curios sa vad cine esti !

    1. kla2005

      @wu1.

      Stimabile ai mai vazut vreo unitate militara sau sectie de politie actionara la vreun club PROFESIONIST?
      Si…vi se tot spune ca Talpan cu mana lui a batut cuie in talpa (sic!) CSA cu evaluarea aia idioata si ulterior prin procesul cretin de „daune” bazat pe evaluarea respectiva a „siglei notorii”, iar voi nu pricepeti ca in cazul dreptului PUBLIC, poporul e proprietarul si, pe cale de consecinta, poporul trebuie sa stie exact ce se intampla cu un bun al sau. Adica, „sigla” valoreaza 3,7 milioane euro/an, conform evaluarii ASUMATE DE CSA!!!
      Daca o incredintezi direct e abuz in serviciu cu prejudiciu adus statului.
      Daca nu faci licitatie, din nou abuz in serviciu.
      La licitatie NU poti sa o inchiriezi cu mai putin de 3,7 milioane de euro pentru ca aceea e valoarea minima ACCEPTATA si ASUMATA de CSA!

  13. piece-of-mind

    @superstar18

    Asta e marea problemă, că vor exista două entităţi care îşi vor revendica una celeilalte palmaresul în materie fotbalistică (sau cel puţin o parte a acestuia), ori, cum ar spune maestrul Alexandru H, „continuitatea sportivă”.

    Întrucât acest lucru este inacceptabil, o decizie definitivă a unei instanţe de judecată/tribunal sportiv, care să tranşeze litigiul în mod definitiv, este absolut necesară.

    Ieri seară am recitit corespondenţa pe care am purtat-o pe grupul redactorilor http://www.fcsteaua.ro prin septembrie 2013 şi mi-a sărit în ochi titlul unui articol al lui Greco (nu mai ţin minte dacă l-a postat sau nu)l intitulat „Războiul Civil Stelist”. Din păcate, premonitoriu…

    1. raducus

      @ piece-of-mind.

      Sa presupunem prin absurd ca se va da o astfel de hotarare definitiva si ca inclusiv forurile continentale vor tine cont de aceasta (nu am expertiza aici, deci nu ma pot pronunta in ce conditii se poate intampla lucrul asta).

      In fine, sa presupunem in prima situatie ca se decide definitiv ca palmaresul este al echipei care ar putea sa se numeasca FC Sport Bucuresti (tot scriu acest lucru pentru ca de fiecare data mi se pare absolut ridicol).

      Eu personal nu cred ca oamenii care s-au indepartat pana acum de echipa actuala si care sustin proiectul nou al CSA se vor intoarce si vor spune: „Da, domnule, este palmaresul la Sport Bucuresti, asta e Steaua, Lacatus si restul de fapt ne-au pacalit etc, abandonam drumul asta si ne intoarcem”. Pentru simplul motiv ca multora nu cred ca le mai pasa de palmares, continuitate samd. Pur si simplu vor accepta o echipa noua cu speranta ca aceasta va evolua in directia pe care ei si-o doresc.

      Sa presupunem in cea de-a doua situatie ca palmaresul ii este atribuit echipei nou formate a CSA, ceea ce nu mi se pare imposibil. La fel, personal nu cred ca va exista o reconciliere, iar cei care astazi nu cred intr-un nou proiect pentru o noua echipa care sa fie Steaua vor face brusc cale intoarsa si vor spune: „Am tinut pana acum degeaba cu o echipa, acum trebuie sa sustinem adevarata Steaua”.

      Sper sa nu se interpreteze nimic partinitor in cele de mai sus. Pur si simplu cred ca cele doua entitati de care mentioneaza Piece nu vor mai fi niciodata unite de aceeasi echipa.

    2. superstar18

      @piece-of-mind: Ai dreptate in ceea ce spui. Sunt sigur ca Justitia trebuie sa isi spuna cuvantul pana la capat si sa decida cat mai repede de partea cui e dreptatea cu palmaresul.

      Eu ma refeream la suporteri. Ai dreptate, e trist „Razboiul Civil Stelist”. Dar… e si bine pe de-o parte. De ce ne trebuie multi suporteri, multi fani, multi iubitori de fotbal rosu-albastru? Ca sa ne laudam la scoala, la facultate, la munca? Atat de multi dintre noi ne-am plans de cocalarizarea fanului de fotbal roman si de scaderea calitatii in favoarea cantitatii. Stii si tu bine, pari genul care a fost mult la stadion. Ani intregi la rand in care oamenii de calitate si educati au fost inlocuiti cu tigani si cocalari. Ca erau adusi de Argaseala cu autocarele din Ilfov cum se zvonea, ca veneau ei de buna voie (mai ales odata cu trecerea la Ghencea la Arena Nationala). Ii stim prea bine si pe ei si discursurile lor: „daca nu era becali ajungeam ca rapid”, „unde erati talpanistilor la meciurile cu Chelsea si Ajax”, etc. Atat. Asta inteleg ei din Steaua: Chelsea, Ajax, Reghecampf, Becali, forta steaua forta steaua hey hey.

      Nu pot sa uit un meci Steaua Dinamo pe Ghencea (1-1 in 2009, goluri Bicfalvi si Niculescu). 2 amintiri, una care ma unge pe suflet si una care m-a intristat si m-a convins definitiv ca suntem fara scapare la nivel de suporteri. Aia trista e ca era plin de tigani la Peluza Sud si la T2, unde stateam in colt. Era in mijlocul protestelor cu Becali si fusesera adusi sa „pacifice” situatia pe stadion. Habar n-aveau cum arata stadionul, unde aveau locuri, etc. Aia buna e ca au zburat zeci de scaune spre cainele spurcat Niculescu atunci cand venise sa injure peluza dupa ce a egalat. Ca altceva frumos nu mai puteam sa vedem. Steaua era deja moarta si ingropata.

      Era nevoie de un restart, de o resetare. S-a discutat de 1 milion de ori pe tema asta. Toata lumea a inteles si si-a ales tabara. Nu mai are rost sa incercam sa convingem pe nimeni. Parerea mea 🙂

      1. fortuneteller

        Cateva chestii se bat cap in cap. In primul rand nu cred ca justitia poate decide in cauza palmaresului sportiv. Oare de ce nu se cere in justitie retrocedarii bunului instrainat (asa cum unii percep transferul echipei de la CSA-AFC-FC)? Asta ar rezolva toate problemele, inclusiv palmares si locul din Liga 1. Dar inca nu am auzit de acest demers, Talpan se fereste ca ala de tamaie.

        De ce iti trebuie mai multi suporteri? Pai e simplu, prin asta se asigura suportul si deci existenta echipei. Anii comunismului, in care totul era amestecat in aceeasi galeata, au trecut, si odata cu ei si genul asta de sistem financiar „la gramada”. Acum proprietatea privata e garantata de Constitutie si fiecare trebuie sa-si tina bugetul asa cum poate. Deci ai nevoie de banii „fraierilor” (cum zicea un jupan p-aici) care platesc bilet si cumpara fulare si popcorn, pt a plati transferuri de jucatori sau salariile lor. Cu cat mai putini suporteri, cu atat mai jalnica echipa. Si cu cat mai jalnica e in prezent o echipa, cu atat mai slabe sunt sansele la o alta generatie de suporteri. Cazul Rapid e elocvent. „Adevaratii” din plenuza si-au injurat patronul pana ala a cedat-o pe gratis (pare sa fie un leit-motiv in fotbalul romanesc, cedarea pe gratis; oare de ce?). Acum niste anonimi sa zbat prin Liga 5-a si nimanui nu-i pasa. Chiar daca or mai fi niste rapidisti pe la meciuri, in 10 ani o sa fie pustiu la stadion. Acum cativa anii 15% dintre romani se declarau rapidisti. Peste 10 ani o sa fie 0.

        Chestia cu inlocuirea oamenilor de calitate, cu educatie, ma face sa rad. Pe de o parte te uiti la filmulete cu galeriile injurand non-stop la meciuri si facand bravada de activitatea lor prin comparatie cu semintarii care parca merg la teatru sa bat din palme, iar apoi vorbim de cocalari si zicem ca sunt adusi de Becali? Pe bune? Si sa ne intelegem, stie toata lumea ca oierul si-a mai adus niste panarame din cand in cand, dar chiar si oierul a inteles ca nu merita financiar efortul asta.

        Steaua a murit (sau e aproape de deces) nu cauza afacerilor CSA-AFC-FC, nici din cauza unui patron idiot, nici din cauza fitilelor bagate de anti-stelisti si propagate de presa. Nu, moare din cauza ca „stelistii pana la moarte” sunt mai interesati de numele patronului, de preluarea din presa a oricarei declaratii la pret de axioma si mai ales din cauza orgoliilor personale. Indiferent de tabara, toti stelistii sunt mai interesati sa-si demonstreze nivelul de stelism in comparatie cu ailalti. Suntem mai interesati de ce ne dezbina, decat de ce ar trebui sa ne uneasca. Am uitat de Steaua si de culori, iar Steaua a murit (sau e pe moarte) precum o bunica de la tara uitata de toti copiii si nepotii plecati prin Anglia si Franta. Drumul spre iad e pavat cu bune intentii.

  14. fortuneteller

    Abia cand CSA Steaua va ajunge la Piti & co prin manevre similare celor din 2003 vom intelege cu totii cine sunt „oile” cu adevarat, adica cei care merg in turma, cu capul plecat si pumnul strans. Pt moment ar fi interesant de stiut de ce grupul pro-CSA nu e deranjat ca Piti vorbeste in numele Steaua, si deja anunta un actionariat. Mai mult, Laca ii intareste vorbele si confirma povestea. Deci, nu va deranjeaza lipsa legalitatii in acest proces? Dar nu-i bai, va exista apoi un nou Talpan, mai face CSA o noua echipa, si tot asa. Specula cu echipe „Steaua” e noul joc propus de gusatii de la CSA.

  15. adrian0808

    IPOTEZA DE STUDIU

    Ciobanul asa infect si penal cum il stim , va v-a umili .
    1. Schimba denumirea in FC SPORT BUCURESTI (si pentru ca termenul de rebranduire sa aibe sens intr-adevar trebuie sa schimbe si culorile dar sa revina la simbolul „stea” in 5 colturi in emblema)

    2. Cand o sa fie cazul de cesionat emblema si numele CSA, din prostie si mojicie poate v-a plusa , o sa cumpere/cesioneze numele STEAUA si desenul si ….. va inscrie echipa in liga 2 ca satelit al lui FC SPORT BUCURESTI … un fel de „primavera”

    3. Ce o sa faca talpan atunci ? Legea s-a respectat, banii s-au platit …..voi super ultrasii stadioanelor ce o sa faceti ?

    V-am spus de mult ca o sa radem mult si bine , iar unii vor rade de ceilalti la sfarsit ….

Lasă un răspuns