FC Steaua – ACS Poli Timișoara 7-0! După Europa League, Bizonul a rupt și Liga 1 cu un hattrick. Coman sparge gheața cu o dublă

de | octombrie 21, 2017

Show total de goluri în fața a 4.573 de suporteri steliști. La 13 ani de la celebrul 8-1, Steaua lui Nicolae Dica i-a mai administrat Timișoarei încă o umilință istorică la 7 goluri diferență! Atunci în 2004 Rică Neaga, actualul director sportiv la Poli, realiza hattrick-ul, iar mijlocasul Dică, actualul antrenor al Stelei, se remarca printr-o dublă.

Ce echipe au jucat atunci pe stadionul Dan Păltinișan: Poli Timișoara – FC Steaua 1-8 (Buia 78 / Neaga 13, 58, 75, Dică 30, 36, Paraschiv 45, 72, Diniţă 32)

  • Poli Timișoara: Grigore – A. Dumitru, Şoltuz, Bătrânu (cpt), I. Voicu, Bălace (`39 Poenaru) – Balauru (`18 Ionilă; `62 Băd), Buia, Şuleap, R. Stancu – Silvăşan.
  • FC Steaua: Hamutovski – Ogăraru, Rădoi (cpt), Răchită (`77 Mutică), Neşu – Fl. Dumitru (`62 Pădureţ), Paraschiv, Aliuţă (`54 Boştină), Dică – Diniţă, Neaga
  • Cartonaşe roşii: Bâtrânu (12)
  • Video 
Duminică seară, FC Steaua a învins, pe Arena Naţională, cu scorul de 7-0 (3-0), echipa ACS Poli Timişoara, în etapa a 75-a a Ligii I. Golurile au fost marcate de Gnohere ’13, 41, ’63, Coman ’34, ’48, Larie ’61 şi Tănase ’85 (penalti)

La 3 zile după dubla din Europa League, Gnohere a dat o triplă cu goluri unul mai frumos decât altul, și a urcat pe scaunul de golgheter al Ligii 1 cu 8 goluri. Gnohere, atacantul care pare reinventat după meciul cu Hapoel Beer Sheva, a reușit primul hatrick în tricoul roș-albastru în campionat. Ultima oară când Bizonul marcase de trei ori a fost în prima etapă a sezonului trecut, pe vremea când evolua la Dinamo, în meciul cu Astra, scor 4-1.  Gnohere are 10 goluri  în acest sezon, în toate competițiile. Contra Timișoarei mai înscrisese și în tur, în victoria steliștilor cu 1-0. 

Florinel Coman a spart gheața în tricoul Stelei cu o dublă după ce s-a distrat cu apărarea timișorenilor la ambele goluri. Coman n-a ratat șansa de a marca în minutul 34, când a finalizat elegant din interiroul careului. A fost o fază creată de Golofca, cel care a dezmembrat flacul drept bănățean pe flancul drept. După ce a trecut de doi adversari, Golofca a pasat în careu la Coman, atacantul de 19 ani a preluat, apoi a driblat un adversar și a șutat la colțul lung, în dreapta lui Straton. Florinel Coman a izbutit dubla, imediat după startul reprizei secunde. Mijlocașul a primit o pasă excelentă de la Ovidiu Popescu, din zonă centrală, după care a plecat într-o cursă solitară, pe dreapta, a intrat în careu, a șutat, Straton a respins, dar același Coman a finalizat.

MVP-ul meciului a fost Constantin Budescu. Noul playmaker, deși a avut ocazii, nu s-a lipit de gol, dar a dat pase de efect din care 3 assisturi. Și proaspătul iertat, Golofca, a evoluat bine și a semnat și un assist perfect pentru Coman.

  • Notele GSP 

Steaua a atins și ea o borne istorice.

  • Record de goluri pe Arena Națională.
  • Ultima oară când roș-albaștrii au marcat șapte goluri pe teren propriu a fost în 1993, la un 7-1 cu Dacia Unirea Brăila. De atunci, Steaua a mai obţinut victorii la scor, însă a marcat doar şase goluri. Aşa s-a întâmplat şi cu Pandurii, în august 2014, scor 6-0, dar şi cu Aalborg, o lună mai târziu, tot 6-0.
  • Cea mai mare victorie a Stelei in ultimii 13 ani! Ultima oară când FCSB câștiga la cel puțin șapte goluri diferență se întâmpla în aprilie 2004, când roș-albaștrii o demolau pe Poli AEK, scor 8-1, chiar la Timișoara.

După 15 etape, vicecampioana are cel mai bun atac cu 29 goluri înscrise, cea mai bună apărare cu 8 goluri primite și are golgheterul la zi, Gnohere, cu 8 goluri marcate în Liga 1.

Steaua a dominat „cap-coadă” partida la toate capitolele, deși  a avut în teren o echipă cu unii jucători care au jucat mai puțin, dar a întâlnit și un adversar care nu i-a pus multe probleme, deși venea de pe locul 9 după 14 etape. ACS Poli poate fi lăudată pentru îndrăzneală. Bănățenii au ieșit la joc cu o echipă scurtă și nu s-au baricadat cu fundul în poartă, pe două rânduri, așa cum fac echipele din Liga 1 atunci când o întâlnesc pe Steaua.

Momentul psihologic s-a consumat în minutul 39, la scorul de 2-0, când Mailat a fost aproape de a reduce din handicap, dar șutul său de la marginea careului de 16 metri a trecut pe lângă bara din dreapta porții lui Niță. După 2 minute, Bizonul avea să ducă scorul la 3-0. Francezul a primit o nouă pasă genială, de 40 m, din partea lui Budescu,  și Gnohere a finalizat în stil de mare atacant, printre picioarele lui Straton. Practic era „Game over” în primul mitan,  nu și pentru Ionuț Popa, care nu și-a schimbat strategia jocului deschis nici după pauză, când era 3-0. Însă a juca deschis cu Steaua e sinonim cu sinuciderea. A urmat un scor fluviu, care putea fi ușor și 10-0.

Dincolo de asta, relațiile de joc la echipa „hibrid”a Stelei nu au fost la un nivel care să emane o mare siguranță. Altfel, a fost o echipă spectaculoasă și deosebit de eficientă, motivată în pauză de Dică să dea goluri câte îi intră, fără menajamente.

Caseta tehnică

Echipele de start:

  • FC Steaua: Niţă – Enache, Larie, Bălaşa, Jr. Morais – Ov. Popescu, L. Filip (Tănase 67) – Golofca (D. Benzars 57), Budescu, Fl. Coman (D. Man 67) – Gnohere  
    Rezerve: Stăncioiu, Fl. Tănase, Momcilovic, De Amorim, D. Benzar, Teixeira, Man
  • ACS Poli: Straton – Haruţ (Doman 46), Soljics, Melinte, Ciucur – Curjuric (Bîrnoi 55), Arteans – Vaşvari, A. Munteanu, Mailat – Abraw (Oprea 67)
    Rezerve: Smaranda – Bocşan, Cânu, Bîrnoi, Oprea, Doman, Bianconi

Galerie foto GSP

Video

Steaua 7-0 Poli Timisoara | REZUMAT COMPLET ~ 22.10.2017
Meci întreg

https://youtu.be/EMvXHtHjCrQ

Harlem Gnohere, dupa Steaua 7-0 Timisoara ~ 22.10.2017
Florinel Coman, dupa Steaua – Poli Timisoara 7-0 22.10.2017
Nicolae Dica si Ionut Popa – Conferinta de presa dupa Steaua 7-0 Poli Timisoara

https://youtu.be/cN6hmkH_V8c

Reactii dupa Steaua 7-0 Timisoara | Demonstratie ROS ALBASTRA!

Felicitări băieților pentru victorie și spectacolul de golului!

Forza Steaua!

X Ray


Avancronică FC Steaua – ACS Poli Timișoara

Partida FC Steaua – ACS Poli Timişoara se va disputa pe Arena Națională, duminică, 22.11.2017, de la ora 20:45, contând pentru etapa a 15-a din sezonul regulat al Ligii 1.

CCA l-a delegat la centru pe Găman George Cătălin (Craiova – Dolj), ajutat la margine de Urzică Vladimir (Piatra Neamţ – Neamţ) și Mitruţi Daniel (Craiova – Dolj). Arbitru de rezervă este Cojocaru Adrian Viorel (Galaţi – Galaţi).

FC Steaua vs ACS Poli Timişoara

De la revenirea Timişoarei pe prima scenă, cele două echipe s-au mai întâlnit de șapte ori în Liga 1, de cinci ori s-au impus ros-albastrii, un joc s-a încheiat cu victoria bănăţenilor, iar o partidă s-a terminat la egalitate.

  • 28 septembrie 2013, primul meci: FC Steaua – ACS Poli 3-0, marcatori Piovaccari, Stanciu şi Adi Popa.
  • Singura remiză s-a consemnat pe 5 aprilie 2014, 0-0 la Timişoara.
  • 13 septembrie 2015, unicul succes din contul bănăţenilor: ACS Poli – FC Steaua 1-0, gol înscris de Javier Hernandez.
  • 21 decembrie 2015, cele mai multe goluri: FC Steaua – ACS Poli 3-1. Au urmat alte trei succese ale bucureştenilor, ultimul fiind cel din 21 iulie 2017, 1-0 la Timişoara (Gnohere, din pasa lui Budescu).

FC Steaua nu a pierdut pe teren propriu din 16 octombrie 2016, 0-1 cu Gaz Metan. Au urmat 11 victorii şi șapte rezultate de egalitate. Mai mult, a marcat cel puţin o dată în precedentele 16 jocuri disputate din postura de gazde, în nouă dintre aceste meciuri înscriind chiar minim două goluri.

ACS Poli Timişoara a scos 10 puncte de pe teren advers, 1-0 la Chiajna, 2-0 la Mediaş, 2-1 cu Dinamo şi 1-1 în Copou. Bănățenii au primit cel puţin un gol în cinci dintre cele șapte deplasări.

* In acest ultim clasament se acordă 1 punct pentru fiecare cartonaş galben si 3 pentru fiecare cartonaş roşu pentru a face posibilă ordonarea după relevanţă. Acesta nu reprezintă un clasament oficial.

ACS Poli Timişoara. Site-ul clubului prefațează meciul cu Steaua de mâine, ora 20:45, disputat pe Arena Națională și transmis în direct la TV Digi Sport, Telekom Sport și Look.

„Poli Timișoara întâlnește duminică seara, de la ora 20,45, pe FCSB, echipă care are maximum de puncte în grupele Europa League și se află la 4 puncte de prima clasată, CFR Cluj. Poliștii au destule probleme în această perioadă, pe lângă faptul că vin după cinci meciuri succese fără victorie: lista de indisponibili este mai departe consistentă! Țigănașu își va ispăși a doua etapă de suspendare, iar la capitolul accidentați îi trecem pe Crețu, Cânu, Străuț și Drăghici, iar Haruț și Șeroni sunt incerți.

Antrenorul Ionuț Popa a declarat la conferința de presă săptămânală că formația va încerca să dea o replică bună vicecampioanei României: ”Dorim să dăm o replică bună unei formații care face performanță în Europa. Este o adevărată selecționată divizionară! Din păcate, jucăm contra ei cu multe absențe. A apărut acum și accidentarea lui Crețu, care are probleme la genunchi după meciul de verificare cu Unirea Tomnatic. Aș fi vrut să schimbăm sistemul, dar cu aceste probleme iarăși se pot schimba planurile. În aceste condiții, este posibil să fie folosiți și 3-4 juniori”.

Partea pozitivă este că în lot va fi ultima achiziție, atacantul Camaldine Abraw. Acesta a semnat pe doi ani și a fost prezentat astăzi mass-media. Abraw (născut pe 15 august 1990), internațional al statului Togo, a spus că speră să evolueze duminică: ”Vreau să mulțumesc conducerii că a avut încredere în mine și voi da totul ca să câștigăm. Știu că va fi un meci extrem de dificil, mai ales că vom înfrunta una dintre echipele tari ale campionatului”: Crescut la juniorii lui Chateauroux, Abraw, de nouă ori prezent în naționala Togo, a evoluat ultima dată în Africa de Sud la Kaizer Chiefs.”

Cu siguranța faza cu 3-4 juniori este o abureală-ironie-glumă marca hâtrului antrenor Ionuț Popa.

  • Echipa probabilă ACS Poli: Curileac – Creţu, Şeroni, Cînu, Ţigănaşu – Artean, Vaşvari – Munteanu, Doman, Ciucur – Miguel

Ionut Popa vs FC Steaua în Liga 1: 15 jocuri – trei victorii – două egaluri – 10 înfrângeri.

FC Steaua. Nicolae Dică a susținut azi conferința de presă pentru meciul cu ACS Poli.

A discutat despre adversarul de mâine, despre situația lui Denis Alibec și a dat detalii despre accidentarea lui Romario Benzar.

„Au fost meciuri de campionat la care concentrarea n-a fost așa bună, nu ne mai permitem asta. Nu mai avem voie să facem pași greșiți. Pregăim meciurile la fel, atât în Europa cât și în campionat. E adevărat că în campionat un pas greșit poate fi îndreptat, în cupele europene e altfel.

E clar că atmosfera din Europa e alta, dar trebuie să fim profesioniști, să ne concentrăm la fiecare joc. Vor fi jucători care mâine vor evolua, deși în acest campionat au evoluat mai puțin.

Timișoara e o echipă care în acest moment nu trece printr-un moment foarte bun. A început bine, dar acum nu au un moment fericit. Are în lot jucători buni, mai ales de la mijlocul terenului în sus, unde sunt fotbaliști care pot da lovitura printr-o execuție spectaculoasă”, a zis Nicolae Dică.

Despre Alibec, Golofca și Benzar: „Ideea patronului de a-l readuce pe Denis la echipă este normală. Își dorește să producă bani atâta timp cât investește. Veți vedea ce se va întâmpla în zilele următoare. Cu siguranță el va primi o a doua șansă. E căpitanul echipei, e normal să se întâmple asta. Totul depinde doar de el.

Golofca se antrenează cu echipa, e în lot pentru jocul de mâine cu ACS Poli. Și el va avea șansa să joace și să demonstreze că jocurile mai slabe au fost doar o întâmplare. Denis se antrenează separat. Voi mai avea o discuție zilele următoare.

Vor fi jucători care vor evolua mâine (n.r. duminică, 22 octombrie) şi care au evoluat mai puţin. Mi-e frică de accidentări. Benzar s-a accidentat şi cred că va lipsi o lună. Pinti a fost şi el accidentat de la lot. Nu mi-e teamă că nu duc jucătorii, mi-e teamă de accidentări”, a zis Nicolae Dică la conferința de presă.

Cum ar putea arăta FC Steaua cu ACS Poli Timişoara: Niţă – Pleaşcă, Planic, Larie, Morais – Nedelcu, Popescu – Man, Budescu, Tănase – Gnohere

În cazul în care Dică va apela la rezerve, atunci îi poate trimite în linia din spatele Bizonului pe Golofca, Budescu, Coman.

Ieri Viitorul a jucat „pentru Steaua”, învingând liderul la Ovidiu cu 1-0. Astăzi Steaua joacă numai pentru ea, să reducă diferența față locul unu la un singur punct. Altfel, CSU Craiova a ocupat deja locul 2 după ce a învins-o pe Concordia la Chiajna, 2-1.

Le urăm succes roș-albaștrilor!

X Ray

 

59 de comentarii la „FC Steaua – ACS Poli Timișoara 7-0! După Europa League, Bizonul a rupt și Liga 1 cu un hattrick. Coman sparge gheața cu o dublă

  1. xray Autor articol

    Last edit.
    Ieri Viitorul a jucat „pentru Steaua”, învingând liderul la Ovidiu cu 1-0. Astăzi, Steaua joacă numai pentru ea, să reducă diferența față de locul unu la un singur punct. Altfel, CSU Craiova a ocupat deja locul 2, după ce a învins-o pe Concordia la Chiajna, 2-1.

  2. Andrei Mihai

    In mod normal ar trebui sa ne impunem fara probleme avand in vedere rezultatul inregistrat de timisoreni etapa trecuta.Clasarea pe loc de playoff pe toata durata turului cred ca a fost o chestiune conjuncturala,desi echipa n-a jucat neaparat rau.Ideal ar fi fost sa castigam etapa trecuta la Voluntari si acum puteam fi lideri.Testul adevarat va fi etapa viitoare.Oltenii joaca cel mai consistent si atractiv fotbal din Liga I.Nu exista termen de comparatie cu CFR Cluj.Va fi o lupta la titlu interesanta.

  3. naiyba

    Hagi demonstreaza ca se pricepe la fotbal.
    Daca nu vom profita de pasii gresiti ai cheferului nu vom putea castiga campionatul, logic, nu? Sper sa nu-i omoare practica si pe jucatori.
    Eu cred ca Poli vine rupta-n fund la meciul acesta si chiar daca vine si cu ambitia si indarjirea celor 300 de la Termopile, tot nu are voie sa scoata mingea din propria-i poarta de mai putin de 3 ori!!!
    Jucatorii sa nu se astepte la un meci greu, ci sa se astepte la un meci pe care sa-l castige inca din prima repriza. Nu are cum sa fie un meci greu cu Poli oricat de modest as incerca sa fiu. Ah! Ca jucatorii sa fie concentrati? Pai plmea, astia vor sa ia titlul sau o ard aiurea?

  4. joga-bonito

    Parerea mea e ca si la meciul nostru se va inregistra o surpriza. Dica va schimba iar multi titulari si echipa va avea probleme de exprimare in teren. Alde Filip, Larie, Golofca, De Amorim vor juca slab, iar Tanase si Enache sunt deja maini moarte.

    Se anunta un meci foarte greu.

  5. xray Autor articol

    Aceasta este echipa de start a Stelei

    Niță – Enache, Bălașa, Larie, J. Morais – L. Filip, Ov. Popescu – Golofca, Budescu, Fl. Coman – Gnohere
    Rezerve: Stăncioiu, Fl. Tănase, Momcilovic, De Amorim, Benzar, Teixeira, Man

  6. saramago

    Steaua – Timisoara 3-0 (pauza), meci neasteptat de linistit pentru elevii lui Dica. In fata unui adversar blazat, stelistii si-au impus jocul fara prea mari probleme.

    Nita 6 – fara probleme;
    Enache 5 – multa bunavointa, relativ putine realizari;
    Balasa 6 – joc decent, in nota obisnuita;
    Larie 6 – dupa o lunga absenta, a facut un joc destul de sigur;
    Morais 6 – nu a stralucit, dar nici nu a dezamagit;
    Filip 6 – curajos, a incercat sa intre in combinatii cu cei din fata;
    Ov.Popescu 6 – in fata

  7. saramago

    Continuare:

    Ov.Popescu 6 – in fata fostilor coechipieri s-a achitat bine de sarcini;
    Golofca 6 – randament relativ bun la revenirea in prima echipa; de notat assist-ul pentru Coman la golul doi;
    Budescu 7 – cel mai tehnic jucator de pe teren, a stiut sa-l puna in valoare pe Gnohere;
    F.Coman 6 – e bine ca a inscris, dar e inca departe de pretentii;
    Gnohere 8 – a doua dubla in aceasta saptamana, e clar ca se va impune ca titular.

  8. vasglo

    Nu jucam nimic. Baietii alearga fara orizont. Se vede ca nu avem antrenor. Norocul nostru proverbial si adversarul slab ne-au bagat 3 boabe in traista! Iar a schimbat Dica echipa si nu e bine. Bine macar ca i-a pastrat pe Bizonu’ si Sarmaluta! La felul cum jucam, tare ma tem ca timisorenii se vor trezi in a doua repriza si, cu Popica la timona, e capabili sa ne faca!…-:)

  9. saramago

    Steaua – Timisoara 7-0 (3-0), victorie neasteptat de clara pentru trupetii lui Dica; trebuie remarcat ca acest succes a venit si pe fondul unei evolutii extrem de slabe a adversarilor.

    Nita 6 – meci tihnit;
    Enache 6 – nu s-a remarcat in mod deosebit, insa a asigurat o buna circulatie a balonului in zona sa;
    Larie 7 – meci decent, cu gol marcat, dupa un lung stagiu pe banca de rezerve;
    Balasa 6 – nu a stralucit, ba chiar a comis cateva erori;
    Morais 6 – nu a fost intre solistii serii;
    Filip 6 – atat cat a jucat, nu a dezamagit;
    Ov.Popescu 6 – meci fara probleme in fata unor oponenti sub-standard;
    Golofca 6 – un assist in meciul de revenire;
    Budescu 8 – trei assist-uri si destule alte pase de calitate;
    F.Coman 7 – doua goluri care, probabil, ii vor mari doza de incredere in fortele proprii;
    Gnohere 8 – un hat-trick cu care a devenit golgeterul ligii;
    ……………………………………………………………………………………………………………………
    D.Benzar – discret;
    Man 5 – asemenea lui D.Benzar;
    F.Tanase 7 – prezent in joc in minutele pe care le-a avut la dispozitie; a marcat dintr-un penalty pe care tot el l-a produs;

    1. vitto

      lasa-ti acreala….. alibec este un Print ….. nu va mai luati de el….. cuplul neymar budescu – denis este unul din cele mai frumoase pe care le-a produs Steaua ….. cand mingea ajunge la denis tot stadionul se cutremura …. sigur a facut si cateva meciuri slabe, dar asta tine si de conjunctura: parerea mea este ca banca tehnica nu reuseste sa pozitioneze corect jocul de atac si inca este prea multa intamplare pe faza de constructie, prea multa indisciplina si prea putine trasee lucrate!

      cand ai un jucator de calibrul lui denis, trebuie sa dezvolti scheme exclusiv ptr el, nicidecum sa-l lasi sa coboare pe la centrul terenului sa agate baloane la intamplare! jucand cu un singur varf, de prea multe ori alibec este izolat si trebuie sa incerce rezolvari individuale!

      disciplina tactica vine de pe banca si nicidecum nu coboara de la cer ….. schemele se antreneaza, nu se viseaza!

  10. siegfried

    E în formă mare Budescu sezonul acesta. În 14 meciuri, 7 goluri și 5 pase decisive plus că a mai făcut ravagii și la națională, nu e puțind deloc. Singur reproș ar fi că încearcă să bată orice lovitură liberă din apropierea careului pe poartă, inclusiv cele din lateral. Avem prea mulți jucători buni la cap ca să nu centreze de acolo.

  11. xray Autor articol

    Coincidență

    La 13 ani de la celebrul 8-1, Steaua lui Nicolae Dica i-a mai administrat Timișoarei încă o umilință istorică la 7 goluri diferență! Atunci în 2004 Rică Neaga, actualul director sportiv la Poli, realiza hattrick-ul, iar mijlocasul Dică, actualul antrenor al Stelei, se remarca printr-o dublă.
    https://youtu.be/9gnJP76Mdwo

  12. alpopa

    Cat sa-l mai suportam pe acest Dica?

    In ultimile 10 partide, avem 7 victorii, 2 egaluri si o infrangere, golaveraj 24-4. Singura infrangere a venit in deplasarea de la Ovidiu, contra campioanei Viitorul.

    Este inacceptabil! Cu un lot schimbat in mare parte, acest antrenor venit din liga a 3-a este, dupa 3 luni de sezon, lider cu maximum de puncte in Europa League si la o singura lungime de liderul campionatului, cu cel mai bun atac (29 de goluri inscrise) si cea mai buna aparare (8 goluri primite). ESTE MULT PREA PUTIN!

    Inacceptabil. DEMISIA DICA! Du-te!

  13. alpopa

    A observat cineva ca Filip era cam lipsit de chef si evident cam suparatel cand a iesit de pe teren? Ce nu-i convine?

    Sarmaluta Budescu pare ca nu mai gafaie, desi cam joaca 90 de minute in ultima perioada. Se pare ca forma fizica mai buna il face sa dea si randamentul asteptat de la el, e un fel de omul-orchestra!

    Apropo de gafaieli, idem Gnohere. Omul se pare ca poate sa joace 90 fara probleme.

    Cred ca e evident ca cei doi au lasat-o mai moale cu CounterStrike-ul sau World of Tanks in ultima vreme! Poate il conving si pe „Alice” :))

    1. naiyba

      Meciul cu csu ar trebui sa fie raspunsul la aceasta intrebare mai ales cand toata lumea vorbeste frumos despre jocul lor. Pentru ca o victorie impotriva unei echipe care se afla intr-o evidenta scadere de forma, atat fizica cat si psihica (la care se adauga, absentele din lot, circul cu alegerile de la lpf si Dragoi), nu poate fi luata in calcul, decat ca o victorie de moral si un plus de presiune pe chefere care pare ca un cazan plin cu rahat turcesc gata sa explodeze.

      Alibec tre sa demonstreze ca-si merita salariul de 20k de euro pe luna intai; si dup-aceea poate sa emita pretentii.
      Pana-n prezent, echipa joaca mult mai lejer fara el in teren si da goluri nu cu piciorul in usi. Ma mira faptul ca se declara fan Messi, avand in vedere ca Messi de cele mai multe ori isi vede de joc si rareori se ia cu arbitrii, evident ca este o diferenta de valoare intergalactica intre cei doi insa de ce tre sa fie aceasta diferenta si cand vine vorba de profesionalism?
      Bine, cu Budescu in forma, simti ca vezi un meci de fotbal in Romania, asa ca nu ai cum sa-i duci lipsa lui Alibec.

      E frumos sa-i auzi la TV cum isi dau cu parerea despre una, despre alta, dar despre publicul care lipseste de pe stadion la multe dintre meciuri, preferand TV-ul, cand isi dau cu parerea? Se ocupa cineva si de aspectul acesta la Steaua? Ca eu din ce vad pe la cuburile astea mai mari, se pune mare pret pe relatia cu suporterii! Eu inteleg ca pe ggca nu-l pasioneaza asa de mult treaba cu suporterii, atata timp cat inca-i mai are pe cei din fata TV-ului, insa ceilalti “subalterni” ai sai ce fac? Numai ce vrea ggca?
      Ca treaba cu numele la mine nu tine pt ca si daca se impaca maine ggca cu mapn si ia numele inapoi, dau in scris ca tot nu vor veni mai mult de 5k la un meci ca acesta, cu Poli. Deci tot aia.
      Eu consider ca si 10k de spectatori este un numar foarte mic comparativ cu, cota de piata a clubului. Un club de talia Stelei ar trebui sa aiba o medie de cel putin 20k de spectatori pe meci! Nu doar la meciurile din europa si cele cu dinam0, csu si chefere.

      1. Gosu

        @naiyba.
        Ai si nu prea ai dreptate. De acord ca relatia cu fanii sufera , dar la fel de adevarat e si ca sunt foarte multi factori externi care impiedica o medie mai mare. E vorba pur si simplu de valori despre sport si spectacol sportiv pe care romanii si in general multi din zona asta a Europei , nu le poseda. Nu stiu ce varsta ai tu (si nu e relevant), dar iti garantez ca si in anii ’90 batea vantul pe la foarte multe meciuri. Caderea comunismului a adus pe piata romaneasca diatractii alternative, pe care romanii le-au imbratisat, ceea ce a dovedit cu timpul ca acea cultura sportiva la noi a fost sintetica (mergem la stadion ca nu ne da Ceasca nimic interesant la TV) si nimic mai mult.
        Iar masurile care se pot lua (programarea meciurilor la ore decente, emiterea de abonamente) sunt insuficiente pentru a schimba ‘piata’. Din contra, sa fii convins ca daca am atinge in semifinale EL, media ar creste spre 20k, fiindca la noi in principiu doar rezultatele aduc oamenii la stadion.
        Deci lasa cota de piata si alte masuratori artificiale. O sa vezi ca in perioada urmatoare se va produce o emulatie cu stadionul nou la Craiova, care insa o sa paleasca rapid.

        1. naiyba

          @gosu
          Pai si atunci cum explici rating-ul ridicat la TV la meciurile Stelei? Daca Stelistii, nu ar poseda ce enumeri tu mai sus, atunci nu ne-am mai pierde nici vremea pe la TV, uitandu-ne la un meci cu Poli sau cu Academia cRapid, nu?
          Insa eu nu disput ce zici, eu spun doar ca relatia cu suporterii nu o poti abandona niciodata.

  14. Gosu

    Gest de jucator crescut in alta mentalitate. „Atacantul Harlem Gnohere a fost cel mai bun stelist, marcând trei goluri în poarta timișorenilor. La final, francezul a surprins pe toată lumea. Stelistul s-a dus la antrenorul timișorenilor, Ionuț Popa, și i-a oferit acestuia tricoul său. Cei doi s-au îmbrățișat și tehnicianul l-a felicitat pe Gnohere pentru prestația avută.”
    Unii dau din maini si injura, altii au fairplay. No comment…

  15. adrian0808

    Asta cu spectatorii la meciurile noastre nu o inteleg …..
    La 5 lei biletul in peluza si 10 lei tribuna 2 …. minim 10k nu ar trebui sa lipseasca din tribune ….
    Ce sa mai lucreze aici ? Sa faca ca acolo langa urgente cu pus jucatorii sa vanda bilete ?!

    Probabil ca pretul biletelor ar trebui crescut …. minim 30 lei peluza si 50 lei tribuna …. probabil ca „ceva ieftin” nu prea atrage …

    1. Gosu

      @adrian0808, vezi comentariul de mai sus.
      Asa de bine a functionat asta cu jucatorii care vand bilete , ca la aia vin cateva sute.
      Ok, e bine sa intreprinzi campanii , sa faci fidelizari, dar in RO e fix apa de ploaie. La noi vin baietii si spun ca au abonament de 150 de lei si donatii de 200 si se cred socios.

  16. adrian0808

    @gosu :

    Asta cu ora de programare a meciurilor cred ca e una din probleme …
    Exemplu personal :
    – baiatul meu e la scoala de acum , intra la ora 8 , la 7 il trezesc si la 7:30 plec cu el la scoala .
    – daca meciul incepe la 20:45 , la 22: 30 se termina , la 23: 15 sunt acasa , la 23:45 e stingerea …. doarme prea putin intre 24:00 si 7 :00 …. asa ca nu il mai pot lua cu mine la meciuri …. De obicei la 20:30 adoarme … Cat era la gradinita il luam la meciuri ….intra la 9 , dar daca il duceam la 10 nu era nici o problema …. Acum la scoala nu mai merge ….
    – nu pun la socoteala celelalte probleme …. batai intre suporteri la stadion , obiecte aruncate aiurea, petarde , gaze lacrimogene …. acum vreo 2 sau 3 ani la un ROMANIA – UNGARIA era sa fim asfixiati de lacrimogenele date de idiotii aia de la bgs , desi statea la tribuna si gazele au fost date in peluza … Eu ma descurc , dar daca e sa am grija si de ala mic e mai greu …. dar aia care au 2 copii sau mai multi .

    In conditiile astea cum sa-l fac pe ala mic sa ii placa mersul la stadion .

    Face inot, il duc si la aikido si in curand va merge si la fotbal …. e mic si trebuie sa doarma minim 10 ore zilnic …

    Asa ca mine cred ca sunt multi …. Eu stau la 20 minute de mers pe jos de Arena …. dar altii cu siguranta stau mai departe si la ora 23:00 duminica … deja e foarte tarziu .

    IMBECILII astia de la liga si frf ar trebui impuscati …. cica … asa vor televiziunile sa programeze meciurile …. pai vine televiziunea si iti dicteaza ea cum vrea ? NU , tu trebuie sa faci programul si sa-l impui ….

    In alta ordine de idei …. daca meciul e la 20:45 …. asta inseamna ca toata seara e compromisa ….inainte de meci poti bea maxim 1-2 beri ca nu stii ce poate fi la stadion si e bine sa ai mintea limpede cu tine …. deci pana la ora 20:45 stai pe uscat …. Apoi …daca trebuie sa mergi la o aniversare sau la o intalnire cu o gagica , daca ajungi la ora 24:00 deja ai pierdut o mare parte din petrecere ….. Asa ca daca e de ales intre meci si o obligatie familiala/colegiala/protocolara sau vreo gagicareala e cam greu sa promovezi mersul la stadion …..

  17. xray Autor articol

    @naiyba

    FC Steaua are rating ridicat la TV, și nu e vorba de abandon, ci și de comoditatea de a fi prezent meci de meci, uneori din 3 în 3 zile.
    Sincer, și eu sunt la fel în raport cu comoditatea, de aceea, fără a generaliza exemplul cu mine, înțeleg.

    Steaua face audiență oriunde se duce în țară, și umple stadioanele, pentru că vine acolo 1 dată pe sezon. Dacă ar juca într-un oraș mai multe luni și de 2-3 ori pe lună, s-ar trezi și cu tribune aproape goale.
    În schimb dacă meciurile Stelei nu ar fi televizate, cred că ar avea stadion aproape plin meci de meci (în București minim 15k/meci).

    Apoi e vorba și de timp.
    La TV stai de la ora 20, când încep discuțiile despre meci, și până la 23:30-24. Pentru mersul la stadion, funcție de cât de departe locuiești, vreo 2 ore le „pierzi” pe drum. Ok, dacă ar fi de 2 ori pe lună (1 dată la 2 etape, când joacă acasă) ar fi ceva. Dar la 2 ori pe săptămână e deja cam mult pentru cineva care nu trăiește doar din mersul pe stadion.

    Referitor la club.
    În opinia mea, clubul trebuie să asigure condiții decente suporterului, un preț la bilet pe buzunarul românului și un joc atractiv al echipei, nu să pună glorii sau majorete despuiate pe la casele de bilete, sau bannere prin oraș sau TV cu dragoste eternă adresate suporterilor.
    De regulă, „artificiile” de promovare sunt pentru a atrage atenția cu evenimentul respectiv și celor care nu urmăresc fenomenul, ca o reclamă de captare generală a publicului, valabilă pentru orice spectacol. Adică și pe cei care nu sunt din public țintă. Însă la meciuri din 3 în 3 zile ar friza ușor ridicolul.

    PS. Pertinent și comentariul lui adrian0808 cu ora de disputare.

    1. Gosu

      P.S. Corect, xray.
      La care mai trebuie adaugata si satisfacerea poftei, cand to have nu se mai suprapune cu to want.
      Sezoanele 2013-2014, 2014-2015, sunt dovada vie. La fel a fost si in anii ’90, cand abia lupta ‘la baioneta’ cu rapid a mai reaprins flacara.
      De cand sunt 4 derbiuri pe an parca nici cu dinamo nu mai sunt aceleasi asistente si aceeasi agitatie, indiferent care e echipa gazda.

  18. Gosu

    @naiyba, nu e vorba ca trebuie abandonata relatia cu suporterii, ci doar ca si cu demersuri in acest sens, nu te poti astepta la minuni – sa se dubleze media pe stadion.
    Asta nu afecteaza ceea ce se intampla in spatele micului ecran. Despre L4 si fotbal amator nu-mi dau cu parerea aici, ca cineva trebuie sa se plictiseasca teribil sa urmareasca asa ceva.
    Despre televizarile noastre, e firesc ca audienta sa fie ridicata. Mai ales cand sunt predominant programate duminica seara destul de tarziu, cand omul freaca telecomanda din pat sa fotoliu. Pretul platit ? Mai putina lume pe stadion.
    Ce ar putea face Steaua ? Negociere individuala de pe pozitie avantajata. Rezultat ? Falimentul echipelor mici care traiesc din drepturile colective de televizare.
    Deci oricum am intoarce-o cam e un cerc vicios.
    Cum spuneam la noi rezultatele sunt fundamentale. Cum zice adrian0808 ‘Asa ca daca e de ales intre meci si o obligatie familiala/colegiala/protocolara sau vreo gagicareala e cam greu sa promovezi mersul la stadion’ , in momentul in care sunt rezultate nici nu mai trebuie promovat ceva, se creaza acea emulatie, lumea asteapta marele meci, seful care nu urmareste fotbal in general se duce la meci. Si nu doar atat, dar emulatia se pastreaza in jurul echipei, nu doar in jurul ‘marelui meci’. Mi-aduc aminte in ’06 inaintea meciului in EL cu Rapid, am avut repetitie cu Timisoara si am fost vreo 30k pe defunctul 23 august. In ’12 am avut salba aia de meciuri tari (CFR rapid dinamo), intercalata cu meciuri europene, seceta de trofee, medie peste 20k.
    Cam asta e. Nu prea vad cum ar creste media de pe stadion ‘relatia cu suporterii’. Daca stai sa te gandesti bine si tamguiala cu abonamentele e cam relativa. Pana la urma clubul nu avea nimic de pierdut din a continua sa le emita, dar anumite cefe late de prin ‘galerie’ preocupate cu bisnita, da.
    Alt exemplu, in 2014, un tractorist urla la MM dupa meciul cu Basel ca de ce nu mai jucam pe Ghencea ? Ne-am mutat pe Ghencea. Rezultat, o medie rusinoasa, desi aveam sa castigam titlul la pas. Cercul vicios continua si aici si nu ii poti satisface pe toti.
    Ce poti face insa, e sa oferi rezultate si astfel sa ii satisfaci pe cei mai multi. Restul sunt aspecte secundare la care trebuie sa lucrezi pe termen mediu, lung si foarte lung si care depind oricum si de factori externi.

  19. naiyba

    @gosu
    “Ce poti face insa, e sa oferi rezultate si astfel sa ii satisfaci pe cei mai multi. Restul sunt aspecte secundare la care trebuie sa lucrezi pe termen mediu, lung si foarte lung si care depind oricum si de factori externi.“

    Adevarata problema sade in ultima fraza a paragrafului, nimeni de la Steaua nu e pregatit sa munceasca pe termen mediu, lung si foarte lung la Steaua. Nimeni nu vine cu o solutie, cu un plan sau cu o strategie prin care sa apropie suporterii si mai mult de echipa, din pacate pe ggca il intereseaza sa fie o oarecare distanta intre suporteri si club tocmai pentru ca suporterii sa nu se ridice cu pretentii si de a avea un cuvant de spus despre cum e manageriat clubul.
    Cat despre orele de disputare a meciurilor, consider ca se poate vorbi cu televiziunile si anumite meciuri, gen cele cu, chiajna, voluntari, poli, sepsi, se pot programa la o ora mai adecvata si deci folosite pt a atrage mai multi spectatori la meci, gen promotii, adu un prieten, prietena, copilul, sotia, gratis pt femei,copii pt cei nascuti in ziua sau in luna respectiva…..orice manca-l-ar tata, numai fa ceva si nu te opri pana nu reusesti.
    Meciurile importante nu e nevoie sa le promovezi sau sa le schimbi ora de difuzare pt ca la meciurile respective lumea vine, in schimb cu, celelalte meciuri se poate face mai mult decat se face acum.

    Insa, repet, eu vreau sa-i vad ca incearca si nu renunta pana nu reusesc. Vreau sa le vad ca le pasa.

    1. vitto

      eu cred ca becali a dovedit ca lucreaza si pe termen mediu si lung …. s-au facut aproape 17 ani de cand se „ocupa” la greu de finantarea echipei! nu sunt chiar putini ani si pana la urma, stim cu totii, timpul este masura oricarui lucru facut serios!….. # Steaua Rezista …..

      problema la Steaua este nu atat gg sau managementul lui adesea mult prea impulsiv, cat faptul ca aproape permanent a existat o haituiala la adresa echipei si a anturajului ei ….. politicul are aici principala vina, pe ideea disperata ca daca unu’ ca becali a putut, atunci este usor sa conduci Steaua si musai trebuie sa ne bucuram si noi de acelasi succes ….. promovarea cfr-ului si a urzicenilor ptr a ciuguli banii de liga, inscenarea de la cluj, arestari mai mult decat discutabile, echipe aparute de nicaieri si sprijinite ocult doar ptr a-l bloca pe becali (ex. viitorul), armata si csa care in loc sa se alinieze in lupta ptr prezervarea unei traditii atat de greu ridicata, au inceput sa loveasca inconstient la temelia marilor statui (indivizi precum talpan ar trebui declarati „tradatori de neam si cultura”)….. lipsa oricarui suport de infrastructura (am jucat atate luni prin tot felul de coclauri, timp in care la bucuresti stadioanele stateau sub lacat – vezi ghencea, progresul)….. o presiune media facuta dusmanos de unii formatori de opinie care ar vrea ca fotbalul sa se prabuseasca, numai sa se scufunde si Steaua …… de aici au venit problemele!

      ca sa nu zic ca in romania sportul are un statut de paria in industria spectacolului, jocul de fotbal fiind mai mereu bagatelizat si impins in sfera distractiei golanesti …… in plus la noi structural copii nu mai fac sport in scoala si cand ajung adulti nu inteleg jocul si nici nu le place sa se uite …. preferand mondenitatea tampa a mallurilor!

      traim in romania …… si Steaua ne ocupa tot timpul! Joia viitoare jucam iar in Europa!

  20. steauacornel

    Uite, de exemplu, ce ar putea face clubul. Sa ofere parcare gratuita in interiorul arenei, oricum bate vantul, sunt destule locuri de parcare. Multi nu vin pt ca e aiurea sa te tocmesti cu parcagii pt locurile din afara stadionului sau sa lasi masina pe stradute, ocupand locurile si asa putine ale celor care locuiesc in zona. Eu, de ex am o pb cu treaba asta. Bine, pe mine nu ma impiedica sa vin la fiecare meci, dar e o idee care ar veni in beneficiul spectatorilor.
    Alta ar fi, ca Steaua sa ceara programarea si la alte ore, decat d-astea tarzii. As vrea sa jucam si dupa amiaza si sigur ar veni mai multa lume. Multi, chiar nu au bani de taxi si nu au cu ce sa se intoarca acasa la 11 noaptea cand transportul in comun se retrage.

  21. Gosu

    @naiyba,
    Inteleg ca tu vrei sa vezi eforturi, adica ceva. Dar gandeste-te la ce am scris mai sus, ceea ce e pe gustul tau s-ar putea sa nu fie pe gustul altora si tot asa.
    Nu cred in teoria asta cu mentinerea distantei. Cred ca pur si simplu nu exista interes, fiindca nu sunt chestiuni aducatoare de venituri rapide. Si intr-adevar aici e cam complicat, fiindca la noi se pare ca „reteta financiara” pragmatica promovata de becali a castigat in defavoarea proiectelor „durabile”, „new-team” si alte inventii de corporatisti wannabe sau primari cu „ambitii mari”.
    Referitor la orele de disputare, nu se poate „discuta” cu televiziunile decat in conditiile in care negociezi individual. Altfel, nu ai sa vezi ca o televiziune va programa meciul sambata la ora 18, cand lumea are chef de iesiri din casa. Promotii s-au facut foarte multe de-a lungul timpului, inclusiv intrare libera pentru toata lumea (nu ca 5 lei n-ar fi ca si o intrare libera).
    Personal, decat sa aud de maruntisuri d-astea de care se ocupa baietii de la dinamo, prefer sa vad echipa ca trateaza serios si castiga Cupa Romaniei, de exemplu, chiar daca nu coincide cu obiectivele principale ale conducerii.
    Apropo, multe echipe din Occident desconsidera Europa League (vezi doar sezonul asta Everton, Bilbao si nu numai). Oare suporterii alora cum s-or simti ? Oare o merge sa speli bataia de joc la nivel sportiv, cu ceva abonamente, promotii, sedinte de autografe si alte dude d-astea ? Point being, daca becali ar putea sa aleaga intre venituri si treaba asta, ar face la fel, dar dupa cum vezi nici la profesionistii aia din Vest nu sta treaba atat de roz cum pare.
    Altii, vechi abonati, mai nou nu mai prind loc pe Camp Nou din cauza asiaticilor care arunca mia de dolari pe un singur meci. Cum te-ai simti tu , catalan born and raised si fan barcelona cu state vechi pe stadion, sa nu poti sa mai cumperi un bilet ca are prioritate un turist japonez care plateste mai mult ? Si exemple sunt multe.
    Cainii nu umbla cu covrigi in coada nicaieri si da trebuie facute multe, dar nici n-as face o tragedie din asta, fiindca suntem la standarde acceptabile, momentan.

  22. naiyba

    Eu doresc ca clubul Steaua sa arate ca isi respecta si aprecieaza suporterii. Si dupa cele spuse de cornel mai sus se pare ca nu sunt singurul si ma intreb cati or mai fi.

    Respect faptul ca pe tine te intereseaza ca echipa sa se concentreze pe rezultatele sportive mai mult decat pe numarul de suporteri la un meci acasa cu chiajna, de ex.
    Insa de echipa are cine sa se ocupe. Nu vad cum o relatie mai buna cu suporterii si un stadion mai plin ar putea stopa sau strica performantele sportive ale echipei. De asemenea nu vad sa trebuiasca vreun mare efort financiar pt asta.

    Nu stiu nimic despre situatia de la celelalte cluburi asa ca nu pot sa-mi dau cu parerea. Un lucru as spune, sa dea D-zeu sa vina vremea cand suporterii Stelei nu vor mai putea prinde un bilet la stadion din cauza asiaticilor.

    Eu cred ca daca ”distanta” era doar o teorie, galeriile Nord si Sud erau prezente acum la meciurile noastre.

    5 lei poate ca nu sunt bani multi pt tine insa pentru alti oameni cand pun 5 lei pt bilet si mai pun inca ceva pt biletul de autobuz sau metrou, si mai pun si taxiul la intoarcere (sau poti incepe cu pretul biletului la tribune), ideea este ca se aduna ceva bani si nu multi, dintre cei care poate ca ar veni la un meci cu chiajna, isi permit. Iar dintre cei care si-ar permite cati si-ar lua copilul la un meci cu chiajna la ora 9 seara? Si cati la ora 2-3 sau 4? Contractul cu Televiziunile ar trebui negociat intai cu LPF iar atunci Steaua ar avea un cuvant greu de spus.

    Imi doresc sa vad Steaua cum face o munca in folosul suporterilor, neprofitabila, nerentabila pe termen scurt doar pt ca le pasa.

    1. vitto

      clubul de fotbal Steaua arata respect ptr suporteri prin faptul ca nu abdica de la profilul european pe care aceasta echipa l-a dobandit cu atata truda! asta este suprema forma de respect: dorinta de a face mereu performanta europeana, dorinta de a fi mereu primul in toate competitiile (vezi in acest sens si diatriba lui becali de acum cateva zile, care sublinia ca Steaua este singura grupare care isi propune mereu de la inceput sa castige campionatul).
      injosirea numelui Stelei prin coclaurile ligii 4, cum incearca banditii de la csa, este o forma de automutilare si conduce la dezgust si lipsa de respect fata de traditie!

  23. Gosu

    Problema e sa fim si obiectivi cand pretindem anumite lucruri. Pe langa nenumaratele greseli facute de conducere, sunt si multe chestii de care nu s-au facut vinovati ei, ci anumite institutii de stat (Jandarmerie, Primarie, CSA) si totusi acuzatiile radicalistilor nu au contenit.
    Exemplul lui Cornel e chiar unul relevant. Sincer, eu nu stiu daca tot clubul se poate ocupa de problema parcarilor si nu cumva tine de proprietar, adica Primarie. La fel, nu cred ca magazinele care isi desfasoara activitatea in timpul meciurilor au vreo legatura directa cu FCSB S.A.
    Sa nu ne facem ca nu vedem propaganda asta inceputa de unii inca de prin 2007. Pentru orice chestie care nu ne place e de vina clubul, e de vina becali. In situatia actuala cu marca si stadionul, de vina e becali. Ca joaca clona stelei in liga 4 e de vina tot becali.
    Cred ca nu m-ai inteles bine la treaba cu suporterii. Am spus ca avand rezultate, iti creste audienta (fie ca vbim de tv , fie de stadion) mult mai repede decat orice campanie de marketing, P.R si mai stiu eu ce gaselnita de imagine. Sunt de acord cu tine , mai ales ca nu e un efort mare, ca ar trebui sa existe un proiect pe tema asta, dar nici nu ma astept la minuni.
    Referitor la galeriile Nord si Sud. Dragoste cu sila nu se poate. Sunt unde sunt prin propria dorinta. Nu, nu e becali singurul vinovat, ci fiecare este responsabil de actiunile sale si conducerea fcsb si cea a csa si fiecare fan in parte. Teoria asta a ‘distantei’, cred ca tine mai degraba de teoria aia cu propoganda anti conducere.
    5 lei chiar e o suma infima, cu tot cu inca 5 lei pentru transport, oricum am intoarce-o. Nu inteleg, vrei cersetori pe stadion ? Lasa tribuna, ca ala care nu are bani dar vrea sa vada meciul sta frumos la peluza si cred ca pe NA sunt vreo 15-20k locuri.
    Am dezbatut deja problema orelor de disputare. Treaba cu negocierile si Liga e ca fiecare membru are drepturi egale si nu poate forta Steaua mana celorlalti nicicum. Si chiar daca ar fi vreo cale, nu e in interesul clubului sa isi slabeasca financiar partenerii de competitie, ca pe urma ne plangem ca avem o liga de tot rahatul si nu facem fata in Europa.
    Ok, tu vrei ceva, dar nu prea stii ce. E foarte generic ce ai spus. Da un exemplu cum a facut Cornel si despre care crezi ca e in putinta clubului sa il indeplineasca (altceva decat intrari libere, ca s-au tot facut).

  24. naiyba

    Cel mai la indemana ar fi sa angajeze pe cineva cu experienta in marketing-ul sportiv care sa vina cu idei si sa fie ajutat sa le puna in practica. Pe langa parcarea gratis sau bilete gratis, s-ar mai putea face un canal you tube care sa difuzeze pana si jocurile centrelor de copii si juniori, sa le ia interviuri chiar si copiilor, sesiuni de autografe cu jucatorii, poze cu fostii jucatori, campanii pt a atrage lumea la stadion, toate in ideea ca suporterul sa simta ca face parte din clubul asta.

    S-au adus unii dintre cei mai buni jucatori din Liga 1 (Alibec, Budescu, Morais, Benzar s.a.) si printre ei si cei mai promitatori tineri jucatori (Nedelcu, Coman, Man), suntem pe locul 2 la un punct de primul loc cu sanse reale de a castiga titlul anul acesta si deci obtinerea unui traseu mai facil spre accederea in grupele UCL, suntem cu un picior si jumatate in primavara UEL dominand grupa cu 3 victorii din 3 si totusi lumea nu se inghesuie la stadion. Asa ca nu stiu daca performanta este un argument pentru a atrage lumea la stadion sau mai degraba un argument pt a atrage lumea la stadion pt cateva meciuri.

    Eu ti-am spus ce vreau – Sa-i vad ca-si dau silinta.

  25. siegfried

    Haideți să nu cădem în derizoriu. 5 lei e un preț infim, ce dracu e cât o pâine feliată mai mare. Am căutat pe net să văd ce prețuri au avut alte cluburi la peluză în meciul contra Timișoarei din sezonul ăsta. De exemplu la Dinamo a fost 10 lei și au jucat în groapă, la Botoșani tot 10 lei a fost, CFR-ul n-a jucat încă cu TM acasă, dar la ultimul meci cu Botoșani prețul biletului la peluză a fost 15 lei și s-a dat o tabletă la o tombolă, pe care a câștigat-o un ungur. :)))
    Mai pe românește avem cele mai ieftine bilete din țară, jucând pe cel mai modern stadion din țară.
    Cu parking-ul n-are treabă Steaua, clubul închiriază doar Arena per eveniment.
    Orele depind de televiziuni, că așa e normal. Ele dau banu și e firesc să difuzeze meciurile Stelei pe cel mai bun tronson orar. Plus că mi se pare mult trasă de păr problema orelor, ok înțeleg situația obiectivă a lui Adrian, dar n-avem toți copii de 8 ani acasă ca să fie o problemă generală. Cu Plzen în EL am fost 20.714 de spectatori, meci început joi la ora 22:05.

  26. killertits

    Siegfried ai dreptate, pretul este ultimu lucru ce ar sta in calea succesului, bine acum sa nu zicem ca „gratis” ca se umple de gura casca si amatori de pomeni ( indiferent de valoare ) precum la cumetriile organizate de primari cu fasole la ceaun si etc, de se calca bosorogii in picioare.

    La meciul cu City bilelte nu au fost deloc ieftine, si totusi stadionul s-a umplut, normal…multi au venit sa il vada pe Pep si gasca lui de vedete, la fel s-ar intampla si daca ar veni Barca/Real/Bayer/PSG, etc.

    Ca un vechi „ghencist” imi aduc aminte fara prea mare placere de perioadele cu 1-2000 de oameni in Ghencea la meciuri cu alde Iasi, chiar si in vremurile bune, cand nu era jj, sau cand nu era vorba de nici un scandal cu armata, sau rezultate proaste pe undeva. Intotdeauna noi ( suporterii stelisti, la general vorbind ) mergem atunci cand meciul are o orisice miza sau atunci cand adversarul are un nume.

    In afara de a lasa portile libere, meciuri de genul cu voluntari, iasi, recas se vor disputa cam cu numarul suporterilor prezenti duminica seara pe NA ( am fost si eu, cu nevasta, copil, etc ), nu avem ce face, asta e.

Lasă un răspuns