Dinamo – Steaua 2-1! Fără stofă de campioană, Steaua s-a bătut singură

de | mai 1, 2017

N.B. Sentința la Apel cu numele Steaua se adresează clubului, nu tuturor românilor! Cât timp nu există o sentință definitivă și irevocabilă în privința numelui vom continua să scriem și FC Steaua București, Steaua etc. în paralel cu FCSB, care este marcă o înregistrată încă din 2008 a echipei care oficial deține palmaresul la fotbal al Stelei din 1947-2017. OFICIAL, conform continuității și palmaresului, FCSB = FC Steaua = Steaua 1961 = ASA 1947. De fapt vom scrie tot timpul STEAUA, atât timp cât palmaresul, recunoscut oficial, este la FCSB. 

Ultimul derby din acest sezon, Dinamo-FC Steaua, s-a încheiat cu victoria norocoasă a câinilor, scor 2-1. Sergiu Hanca a marcat de două ori din penalty, iar Pleașcă pentru roș-albaștri.

În urma acestui rezultat, Steaua cade pe locul doi în clasament, cu 38 de puncte, la egalitate cu FC Viitorul, dar depăşită datorită rezultatelor din meciurile directe, în timp ce Dinamo rămâne pe locul trei în play-off, cu 36 de puncte.

  • Dinamo: Penedo – Romera, Dielna, Nedelcearu, St. Filip – Mahlangu (Bawab 90′), Palic (P. Petre 77′) – Hanca, Rivaldinho (Busuladzic 62′), Nistor – Nemec. Antrenor: Cosmin Contra.
  • Steaua: Niţă – Pleaşcă, Bălaşa, Moke, Momcilovic – Pintilii (Tamaş 67′), Ov. Popescu (De Amorim 46′) – Enache, Boldrin, Fl. Tănase – Alibec (Gnohere 71′). Antrenor: Laurenţiu Reghecampf.
  • Cartonaşe galbene: Mahlangu 25′, Nedelcearu 38′, Hanca 40′, Romera 59′, Dielna 90′ / Popescu 25′, Pleaşcă 27′, Bălaşa 33′, Enache 45+4′, Tănase 90+3′

A fost o partidă foarte disputată, în care câinii au excelat în durități. De semnalat nesimțirea cu care Hațegan a asistat impasibil la scoaterea din joc a lui Alibec, tolerând (fără cartonașe) faulturi dure și nenumarate asupra atacantului stelist.

Despre joc în sine nu mai are rost vreun comentariu. Steaua avea nevoie de cel puțin un egal, dar în minutul 94 anonimul De Amorim omoară echipa cu un presupus fault în careu. După ratarea victoriei cu Viitorul, Bălașa a pus umărul și la înfrângerea cu Dinamo.

Tabela contează pentru puncte și pentru istorie! Ratările sunt pentru spectacol, nu pentru titlu.

Derby-ul Dinamo – Steaua a înregistrat o prezență record în acest sezon. Aproape 40.000 de spectatori, din care 8.600 steliști, fiind numărul maxim de locuri alocate de organizatori Stelei. 

Nu au lipsit incidentele provocate de câini, din cauza cărora meciul a fost întrerupt peste 8 minute. Arbitrul Hațegan a amenințat chiar cu oprirea definitivă, însă…

Zeci de obiecte au fost aruncate în direcția jucătorilor steliști. Cei mai afectați au fost Momcilovic, Boldrin, Alibec și Moke, luați la țintă cu rolele de hârtie.

Cel mai grav incident a avut loc în debutul reprizei secunde, în minutul 50, când Boldrin nu a putut executa un corner, din cauza unei adevărate ploi de obiecte care s-a abătut asupra sa. Atunci, brazilianul a fost lovit în cap și s-a prăbușit lângă reclame, iar atunci când s-a ridicat a acuzat amețeli, având nevoie de sprijinul colegilor pentru a merge drept. Arbitrul Ovidiu Hațegan a și întrerupt jocul, pentru a merge la marginea terenului, unde i-a transmis crainicului stadionului să anunțe la stația de amplificare că meciul va fi oprit, dacă fanii nu vor înceta.

Cu toate acestea, câinii nu s-au potolit și Boldrin a fost lovit din nou și după ce a reușit să execute cornerul, prăbușindu-se în fața arbitrului asistent de pe acea parte, însă fără ca centralul Hațegan să mai ia vreo măsură.

Laurenţiu Reghecampf s-a declarat dezamăgit de arbitrajul pierdut cu 2-1 în faţa lui Dinamo. Antrenorul Stelei a fost trimis în tribune în prelungiri, după ce arbitrul a dat 11 metri pentru Dinamo. Reghecampf a avut o explozie de nervi la finalul meciului şi recunoaşte că i-a înjurat pe arbitri, însă spune că şi el a fost jignit:

”Trebuia să se acorde un 11 metri la noi. Ei am primit, nu ştiu dacă a fost, Romera s-a aruncat peste el şi au primit penalty în minutul 90+3. Trebuie să avem încredere şi să ne gândim la viitor. Faptul că am fost trimis în tribună pentru faptul că l-am jignit… la rândul său, şi el a jignit antrenorii. Nu mai contează dacă am fost jignit, haideţi să mergem înainte.

Din păcate, am avut ocazii multe, dar n-am reuşit să marcăm. Ei au încercat să joace pe Nemec şi mingea a doua. Ce pot să le spun jucătorilor? Mai multă atenţia la finalizare. Acum nu mai suntem la mâna noastră, suntem la egalitate cu Viitorul şi vine şi Dinamo din urmă”, a declarat Reghecampf.

Întrebat dacă a fost ultimul său derby, Reghecampf a răspuns scurt: ”Nu ştiu, vom vedea”

Notă:

  • Mesajul câinilor „Din dorinta unora care nu au inteles fenomenul fotbal: Steaua va disparea”
  • Cât timp nu există o sentință definitivă și irevocabilă voi continua să scriu și FC Steaua București, Steaua etc. în paralel cu FCSB, care este marcă o înregistrată încă din 2008 a echipei care oficial deține palmaresul la fotbal al Stelei din 1947-2017. De fapt OFICIAL, conform continuității și palmaresului, FCSB = FC Steaua = Steaua 1961 = ASA 1947.

 


Avancronică Dinamo – Steaua

Etapa a 8-a din play-off programează pe Arena Națională, luni, 1 Mai, ora 20:30, meciul Dinamo – Steaua, cel mai așteptat duel al rundei, eternul derby ce le pune față în față pe marele rivale din fotbalul românesc.

Mesajul suporterilor

Anunțul oficial al clubului FC Steaua

Fotografia postată de FC Steaua Bucuresti.

Palmaresul Dinamo vs Steaua

Runda a 8-a programează un nou capitol al clasicului fotbalului românesc, Dinamo – FCSB, un duel ajuns la episodul 170 în toate competiţiile. Palmaresul confruntărilor oficiale dintre cele două echipe cuprinde câte 58 de victorii de fiecare parte şi 53 de remize.

Dinamo vs FCSB în Liga 1: 139 jocuri – 47 victorii Dinamo – 50 remize – 42 victorii FCSB.

Palmares cu Dinamo gazdă: 69 jocuri – 28 victorii Dinamo – 24 remize – 17 victorii FCSB.

  • 372 de goluri s-au marcat în confruntările de pe prima scenă (184 Dinamo / 188 FCSB), ceea ce înseamnă o medie excelentă, de aproape 2,7 goluri/meci.
  • Dinamo este singura echipă cu palmares pozitiv în faţa celor de la FCSB dintre toate cele întâlnite de „roş-albaştrii” în campionat cel puţin în două ediţii.
  • Întâia confruntare a avut loc pe 21 noiembrie 1948, CSCA -Dinamo 0-1, marcator Marin Apostol (minutul 42). Partida a fost condusă la centru de arbitrul Iancu Ceaureanu, aflat la singurul derby din carieră.
  • Prima remiză s-a consemnat în returul stagiunii 1948-1949, pe 29 iunie, Dinamo – FCSB 3-3. Oaspeţii au condus până în minutul 70 cu 3-1 (Drăgan, Hallasz, Serfozo, respectiv Moisescu), dar Iuliu Farkaş, cu o dublă, a stabilit scorul final.
  • FCSB a reuşit primul succes abia în cel de-al cincilea meci direct, pe 6 mai 1951, CCA – Dinamo 2-1.  Soarta jocului a fost decisă în prima jumătate de oră, atunci când Francisc Zavoda I (minutul 20) şi Nicolae Roman (minutul 25) l-au învins pe Iosif Fuleiter, reuşita lui Florian Ambru (minutul 53) fiind doar una de onoare.
  • 01.10.1951, Dinamo – CCA 6-2, CEA MAI CLARĂ VICTORIE PENTRU DINAMO! Meciul a rămas în istoria derby-ului şi ca partida cu cele mai multe goluri înscrise în Divizia A / Liga 1.
  • 06.11.1955, Dinamo – CCA 2-1, Nicolae Tătaru I a marcat în primul minut cel mai rapid gol înscris în istoria confruntarilor dintre cei doi granzi.
  • Cele mai multe goluri marcate de „roş-albaştrii” în derby-urile din campionat: Gheorghe Constantin – 10, Ion Alecsandrescu – 9, Florea Voinea şi Ion Vlădoiu – 7.
  • Cele mai multe goluri marcate de dinamovişti în derby-urile din campionat: Dudu Georgescu, Mircea Lucescu – 9, Alexandru Ene I – 8.
  • 09.10.1957, Dinamo – CCA 3-2, primul derby pentru „Lordul” Emeric Jenei, cel care a strâns de-a lungul timpului ca jucător şi antrenor 46 de dueluri în toate competiţiile, cifră fără egal în istoria „clasicului”.
  • Cele mai multe meciuri jucate de „roş-albaştrii” în campionat: Tudorel Stoica – 24 jocuri, Vasile Zavoda – 22 jocuri, Marius Lăcătuş, Emeric Jenei – 21 jocuri.
  • Cele mai multe meciuri jucate de dinamovişti în campionat: Cornel Dinu – 28 jocuri, Ion Nunweiller III – 23 jocuri, Ionel Dănciulescu – 21 jocuri.
  • Șase victorii consecutive în campionat au reuşit dinamoviştii în perioada 1970/71-1972/73, record rămas şi astăzi în picioare când facem referire la Liga 1.
  • 22.09.1995, Dinamo – FCSB 1-1, etapa a 7-a, primul derby pentru Dănciulescu, cel care avea să contabilizeze 36 de prezenţe în toate competiţiile (campionat: 21 Dinamo / 8 Steaua), cele mai multe dintre toţi jucătorii care au jucat un Dinamo – FCSB. El a marcat 11 goluri în campionat (6 FCSB / 5 Dinamo) şi două în cupă (ambele FCSB) – doar Florea Voinea a mai înscris 13 goluri ÎN TOATE competiţiile!
  • 04.04.1998, FCSB – Dinamo 5-0, CEA MAI MARE DIFERENŢĂ înregistrată în confruntările din campionat. Dănciulescu de două ori, Iosif Rotariu, Denis Şerban şi Cristi Ciocoiu au punctat pentru echipa antrenată la vremea respectivă de Mihai Stoichiţă.
  • 22.04.2000, Dinamo – FCSB 3-2, succes în urma căruia gruparea din „Ştefan cel Mare” a oprit o serie record de invincibilitate a FCSB de aproape 9 ani, timp în care s-au disputat 16 jocuri în campionat (8 remize) şi 19 în toate competiţiile .
  • 03.05.2015, Dinamo – FCSB 1-3 (Elhamed / Stanciu dublă, Prepeliţă), ultima victorie pe terenul „alb-roşilor” din contul „roş-albaştrilor”.
  • 30.11.2016, Dinamo – FCSB 3-1 (Hanca, Nedelcearu, Nemec / Boldrin), ultimul succes în campionat din contul gazdelor din această rundă.
  • Cea mai recentă confruntare: 02.04.2017, FCSB – Dinamo 2-1 , marcatori Alibec, Boldrin, respectiv Nemec.
  • Patru jucători au marcat în derby-urile din campionat, atât în poarta lui Dinamo, cât şi a „roş-albaştrilor”: Ionel Dănciulescu, Cătălin Munteanu, Denis Şerban şi Andrei Cristea.
  • Sulejman Demollari a fost primul jucător străin care a jucat în „Derby de România”, pe 06.10.1991, Dinamo – FCSB 1-0. El este şi unul dintre cei 12 străini care şi-au trecut numele pe lista marcatorilor, șapte pentru Steaua (Thereau 1, Kapetanos 1, Iliev 2, Szukala 2, Hamroun 1, De Amorim 1, Boldrin 2) şi cinci pentru Dinamo (Demollari 1, Elhamed 1, Palic 1, Gnohere 2, Nemec 2).
  • 16 dueluri au avut loc pe actuala „Arena Naţională”, dintre care 11 s-au disputat în Liga 1.

Preluare palmares ad litteram de pe site-ul oficial al Ligii Profesioniste de Fotbal (lpf.ro)

Nu sunt multe de spus. Este un meci de „care pe care”, Dinamo având sanse reale la titlu în cazul unei victorii. Steaua are și ea nevoie de puncte ca de aer în unul dintre cele mai disputate campionate din ultimii ani. Teoretic, patru echipe se bat pentru titlu în ultimele trei etape: Steaua, Viitorul, Dinamo și CFR Cluj.

Succes roș-albaștrilor!

X Ray

Image result for CS U Craiova - FC Steaua

101 de comentarii la „Dinamo – Steaua 2-1! Fără stofă de campioană, Steaua s-a bătut singură

  1. naiyba

    Csa-ul bate-n retragere? Ar fi o mutare care mie mi-ar inspira ideea cum ca oamenii astia se gandesc totusi si la Steaua.
    In meciul cuca pritele sper sa-i vad pe jucatori la fel de motivati. Avand in vedere salariul oferit de camel jokey-i din deshert cat si jocul plictisitor si haotic aratat de Steaua in multe jocuri, plecarea lui Reggae mi se pare normala si deci nu ar trebui sa-i afecteze pe jucatori, din contra, pe unii dintre ei ar trebui sa-i motiveze si sa ne arate altceva luni.

    Este foarte important sa castigam meciul acesta. Forzza Steaua.

    1. Gosu

      naiyba, astia de la noi sunt niste nenorociti care dupa 2000 nu au pus decat bete in roate.
      Cand te uiti la intelegerea care exista la dinamovisti (si nu numai), te crucesti. Pai javrele nu au platit vreodata nici macar chirie, asociatia securistului sef administrand practic baza.
      Eu sunt perfect de acord, sa respectam deciziile, sa plateasca si becali sa fie totul legal si transparent. Dar nu asa, cu pumnul in gura si sume scoase din burta burtosilor.
      Ti-a platit chirie ani de zile, ti-a modernizat stadionul. L-ai dat afara, i-ai luat si marca , i-ai luat si numele.
      Au distrus absolut tot ce era si unii autointitulati fani au girat distrugerea. Ne meritam pe deplin soarta.

  2. blaugrana86

    Niciodată de cand scriu pe acest site nu m-am pronunțat înaintea unei partide, in acest moment nu stiu de ce dar simt nevoia să spun că îi vom bate pe maidanezi la scor de reprezentare… poate ca am motive subiective, dar obiectiv vorbind, parca abia acum pe finalul campionatului s-a sunat și la noi o echipă

  3. alexandru-h

    Lasati prostiile astea cu uitat in ograda vecinului. Daca vrem sa castigam campionatul, batem in toate meciurile. Daca nu o facem (si ne batem joc asa cum am facut-o in meciul trecut), atunci mai bine sa ia Viitorul campionatul.

    Eu vreau ca Viitorul sa castige toate meciurile pana la final daca printr-o prostie luam bataie luni de la Dinamo.

  4. alexandru-h

    Hai ca a finalizat si Reghe pregatirea tactica de a avut timp sa observe greata ce l-a cuprins dupa meciul Viitorului. Pai domn’ Reghe, e probabil aceeasi greata care ne-a cuprins pe noi dupa catastrofa de meci din etapa trecuta.

    Noi am fost peste echipa Viitorului. Si nu am batut-o.
    Viitorul a fost peste Astra. Si a batut-o.

    Ca sa fiu rau, situatia B e mult mai normala decat situatia A. Dar probabil ca filosofia manageriala a lui Reggae cuprinde si asemenea paradoxuri. Sa inteleg ca daca vom reusi sa batem pe Dinamo, Hagi va putea veni in fata jurnalistilor si sa-si exprime greata personala?

  5. sikander

    Eu nici acum nu inteleg de ce in meciul cu haghi a fost schimbat enache cu amaratul ala de amorim prin min 60. Jakolis era cumva accidentat sau suspendat? Vad ca nu mai prinde minute de ceva vreme…

    Maine o sa fie un meci al dracu de greu in care am impresia ca o sa avem parte de inca un arbitraj potrivnic. Nu m-as teme de asta daca jucatorii nostri ar fi lucizi, la fel si antrenorul…

  6. jt89

    Trebuie neaparat victorie maine. Victorie pentru un titlu crucial, pentru a tine aproape si suporterii care vad ca vin in numar mare, maine jucam impotriva lui Dinamo, si mai grav impotriva unor oameni obsedati de ura in frunte cu Steaua Libera, Talpan…Prin rezultate aceste elemente extremiste vor disparea in anonimat.

  7. white-r

    Dacă vreți să demonstrați că sunteți campioni, și meciurile în care ați prestat fotbalul căcăcios bazat pe ratări, în care golul e o eroare iar ratarea reprezintă normalul, au fost doar o zi mai proastă, atunci îi mâncați de vii pe Dinamo, cu arbitrii cu tot, cu toți blatiștii anti steaua care pierd intenționat când trebuie și sunt înțeleși între ei oficial… și chiar și în 10, pt. că se știe că tactica dinamoviștiilor e noi avem voie cu fault, se cheamă joc bărbătesc, agresivitate pozitivă, dacă răspund la fel și steliștii, arbitru dresat le va da roșu ! Și sper că nu doar Alibec e singurul care poate să le dea gol….

  8. white-r

    L-au și rezolvat pe Alibec…evident ei numesc asta joc bărbătesc, așa sunt antrenați, arbitru îi susține, ..abia aștept să văd dacă intră un stelist la fel ce minim galben ia

    1. piece-of-mind

      Maestre AH, Steaua moare puţin câte puţin…de foarte multă vreme! A început să moară atunci când a preluat-o Becali cu ajutorul a două autobuze de bodyguarzi şi a unor ofiţeri MAPN corupţi, continuând să o facă, puţin câte puţin, atunci când Becali şi-a trimis gorilele să bată suporterii…atunci când Becali şi-a pus fularul câinilor la gât şi a defilat cu el în Ştefan cel Mare…atunci când Becali defila cu euroii pe bulevarde să-i mituiască pe fotbaliştii altor echipe să facă ce vrea el…atunci când Becali declara că pe el nu îl interesează decât banii din Champions League…

      Steaua, aşa cum ne-am îndrăgostit noi de ea, e doar o poveste veche, un vis…A siliuit-o Becali, i-a vândut sufletul, i-a anulat istoria, tradiţia, i-a umilit gloriile, i-a îndepărtat suporterii…în acest moment, Steaua trăieşte doar ca şi concept şi doar prin CSA!

      Restul e tăcere…dar…NE VOM ÎNTOARCE ÎNTR-O ZI!

  9. white-r

    Doamne ferește, iar ratări de cascadorii râsului…ce campioni vreți să fiți?…nu puteți nimeiri poarta…și Boldrin e unul bun din această echipă de amatori…

    Portarul lor e chiar caraghios…după câte au aruncat dinamoviștii a găsit și el ceva aruncat de steliști :))))))

  10. saramago

    Dinamo – Steaua 1-0 (pauza), dupa 45 de minute in care stelistii n-au fost inferiori adversarilor.

    Nita 6 – nevinovat la gol, desigur;
    Pleasca 5 – putin implicat in fazele de atac, cateva erori in defensiva;
    Balasa 4 – cateva greseli, inclusiv faultul la Nemec in faza penalty-ului;
    Moke 5 – nesigur;
    Momcilovic 6 – activ in atac, rezonabil in defensiva;
    Ov.Popescu 5 – putine recuperari, de fiecare data pe pas gresit in combinatiile cu cei din fata;
    Pintilii 5 – mai putine recuperari ca de obicei, depasit in unele dueluri directe cu mijlocasii adversi;
    Enache 5 – putea fi eliminat in final de repriza la intrarea asupra lui Filip;
    Boldrin 6 – cateva executii bune, dar si o ratare colosala in minutele de prelungiri;
    Tanase 5 – previzibil, intimidat de duritatile adversarilor;
    Alibec 6 – brutalizat de adversari, a reusit cateva actiuni importante; se vede ca alearga cu o anumita jena; sa vedem daca va putea continua.

    In mod normal, Steaua n-ar trebui sa piarda acest meci.

  11. quark

    suspecta pasivitatea LPF vis-a-vis de abaterile repetate ale suporterilor dinamovisti , meciuri intarziate cu 15 min , intrerupte repetat pt intrarea pe teren sau pentru obiecte aruncate … cat despre meci , ma asteptam ca apararea sa gafeze , am luat gol din nimic , ca si cu Viitorul … va urma o repriza cu putin fotbal si contraatacuri ale potailor … rezumat in 2 vorbe : suntem dobitoci

  12. white-r

    A intrat De Amorin….azi cât de tare se face oare de râs? :)))
    Da știu, el e campion doar antrenat de Șumumică :))) (confirmarea furtului federal prin care a ajuns Astra campioană)
    A luat Boldrin o rolă în cap…poate se trezește :))) Îl aștept pe portarul dinamovist să arăte arbitrilor că se aruncă role în careul lui :):))

  13. alexandru-h

    Incepeti sa bagati scuzele: arbitrajul, faulturile, ploaia, conspiratia bubulilor….

    O echipa antrenata prost, cu jucatori individualisti, cu o aparare de toata jena, un mijloc incapabil sa tina mingea si un atac labil. Dar nu e problema – vom mai cumpara la anul un Balasa 2, un de Amorim 2, un Tanase 2 – ca asta e singurul tip de jucatori ce ne mai intereseaza.

    Noroc ca a castigat Viitorul cu Astra. Sper sa tot castige pana la final, ca Dinamo nu va pierde niciun punct in ultimele 2 meciuri – sunt deja in transa aia fantastica de echipa ce gandeste si joaca precum unul.

    Jenant.

  14. saramago

    Dinamo – Steaua 2-1 (1-0), infrangere dureroasa in fata unui adversar mai putin valoros, insa felul in care Steaua a gestionat ultimele 20 de minute a lasat mult de dorit. E drept, fara Pintilii si Alibec nici n-a avut determinare.

    Nita 6 – interventii bune in general, fara vina la goluri;
    Pleasca 6 – gol norocos, evolutie sinusoidala;
    Moke 5 – nesigur;
    Balasa 5 – vinovat la primul gol, si-a ajustat oarecum prestatia dupa pauza;
    Momcilovic 6 – joc destul de bun;
    Pintilii 6 – pacat de accidentare, experienta sa ar fost de folos;
    Ov.Popescu 5 – destul slab, oricum departe de asteptari;
    Enache 5 – inconsistent;
    Boldrin 7 – joc coerent, lipsa vitezei insa nu i-a ingaduit sa decida meciul;
    Tanase 4 – superficialitate inacceptabila, mai ales pe final;
    Alibec 6 – accidentat, a pus totusi probleme defensivei adverse;
    De Amorim 4 – eroarea din prelungiri costa titlul, din pacate;
    Gnohere 5 – cateva actiuni, dar nimic legat;
    Tamas 5 – din ce in ce mai nesigur.

    Un sezon cu patru infrangeri din sase jocuri cu Dinamo nu poate insemna decat demiterea lui Reghe …

  15. mikegr

    victorie „clasica” a javrelor.. ma uit de aproape 30 de ani la derby si nu imi amintesc 5 victorii cu adevarat meritate (dominate cu ocazii mai mari si asamd)..
    bravo lor ca au fost mai destepti sau mai bine zis mai putin prosti…

    n-are rost sa ne mai legam de arbitraje cand echipa are mai multi bani decat toate celelelalte echipe din playoff la un loc..
    principalul vinovat pentru tot ceea ce se intampla e ciobanul bisnitar urmat de reghe

    1. sikander

      Corect, dar sa nu uitam ca altii pot sa primeasca doua 11m pe meci, in timp ce noi abia primim unu. A fost in rep2 o faza in care boldrin l-a atins cu palma pe fata pe un adversar la mijlocul terenului si a pasat in atac si s-a dat fault. La aceeasi faza coman-enache la ovidiu s-a lasat jocul liber.

      Reghe e principalul vinovat! Amorim iar e introdus de-a-mplea si se pierde o schimbare… Nu stiu cand are curaj baietasul asta sa inceapa cu alibec si gnohere titulari. Ciobanu a vinovat oricum, ca doar el face si desface pe zestrea fetelor…

        1. sikander

          Asta am lasat de inteles in comentariul de mai sus, facut ieri.

          Dar deh, avem un campionat de kkt, televiziunile cauta audienta, suspans plm. Degeaba ai valoare mai mare, ca nici Real sau Barca nu castiga toate meciurile. Comparatia e fortata, ca aia macar joaca si au determinare. Dar daca Aduriz poate ajunge peste media europeana la goluri marcate majoritatea din penalty, de ce nu ar putea si alibec? Sau boldrin? Sau oricare? Ca nu vrea hategan? Sau covaci? Sau televiziunile? Si-asa se comenteaza de parca Steaua ar fi echipa straina venita sa joace in cupele europene cu o echipa autohtona. Ce plm mai vrem. Cat s-a discutat cu subinteles ca haghi vinde meciurile Stelei? Dar se uita ca daca ar fi retrogradat acum 5ani, viitorul greu ar fi promovat pana azi. Acum mare extaz ca ia haghi campionatu, ca si anu trecut cu mumuica. Defapt extazu e mare ca nu-l ia FECESEBEU pe care il urasc si dupa schimbarea numelui.

          Eu vb de situatia generala in lumea fotbalului de la noi, ca degeaba as insira greseli de la Steaua pe care le vedem mai toti. Daca ar fi jucat valoarea de pe hartie am fi fost campioni dinainte de playoff. Chiar la cum am jucat, trebuia sa intram in playoff la egalitate de puncte cu haghi, daca aveam arbitraje corecte si acum eram campioni, cu sau fara infrangerea cu zoaiele astea!

  16. Gosu

    Asta se intampla cand iti bati joc. 3 goluri in 4 meciuri si ratari cat pt un campionat intreg. Nu conteaza cum au jucat ei, ci cum ti-ai batut tu joc. Eram convins ca asta va fi deznodamantul, dupa cum am aratat in ultimele meciuri. Problemele nu se rezolva peste noapte. Imi pare bine ca a castigat Viitorul.

    1. Gosu

      @mike. In primul rand e nevoie de un antrenor si de un manager. Nu de in puscarias care taie frunza la caini. In niciun caz nu ai nevoie de 6 titulari. Nu te chinui sa construiesti ceva ca sa distrugi an de an echipa.

  17. alexandru-h

    @mikegr

    Nu poti sa cumperi in fiecare an jucatori de sute de mii de euro si sa descoperi la final de sezon ca te-ai pacalit. Mai rau, sa dai bani contracandidatelor, care folosesc banii pe jucatori obscuri, ce se adapteaza cum trebuie specificitatii jocului respectivei echipe.

    Ne-am invatat tare prost de cand am ramas singuri pe piata transferurilor. Cumparam la kil, fara a evalua daca acele calitati pe care jucatorul x le detine sunt folositoare pentru nevoile Stelei. Un exemplu clar e apararea: orice echipa trebuie sa inceapa de la 2 fundasi centrali, solizi, stabili, cu o relationare ideala. Noi am ajuns sa jucam cu un fundas dreapta si un mijlocas defensiv . Pe Boldrin il bagam oriunde decat pe postul sau ideal; la Enache deja e cronica – omul era mijlocas clasic dreapta, noi l-am dus ba in spate, ba in fata… de ce naiba il cumperi?

    Mai rau, managementul e la nivel de incepatori. Unde e capitanul acela care sa mentina ordinea si sa mobilizeze echipa in momente disperate? Pai nu avem – ca i-am dat banderola lui Alibec, noi-venit la echipa. Tanase da vreo 2 pase de-a lungul meciului, ca in rest joaca pentru el – il pedepseste cineva pentru asta? Deh – valoreaza sute de milioane, cum am putea sa-i impunem rigurozitate tactica?

  18. Lord Pepe

    Am urmarit meciul acasa la niste prieteni dinamovisti. Inainte sa inceapa, amandoi(doi frati) vorbeau cu aere de superioritate, ca meciul nu inseamna nimic pentru ei, ca joaca cu o echipa infiintata acum cateva saptamani, ca au batut de atatea ori FCSB-ul ca nici nu i-ar interesa sa se uite, ca mai bine la Liverpool-Watford, si asa mai departe. In timpul meciului, doar despre FCSB vorbeau. Ce prost joaca, ce slaba e, ce gol norocos. Apoi, la sfarsit, dupa ce au batut, nu se mai opreau din laudat, ca iar a batut dinamo pe Steaua. Asta a facut becali, cu echipa lui. Ne-a distrus imaginea peste tot prin tara, ne-a facut de rusine pe unde a mers. Sper sa nu ia titlul si sa falimenteze cat mai repede. Desi astea sunt vise. MI-e greu sa cred ca Astra nu se va pune capra in fata lor, mai ales dupa ce Sumudica vorbeste zilnic cu becali despre posibilitatea de a antrena la fcsb. Si, daca se intampla asta, o sa fie tare sa urmaresc fcsb la anul, sa ii vad pe Tamas, Sapunaru, Daniel Nicuale, Sumudica si alti anti stelisti cum sunt pupati in fund fix de oamenii care pana ieri ii injurau.

    Galeria lui becali a anuntat ca vor face mesaj impotriva lui Sumudica. Cred ca le-a tras finantatorul un semnal de alarma :)))

  19. mikegr

    @ alexandru-h

    pai si din cauza cui cumparam la kil?am jucat un sezon intreg fara un fundas dreapta de meserie si cu un singur fundas central in lot dar aveam 9 mijlocasi centrali..din cauza cui? celelalte echipe cum de reusesc cu buget de 0 lei sa aduca jucatori bunicei?pai tu cand vinzi de 20 de milioane, mai primesti si de la uefa enspe milioane si nu esti capabil sa aduci jucatori ceva mai buni decat celelalte echipe ? mereu se cramponeaza in a aduce jucatori din campionatul intern care nu sunt buni pentru echipa..ce sa mai zic de cupele europene.. se vrea intrarea in grupele ucl..ce sa cautam acolo? sa facem maxim un punct? daca faci o selectionata a campionatului + jucatorii romani din strainatate tot nu ai o echipa capabila sa ia locul 2 in ucl…dar pe cioban il intereseaza doar „banii la fete” sa aiba el profit de 20 de miliaone ca poate mai cumpara de vreo 2-3 milioane…

    1. Gosu

      @mike, pai asta se intampla si cand te inconjori de sfetnici „buni”. Becali isi face capriciile cu anumiti jucatori, dar grosul e tot opera managerului si antrenorului-impresar.
      Iar cu grupele hai sa fim seriosi. Vulpea si strugurii. E important sa ajungi acolo, dar la cum e situatia acum in fotbalul romanesc nu cred ca e vreo echipa capabila sa ajunga, nici macar Steaua. Sa nu uitam ca am mers in grupele EL dupa un bulan fantastic : Stanciu in mare forma cu cehii. Altfel ne impiedicam de ludogoreti si partizani…

  20. cristian86

    Un rezultat de egalitate ar fi fost mai aproape de adevar.
    Stilul la rupere practicat la inceputul meciului de adversari a functionat, plus intreruperile aferente, nepedepsite.
    Steaua a suferit in joc dupa pierderea lui Pintilii, desi chiar si asa putea castiga, la ocazia lui Tanase si inca una, cred ca a lui Boldrin.
    Adevarul este ca nu poti implementa Astra 2 la Steaua, de aceea ar fi foarte util pentru scouteri, in caz ca exista, sa se orienteze catre campionate straine, eventual mai puternice.
    O parte din titularii de azi, merita pastrati (in limitele posibilitatilor evident), printre care Alibec, Boldrin, Momcilovici, Pleasca, Nita.
    Trist este ca suntem cam egali cu ‘cainii’, nu cu mult peste ca in alte sezoane si evident asta se reflecta si prin rezultatele directe.

  21. mikegr

    @Gosu

    hai sa iau pe rand:
    Nita – titular
    Pleasca – se poate mai bine
    Balasa – maxim al 3lea fundas central
    Moke- nu e fundas central, nici ca inchizator nu prea e ce trebuie deci afara
    Momcilovic-se poate mai bine, dar hai sa zicem ca merge
    Pintilii-ok, sa zicem
    Popescu-ok sa zicem
    Enache-afara, nici rezerva nu e ok
    Boldrin-titular..e ok cand joaca mijlocas central
    Tanase-rezerva
    Alibec-titular sau rezerva Gonoreei

    asta a fost primul 11 in care am avut 2-3 jucatori care n-au jucat pe postul lor obisnuit, cat despre antrenor/manager ce conteaza cine e din moment ce il ciobandante dicteaza cine vine si cine pleaca..asa a fost si cu radoi si cu galca…pai la diferenta de buget fata de celelalte echipe putea sa nu stea nimeni pe banca sau sa vina nea imi la 80 de ani (desi cred ca si in momentul de fata e peste ultimii nostrii antrenori) cu fantoma lui alecsandrescu presedinte ca tot luam campionatul..

    1. Gosu

      @mike. Si da si nu. In principiu ai dreptate, dar au fost si in trecut jucatori vizavi de care au insistat cei din staff : Breeveld (Galca), Tahar si Kharja (Radoi), Golubovic (MM) si multi altii. Nu tot ce ajunge la Steaua e dorinta expresa a ciobanului. Si de asta zic ca de acolo ar trebui sa construim. Daca stafful e haotic si nu stie ce fel de jucatori vrea, ne trezim cu Moke.. Si nu stiu daca e de neglijat treaba cu antrenorul. Pana una alta potaile erau in pericol sa nu prinda playofful si acum stau la 2 puncte de lider…

  22. blaugrana86

    Reghe arogant, echipa nu joacă nimic, toată lumea impotriva noastră, rețeta perfecta pt insucces… asta e, mergem inainte
    Pizdele de la sud-atleții săreau la bataie fiind maxim 20 :)) oare ce au fumat ca pare marfa bună

  23. mikegr

    @Gosu

    tu chiar crezi ca nu i-au fost propusi jucatori?problema e ca nu se poate cumpara decat din liga 1…chiar si asa pentru a fi sigur de campionat se mai gaseau cativa…dar na.. ne-am cramponat la x sau y..exemplul budescu…n-ai reusit sa-l iei de ce nu iei altul de profil din afara din moment ce stateai intr-un singur jucator pe postul asta, tanase, care venea dupa ruptura de ligamente ?

    iar despre UCL..eu sincer nu m-am mai bucurat ca am ajuns acolo de cand am fost in grupa aia sf cu real, lyon si kiev…si sunt mai bine de 10 ani de atunci…ce sa cauti in cl cand nu poti sa ai macar un numar egal de victorii si infrangeri…suntem steaua nu bate borisov…foarte multi uita asta…mai bine intri in EL si poate faci ce a facut anderlecht sezonul asta 🙂

    1. Gosu

      @mike.
      Pai aici e problema. Neavand manager, nu are relatii la impresari. Totul s-a desfasurat aproape exclusiv prin Prodanca, de cand gorilele albaneze nu mai sunt. Ciobanul nu are incredere in alti impresari. Iar MM o freaca.
      Nu inteleg de ce s-a renuntat la Narcis Raducan. Omul a adus in Romania jucatori interesanti (Hamroun de ex.), antrenori cu reputatie (Lienen) la trupe falimentare.
      Si nu putem sa aducem haotic. Te uiti la trupe care se carpesc cu straini, dar stiu foarte bine ce vor. Daca tu nu ai definit un stil de joc…aduci aleatoriu, sa fie la numar ? Nu merge asa…

  24. alexandru-h

    Tot tip pe aici: Ligue 2. Franta e intr-o situatie paradoxala de vreo 10 ani: are niste jucatori de fotbal fantastici in campionatul intern dar nu prea multe echipe suficient de bogate pentru a-i prelucra. Pentru ca diferentele dintre echipele din josul clasamentului Ligue 1 si cele din Ligue 2 sunt minuscule, ai o tona de jucatori valorosi ce ar pleca la prima oferta primita din partea unei echipe ca Steaua.

    Keseru, Hamroun, Thereau – avem niste experiente excelente cu jucatori adusi de acolo. Nu stiu de ce am ramas obsedati de Viitorul sau Astra si nu dam raita prin tezaurul francez.

    1. Gosu

      Ligue 2, da. Gladiatori de abanos puternici. Tot de acolo a mai ajuns si Viera (ala de la Pandurii acum cativa ani si pe care nu a reusit ciobanul sa-l ia) – care era peste Varela la momentul respectiv.
      Pe langa Ligue 2, mai ai si Belgia, Portugalia, Elvetia, Olanda…dar cine sa se ocupe , MM are treaba cu barul hotelului din Zurich.
      Cred ca Afolter ala de trebuia sa vina in iarna e cu 7 clase peste Balasa sau Moke….

  25. mikegr

    Pai Affolter si daca il iei fara sa-l stii, pe hartie e mai bun ca balasa…elvetia>romania, affolter -selectii in nationala, balasa – 0 selectii…acum lasand gluma la oparte, revin la ce am spus mai devreme: nu transferam decat din mamaliga 1 pentru ca..ciobanul…punct…ce iti trebuie manageri, antrenori cand e unul singur care decide…antrenorul la fcsb are o singura treaba: de a antrena echipa..iar managerul de a da din gura in conferintele de presa

  26. wu1

    ..tot vorbiti de conducere si patron ca nu aduc jucatori buni la echipa, cand tot „incompetentii” astia au desfiintat echipa a doua a stelei, pe motiv ca papa bani aiurea (incredibil, cand asta a baza unei echipe cu adevarat profesioniste; si dupa 6 (SASE) ani de PAUZA, au reinfiintat echipa a doua DIN OBLIGATIE pentru a putea participa in champios league, incredibil) !!pe ei nu.i intereseaza fenomenul fotbalului!! obisnuiti.va cu ideea! EI au calcat in picioare clubul si l.au distrus incet incet, doar pentru a scoate bani pentru buzunarele lor groase !

    1. Gosu

      @wu1, obisnuieste-te cu ideea ca toata lumea vrea sa scoata bani pentru buzunarele lor groase in fotbal.
      In rest ai si n-ai dreptate. Baza unei echipe mari nu sta in academie – asta nu inseamna ca nu e bine sa ai si asa ceva.
      Iar probleme cu distrusul e ca ciobanul a ridicat-o, ciobanul a distrus-o, iar a ridicat-o and so on.
      Spre deosebire de rapid, fc arges, otelul, petrolul, u cluj, poli si multe altele, echipa exista si a fost si cea mai performanta pe plan intern si international in ultimii 15 ani.
      Treaba e ca vremurile se schimba si lumea incepe sa vrea si altceva. In momentul de fata patronii stil becali sunt depasiti si nu doar in Romania.

        1. Gosu

          @wu1, mane in 2000 cand apare personajul in peisaj, Steaua nu mai juca in Europa. Abia in 2003 am reusit sa scoatem modest iar capul in Europa si ne-au trebuit 10 ani de investitii si incercari sa intram iar in grupele CL.

  27. mq-messi

    Nu prea inteleg, acum ceva timp a inceput un protest fix pe problema asta, lipsa de profesionalism a conducerii. Vinde ciobane,**** mm;argaseala, chiar si la adresa marelui regheton cu ai lui piti talent si nevasta palmier.. cati dintre voi ati raspuns pozitiv? nici unul. Sustineti echipa, baetii are nevoie de incurajari blablabla. La fel, s-a pus problema banilor intrati in club si investitiile facute in decursul anilor, pai stai ca nu merge, e afacerea lui, face ce vrea. V-a luat ceva timp, pacat ca e prea tarziu. Oricum daca stau sa ma gandesc, ciobanul nu a putut niciodata sa vanda echipa:)) stia el ceva de s-a tinut cu dintii de mina asta de aur numita Steaua. Oricine altcineva serios din-afara cercului lui de gainari ar fi cerut un audit serios, acte… si nu mai era nevoie sa castige Talpan nimic.
    Se complica treaba pentru nea, nu cred ca mai scapa cu 300 de miute la geraldo. Aia tuciurii ai lu’ sumudica cer mai mult.

    1. Gosu

      @mq-messi, n-are nicio treaba sula cu prefectura.
      Cum i-am spus si lui Wu1, becali poate sa fie acuzat de orice, dar nu ca nu a facut performanta.
      Problema e cum zicea si haghi, „globalizarea e pe tot globul” si nu o sa mai mearga mult timp cu tiparul mioritic de patronas.
      Iar asta cu sutinutul e alegerea fiecaruia , lucru pe care voi nu-l respectati niciodata. Fiecare face dupa cum simte. Asta nu inseamna ca prin activitatea asta dai girul conducerii. In general in viata lucrurile nu sunt categorice si nu se impart in alb sau negru.
      Echipa nu o va vinde niciodata ; poate doar in situatia in care ajunge sarac lipit. Si cu Romania si investitorii straini (indieni, pachistanezi, tailandezi si mai stiu eu ce inventii mediatice) care bat la usa sper ca v-ati lamurit ca a fost intotdeauna o basina in vant.
      Si treaba care n-are logica in tot discursul asta al tau e de ce anume te mai intereseaza pe tine daca va castiga sau nu FCSB titlul ? Sau ce relevanta au pentru tine discutiile noastre fcsb-iste fotbalistice ? Nu sunt suficiente subiecte de discutie pe tema echipei lui nea Ion ? Si la anul cand/daca o sa aveti echipa tot asa o sa ne mai frecati la cap ? Tot asa patima pe FCSB ?
      Vezi ca pana acum voi ati cam trait cu ura , ramane de vazut daca o sa puteti sa iubiti o echipa. Tare mi-e ca o sa va preocupe prea putin echipa CSA-ului si prea mult FCSB-ul…

  28. mq-messi

    Discutabil si cu performanta. A fost o perioada frumoasa de vreo 5 ani in Romania, unde Steaua, dar si Rapid,Dinamo,Timisoara,CFR, hai si Petrolul au avut performante. Hai sa nu ne mintim singuri ca ciobanul a avut vre-un talent managerial. Puteau la fel de bine sa fie tiganii in acea semifinala. Cainii la fel, daca i se punea golul lui Chihaia:))))))) prindeau o optime, un sfert de cupa europeana.
    Intrebarea mea este, chiar asa de buni au fost toti astia, incepand de la Becali,Borcea,Copos, Giovanni, Iancu etcetc ? Au facut performante DECENTE ( ca nu am luat nici o cupa si de-a lungul timpului nu am vazut la nici o echipa un fotbal placut ochiului cu echipe bune), dar cu ce pret? si au fost legale?
    Nu are sens, cum ziceam, astea sunt discutii pentru anii 2008-2011.
    Referitor la ultimele intrebari, site-ul se numeste fcsteaua.ro . Cand o sa i se schimbe denumirea in fcfcsb.ro, poate atunci nu voi mai intra. Vedem la toamna cat si ce ne preocupa:))

  29. Lord Pepe

    Pot intelege subiectivismul suporterilor. Adica nu e greu de ghicit ca, pentru un suporter inrait, echipa lui e cea mai buna si ca el nu va accepta niciodata alta parere. Totusi, un titlu ca cel al acestui articol intrece cu mult limitele subiectivismului si ajunge pe hotarul propagandei. Xray inca nu a aflat ca echipa despre care vorbeste se numeste FC FCSB. Se incapataneaza sa-i spuna Steaua desi acea echipa NU ARE VOIE sa foloseasca acest nume. Si, pe deasupra, sa mai si spui ca FCSB s-a batut singura aseara, e rusinos. FCSB nu a jucat nimic aseara. Au fost zero in toate compartimentele si au reusit sa supravietuiasca doar prin actiuni individuale. Daca situatia era inversa, cu FCSB in locul lui dinamo, Xray cu siguranta ar fi scris ca cainii au avut foarte mare noroc la golul dat si ca nu au jucat nimic. Parerea mea e ca cineva de pe acest site incearca sa ascunda gunoiul sub pres. Dar nu stiu cat o sa-i mai mearga. Pentru ca e destul de clar ca, in ciudat tuturor ajutoarele, FCSB e o echipa impotenta, pentru care fotbalul e un chin.

    Mi-am adus aminte de reactia lui Alibec, de aseara, cand a sarit sa prinda un dinamovist. Daca eram arbitru, pentru reactia aia ii dadeam rosu. Nu neaparat pentru ca a facut ce a facut, ci pentru el. Baiatul acela se crede deja prea mare vedeta. Si nu e. E doar un jucator mediocru, dintr-un campionat slab. Ah, daca avea 30 de goluri marcate in acest sezon si era titular incontestabil la nationala, intelegeam. Dar el este un barbat de 27 de ani, cu mintea unui copil de 12 ani, care viseaza ca o sa plece din tara pentru zeci de milioane de euro. Asta nu o sa se intample. La varsta lui, si daca da 30-40 de goluri pe sezon, nu poate spera sa obtina o suma mai mare de 3 milioane de euro.

  30. alexandru-h

    Mai trebuie sa o zicem? Dupa pierderea marcii, am crezut ca echipa si managementul vor invata lectia si se vor mobiliza. Dar cand il vezi pe Becali ca nu da doi bani pe gravitatea situatiei sau pe jucatori ca nu-i intereseaza, la ce sa te astepti? Singura logica pentru care iesi la rampa dupa fiecare meci acuzand arbitrajul nu e ca sa pari o baba plangacioasa ci ca sa intaresti sentimentul de „singuri impotriva tuturor”, extrem de util intr-un astfel de final de sezon. Dinamovistii au inteles asta – dar a trebuit o schimbare brusca de antrenor. La noi antrenorul negociaza cu alte echipe si nu pateste nimic – pentru ca ce poate fi mai mobilizator decat sa-ti stii antrenorul cu bagajul la usa inaintea meciurilor decisive?

    Mi s-a acrit de mesajele ultraoptimiste si razboinice de cand au inceput procesele. Pentru ca ascund in spatele lor frica, pasivitatea, nehotararea. Razboinici sunt aia care musca din primul minut, nu danseaza pe teren si rateaza senin din orice pozitie. La noi e deja clasic: jucam relaxati, poate dam un gol dar mai si ratam vreo 10, primim sigur gol, ca asta e situatia, vine Reggae sa se planga de arbitraj, inteleg toti ca oamenii in negru sunt singurii vinovati, plecam fericiti acasa. Lasa ca vine iar vara, aducem vreo 2 mosnegi de pe la Astra, vreo 2 tineri de perspectiva din Liga a 2-a, ne mai da si Hagi vreun jucator umflat si gata si cu transferurile.

    1. Lord Pepe

      Ciobanul tocmai a insinuat ca ultimele meciuri ale FCSB-ului sunt aranjate.

      „Da, sunt optimist. Nu pot să spun mai multe, pentru că nu e frumos. Eu zic că tot noi suntem campioni, dar mai multe nu pot să vorbesc.

      Ar trebui să spun că greşeşte Viitorul, că nu o bate pe Craiova, dar nu pot să spun asta… Viitorul are două meciuri mai grele, zic aşa ca să fiu mai diplomat, iar noi avem două meciuri uşoare. Suntem mai valoroşi.”

      Si cand ma gandesc ca unii vor ca echipa astuia sa fie Steaua….

  31. alexutz2007

    Messi culmea ca suporterii aseara strigau Bucuresti, Steaua Bucuresti.
    Erau persoane de toate varstele de la cei mici(7,8,9) pana la cei mari 50-60. Culmea ca Peluza Ros-Albastra e formata din tineri, tineri care vor creste.
    Nu te obliga nimeni sa intri pe acest site. Stii prea bine ca site-ul sustine unica Steaua din Liga 1.
    Au venit si fosti rapidisti. Si i-am intrebat ce parere are despre acest scandal CSA-FCSB: vor bani.
    Lord societatea nu are voie sa foloseasca acest nume dar suporterii o pot face.
    Eu cred c atu te-ai uitat la alt meci:)). Bine tu fiind catel e norma sa spui ca Dinamo a jucat bine.
    Eu astept CSA-ul sa rupa gura targului. Parca si vad CSA din noi campioana Europei(dar la prostie). Tu nu ai echipa in plm si iti dai cu parerea despre o echipa care exista si care are jucatori?
    Pana si aia de la PCH au mai mult creier ca sudistii. Aia stiu ca societatea e din 2001 dar tot se duc sa o sustina.
    Bine tu daca ai fi arbitru ai da rosu si suporterilor. 8000 de oameni. Ar puma mana Talpan daca ar avea atatia suporteri dar nu sunt destui sudisti si nici terenul 6 nu e prea incapator.

  32. alexandru-h

    @Lord Pepe

    Dumneata ai o fixatie. De-exemplu, daca ii zici echipei asteia FC Pipera, crezi ca vine politistul la tine sa te amendeze ca nu i-ai zis pe numele din buletin? De asta cand CSA isi va face echipa, eu ii voi spune oficial FC Securitatea. Chiar te rog sa ma reclami (sau sa-l pui pe ruda dumitale, piece of mind, sa bage o plangareata penala).

    1. Lord Pepe

      E vorba de bun simt si de respect de sine. Eu nu am nimic cu oamenii care sustin FCSB-ul. Care chiar sustin fcsb-ul. E alegerea lor si cred ca fiecare are dreptul sa tina cu cine vrea, indiferent daca echipa respectiva e cea mai curata sau cea mai murdara din lume. Insa, atunci cand te dai suporter inrait al echipei care poarta numele FC FCSB, dar tu ii spui altcumva, te faci de rusine. Si iti faci si clubul de rusine. Nespunandu-i pe nume, tu recunosti ca ti-e rusine cu acel club.

      Daca tot sustineti ca numele si marca nu conteaza, ar trebui sa imbratisati noua denumire si sa o folositi. Insa faptul ca unii refuza sa ii spuna FCSB-ului altfel decat Steaua demonstreaza ca nu-si sustin cu adevarat echipa si ca sunt alaturi de ea doar pentru performante. Performantele Stelei, bineinteles.

      NB-ul pus de xray in acest articol mi se pare foarte jenant. „Decizia nu e pentru oameni, ci pentru club” Ce explicatie e asta? E penibil. Si daca mai pui si partea cu palmaresul, pentru care nu exista o decizie oficiala, atunci obtinem un fragment de text de care ar fi mandru chiar si Goebbels.

  33. blaugrana86

    @cei 2alex
    Zic și eu, nu dau cu paru’. Nu cred ca trebuie sa fiți așa vehementi la adresa csa-ului. Până la urmă csa nu e dinamo sa dați cu pietre in ei. Ca a facut talpan ce a facut si inca face e cu totul altceva, e clar ca in spatele lui sta cineva mult mai sus pus, omul face jocurile unei persoane din afara instituției, de unde reiese si neînțelegerea cu conducerea

    1. Lord Pepe

      Eu nu cred ca Talpan e controlat de cineva. Mai degraba Becali controleaza pe cineva in club, iar acel cineva ii pune bete-n roate lui Talpan. Poate e chiar Petrea, desi nu e exclus sa fie vreun alt personaj din MApN, care sa il controleze la randul lui pe Petrea.

      Oricum, si daca Talpan ar fi controlat de cineva, nu inteleg de ce lumea ignora faptul ca el a castigat in instanta tot ce a castigat. Nu l-a furat pe Becali, nu i-a luat cu forta nimic. Pur si simplu a aplicat legea. Iar Becali a pierdut. In locul vostru, eu as fi suparat pe Becali, ca e incapabil sa produca un act care sa demonstreze ca echipa lui e Steaua.

      A zis ca el nu a facut afaceri cu CSA, ci doar cu AFC. Atunci sa puna la dipozitia justitie toate actele semnate intre el si AFC, ca sa lamureasca treaba. El merge tot pe prostia aia cu statutul si certificatul de identitate sportiva.

  34. alexandru-h

    a) Neah, esti frustrat. Asta e problema dumitale. Tipi de pe toate gardurile ca nu te intereseaza echipa asta, acuzi pe altii ca sunt dinamovisti dar in ziua meciului te duci sa vezi cum joaca FCSB-ul la amici dinamovisti.

    Sunt o gramada de oameni care sustin ca asta nu e adevarata Steaua. Nu vin la meciuri, nu se uita la meciuri, nu intra pe siteurile alora care sustin actuala echipa. Pentru astia ca dumneata, insa, ura e principalul motivator. In loc sa te preocupe intarzierile crearii echipei de la CSA, felul in care Petrea si Armata tin sa se ocupe de detaliile infiintarii, unde si cum veti juca, felul in care veti comunica, in calitate de suporteri, cu conducerea noii echipe, pe tine te doare ca e supraevaluat Alibec. Inca o conspiratie de-a ciobanului impotriva adevaratilor stelisti liberi, nu?

    b) Eu nu am de ce sa imbratisez noua denumire, ca nu sunt obligat prin lege. Fac parte din randurile alora care cred ca FCSB e o denumire prost-aleasa. Ca mergea pe vremea cand era un acronim, nu merge ca denumire oficiala. La fel ca si noua sigla, numele trebuia ales cu gandul la viitor – e inutil sa te mai referi la Steaua din moment ce nu vom mai avea vreodata numele ala. Era ok un Fotbal Club Sportiv Bucuresti sau altceva de genul asta, daca tot voiai sa te asociezi cu marca FCSB.

    c) Cei care sustin actuala echipa si o numesc Steaua sunt oamenii care tin la continuitatea sportiva si la fotbal. Cei care nu sustin actuala echipa si nu o considera a fi Steaua sunt niste securisti pentru care fotbalul nu are nicio valoare – in mintea lor s-a renuntat la el in 1998 si a fost perfect ok. Aceiasi indivizi sufera de amnezie, sindromul Stockholm, ipocrizie, fariseism, proasta crestere si educatie. Nu sunt insa toti frustrati – pe aia frustrati ii cunoastem bine: dumneata, mq_messi etc.

    d) Nu e nevoie de nicio decizie asupra palmaresului ca nu s-a pus in discutie palmaresul. E rolul CSA-ului sa se bata ca sa demonstreze ca nu-l are actuala echipa, nu e rolul actualei echipe de a demonstra ca il are. Mergi la Talpan si spune-i sa se bata cu UEFA, cu FRF, cu LPF – sa-si faca treaba pentru care e atat pupat in fund.

    e) xray s-a scuzat inutil prin acea nota. Poate justitia sa zica orice, fiecare din noi are dreptul de a denumi actuala echipa in ce forma vrea si are chef. Din nou sugerez apelul la piece-of-mind pentru acea plangere penala.

  35. alexandru-h

    @blaugrana86

    Nu am dat la nimeni in cap daca sustine CSA-ul. Eu personal sunt cu Steaua din cauza fotbalului – nu ma intereseaza polo, handbal, volei sau rugby. Daca ar trebui sa sustin tot ce face CSA-ul, ar trebui sa revin iarasi la ce reprezinta armata in istoria recenta a Romaniei si m-ar apuca greata.

  36. Lord Pepe

    a) Nici nu m-am ascuns vreodata. Am spus foarte clar, chiar mai sus, ca, atat timp cat FCSB se da Steaua, imi rezerv dreptul de a-i ataca, de a rade de ei si de voi si de a demonstra ca nu au dreptate. Eu v-as ignora. Si chiar o sa va ignor in momentul in care veti termina sa pretindeti ca sunteti Steaua.
    b)Denumire prost aleasa sau nu, e denumirea clubului tau. Daca il iubesti, atunci foloseste-o. Pe tine nu te afecteaza legea, e adevarat. Dar pe clubul pe care il iubesti il afecteaza. FCSB nu poate sa foloseasca denumirea Steaua. Nu poate folosi marca Steaua. prin faptul ca tu continui sa-i spui Steaua, dovedesti ca nu iti iubesti clubul. Si ne faci si pe noi de rusine. Pentru ca noi, stelistii, nu vrem sa fim asociati cu FCSB. Asa ca o sa iti raspund. Pana te potolesti. Dupa care o sa te ignor. Iti promit.
    c)Continuitatea sportiva nu are nici o valoare legala. Au vorbit deja destui oameni despre asta. S-au dat multe exemple. Ultimul e cel al Ripensiei Timisoara, echipa reactivata acum cativa ani. Nu are continuitate, dar are marca. Asa ca are si palmaresul. La fel si cazul Craiovei. Echipa lui mititelu avea continuitate, dar asta nu a oprit Tribunalul Bucuresti sa-i interzica sa mai foloseasca numele, marca si palmaresul Stiintei.
    d) Aici gresesti. Nu Steaua trebuie sa demonstreze ca detine palmaresul, pentru ca Steaua a facut acele realizari. Echipa din 86 se numea CSA Steaua, nu fcsb. Ciobanul e cel care trebuie sa demonstreze ca a achizitionat palmaresul Stelei.
    e) In cazul in care fiecare are voie sa-i spuna cum vrea, va sugerez sa-i ziceti FC Barcelona. Asa va veti putea da mari la prieteni ca ati castigat mai multe Champions Leagueuri, nu doar unul.

    Din nou, e trist sa vezi cum romanii nu au nici un fel de respect fata de legi. Asta dovedeste ce fel de oameni sunteti, ce fel de oameni sunt suporterii FCSB-ului.

    1. alexutz2007

      Problema e ca tu nu prea ai cu ce sa-i ataci:)).
      Echipa nu aveti si sunteti plini de clone ca de ex BT Targoviste:)).
      Noi nu pretindem ca suntem Steaua noi chiar suntem Steaua. Din momentul in care CSA nu a mai detinut sectia de fotbal cum este scris negru pe alb si in protocol ,, fosta sectie” singurii care pretind ca sunt adevarata Steaua sunt cei de la CSA. Ei stiu foarte bine ca acea echipa nu are nicio legatura cu adevarata Steaua nascuta in 48.
      Se vede ca nu prea le ai cu fotbalul:))
      Faptul ca Ripensiatimisoara isi pune palmaresul pe site e fix 0. Palmaresul iti da valoare doar atunci cand institutiile unde chiar il poti ti-l si accepta. De exemplu Craiova este vazuta de UEFA ca si o echipa noua. Tu nu poti obliga organizatoarea sa-ti recunoasca tie palmaresul.
      Exista niste reguli in fotbal. Daca nu ai continuitate sportiva atunci palmaresul e 0. Ca asa pot sa ma duc sa cumpar marca Urziceni si dupa sa pretind ca sunt adevarata Unirea Urziceni, chiar daca eu sunt infiintata in 2019 si campionatul a fost castigat in 11. Nu prea merge asa.
      Singura echipa care va fi recunoscuta de UEFA va fi FCSB.

  37. alexandru-h

    a) Nici nu am zis ca te ascunzi. Si tu admiti singur ca esti frustrat.

    b) Nu trebuie sa iubesc totul de la un club ca sa-l sustin. De-exemplu, denumirea de Steaua e un nume comunist. CSA-ul a fost bratul sportiv al unei institutii care a omorat oameni la Revolutie si a adapostit imediat dupa pe securisti. Actualul patron, Becali, e un imbecil; directorul sportiv, sau ce mai e meme, e un lingau.

    Evident ca sunt un suporter de rezultat. Steaua nu e un club nascut de jos, precum echipele englezesti sau chiar cele interbelic romanesti. E un club inventat de o institutie de-a statului, pentru a indeplini obiectivele sportive ale respectivei institutii. Daca sefii armatei doreau, puteau construi stadionul Ghencea in Crangasi, Colentina sau Razoare. Denumirile si marcile consecutive pe care le-au ales din 1947 si pana in 1998 nu au raspuns nazuintelor suporterilor ci ordinelor de nediscutat. Daca sefii armatei ar fi fost impresionati in 1974 de stema lui FC Basel, am fi avut astazi o alta marca grafica.

    Sustin clubul asta pentru rezultatele europene. Pentru ca si-a depasit conditia de club comunist, ce in anii 40-50 trebuia sa piarda neaparat impotriva echipelor sovietice. Eu il sustin pentru fotbal. I don’t give a shit despre conducere, stelism, ideologii protonationaliste invesmantate in odele gheboase adresate lui Talpan. Vreau un club profesionist, dezbarat de interese politice, ce gandeste fotbalul ca un fenomen global si nu unul de imbogatire a „statului”.

    c) Vorbesti prostii. Ripensia nou-infiintata nu are niciun palmares al vechii formatii. Daca vreau, pot sa fac maine clubul sportiv Olimpia Bucuresti si sa ma laud ca am primul titlu de campion national. Nu mi-l va recunoaste nicio institutie. Daca pentru voi continuitatea istorica se rezolva dupa 50 de ani cu o inregistrare la Tribunal a unei denumiri pe care nu o mai foloseste nimeni, e clar ce treaba aveti cu fotbalul.

  38. Gosu

    Imi place teoria asta cu suporterul de rezultat. Vorbim de echipa unde mereu au fost pretentii. Echipa care s-a nascut in divizia A si nu a cunoscut patimile ligilor inferioare. O echipa care si-a castigat fanii prin joc si prin performante, nu povesti de amor despre catanie. Daca nu ar fi asa sintagme ca semper superiores ar fi desuete.

  39. white-r

    Că arbitrul a fost dresat e evident, or fi plătit câinii taxa de protecție după ce într-un timp se plângeau că ei nu primesc penalti cu nimeni. Doar cine nu vrea nu vede. Când sunt greșeli se vede….când se străduiește să pară imparțial dar are temă, iar se vede. Abia aștepta o tentativă de atingere care măcar să semene cu un penalti, în careul stelei. Dar oricum, am scris înainte de începerea meciului, dacă ești campion îi bați cu arbitrii și cu penalti cu tot. Dacă le dădea Steaua vreo 4-5 îi era și rușine să dea atâtea penaltiuri….probabil trecea la cartonașe roșii…(deși unora nu le-a fost rușine să anuleze 3 goluri în campionatul fantomă câștigat de Astra). Ideea e că DIGI și cooperativa tânără vor audiențe, eu zic drept răsplată, pentru relansarea campionatului în acest mod, să primească audiențele meritate, să nu se mai uite nici un stelist la ei….În meciurile din ultimii 10 ani, dacă s-ar scoate penaltiurile, oare ce rezultate ar fi avut dinamo contra stelei? Într-un timp, pe vremea bună a hoției lui Borcea, era aproape garantat, Dinamo au măcar un penalti cu Steaua, din oficiu. Apoi mai primea și Steaua din când în când un penalti, la 4 pentru dinamo, unu pentru steaua 🙂

  40. mq-messi

    Si cine sa ia apararea fcsb-ului?
    a) patronul puscarias, suspect de boli psihice
    b) directorul sportiv puscarias, notoriu dupa un pumn aplicat unui suporter
    c) antrenorul blatist, care provoaca scarba doar existand. La cat de nepriceput este, nici nu ar putea fi luat in seama.

    Normal ca pot sa te fure toti, cand esti reprezentat doar de oameni cu reputatie 0. Gunoaie, pe care nu le inghite nimeni. Asta asa ca o paralela.. cu lotul pe care il are, fcsb trebuia sa aiba lejer 20 pct avans :))

  41. siegfried

    Băga-ţi-ai pl în el de meci, că doar la el m-am gândit toată ziua. Javrele alea de la Dinamo au avut un singur scop din minutul 1: să-l accidenteze pe Alibec. Cu ajutorul boului de arbitru care a privit impasibil şi-au desăvârşit opera în minutul 65.

    În rest, Reghe e completamente năuc, iar a început să rotească jucătorii pe toate posturile, ACUM la meciul 50 al sezonului!!!
    De ce plm să-l bagi pe Tamaş şi să-l avansezi pe Moke la mijloc aiurea în tramvai când puteai să-l bagi pe Achim în locul accidentatului Pintilii?
    Despre De Amorim ce să mai zic, el şi Muniru ne-au nenorocit tot sezonul. Nimic n-au jucat.

  42. Redondo

    Si ce titlu sugestiv…. mai degraba scapi de raie decat de astfel de clisee…adica nu a castigat adversarul, ci „ne-am batut singuri”…sau „si-au dorit mai mult victoria”, sau „echipa a fost putin obosita”. De fapt cam asta spune si Reghe-Soare („Der Meister”). Cu alte cuvinte daca „ne batem singuri” suntem tot noi cei mai buni chiar daca pierdem si Soare poate sa faca o alta hora pe teren. Deci, e de bine, nu de rau! Verstanden was der Meister sagte?

Lasă un răspuns