Steaua – CS U Craiova 3-0! Steaua demolează Craiova. O victorie dulce-tristă! Campioană la pauză, la final… la TAS!

de | mai 13, 2017

Steaua le-a dat cu tabela în cap oltenilor guralivi și a fost campioană până în minutul 63, când Larie îi face cadou un 11m lui Hagi. Ironia sorții, excomunicatul Iancu a trimis (provizoriu) titlul în vitrina Viitorului. Exact ca în 7 mai 2008, „finala” U Cluj-CFR, scor 0-1, când Steaua a pierdut titlul tot după în penalty „comis”,  tot în minutul 63!!!

Meciul și suporterii

În fața a aproximativ 30.000 de suporteri steliști, Alibec&Co. au șters pe jos cu cea mai tare formulă olteană folosită de Mulțescu. Alegând după doi iepuri, să bată Steaua și pe Voluntari în Cupă, conducerea Clonei din Bănie va lua ceea ce merită.

Admirabili suporterii steliști. Cei aproximativ 30.000 de roș-albaștri au realizat pe Arena Națională o atmosferă de Champions League!

Eroul meciului Denis Alibec

Meciul nu are istoric. Steaua a pus clona cu botul pe labe în minutul 18 (Alibec), ca apoi în minutele 41 (Alibec) și 43 (Jakolis) să dea lovitura „fatality” din Mortal Kombat. Imediat după pauză puteau duce scorul la 4-0 , dar Tănase și-a trecut în CV o altă ratare uriașă de unde și un începător marca. După golul de la Ovidiu steliști au redus elanul. O victorie dulce-tristă!

  • FC Steaua: Niţă – Enache, Bălaşa, Moke, Momcilovici – Boldrin, Pintilii (Achim ’69) – Jakolis, Tănase, De Amorim (Ov. Popescu ’52) – Alibec (Gnohere ’75). Antrenor: Laurenţiu Reghecampf
  • CSU Craiova: Calancea – Dimitrov, Kelic, Barthe (Jazvici ’12, Burlacu ’72), Briceag – Mateiu, Screciu, Zlatinski – Băluţă, A. Ivan, Bancu (Gustavo ’82). Antrenor: Gheorghe Mulţescu
  • Cartonaşe galbene: Jakolis ’48, Bălaşa ’61, Ov. Popescu ’77 / Bancu ’23, Dimitrov ’39, Jazvici ’59
  • Arbitri: Horaţiu Feşnic – Ovidiu Artene, Vladimir Urzică – Marcel Bîrsan
Clasamentul final (provizoriu)

Becali e convins ca victoria finala ii va apartine la TAS. Până atunci Romania are două campioane in Liga 1, mai ales că FRF omologheaza rezultatele!

„Scrie in regulament negru pe alb, clar ca lumina zilei. Dupa ce se termina meciurile din campionat se iau meciurile directe, nu scrie de play-off, de play-out. Se iau meciurile directe, sunt 4 meciuri directe. Daca batem diseara, ne bucuram pentru campionat. Da, pai asa scrie la regulament! Se face hartie la TAS ca Liga a zis ca va da titlul Viitorului. In primul rand, nu Liga hotaraste.

Federatia omologheaza rezultatele. Pe mine nu ma intereseaza cui da Liga, ce face Federatia. Eu citesc regulamentul. Dupa aia, e normal sa-ti cauti dreptatea, nu? Eu sunt de acord si cu un meci de baraj, dar la regulament nu scrie asa ceva. E foarte bine facut, se intelege foarte clar! Meciurile DIRECTE! Regulamentul e foarte clar, nu e nimic ambiguu, interpretabil, e foarte clar. Eu vreau sa se respecte regulamentul asa cum scrie si cu asta basta! Daca nu se respecta, mergem mai departe”, a spus Becali pentru Sport.ro.

Într-o intervenție Răzvan Burleanu a declarat azi: „În primul rând nu ne putem exprima. Avem o ligă profesionistă de fotbal care vă poate răspunde acestei întrebări. Ei sunt organizatorii. Scuze. Am vrut să spun Liga Profesionistă, dar nu de fotbal. Extistă posibilitatea să se decidă campioana la TAS. Cred că oricare dintre echipe, atât timp cât va decide acest lucru, va merge la TAS”.

“Nu vreau să mă cert cu nimeni. Eu îmi apăr familia mea, ei pe a lor. Important e că am câștigat. În opinia mea, noi suntem campioni, așa scrie regulamentul! Nu vreau să am nicio polemică cu Hagi, nu mă cert nici pe 200 de campionate cu el, numai că dreptatea trebuie făcută și regulamentele respectate. Dacă TAS-ul le dă dreptate, o să-i strâng mâna lui Hagi și o să-l felicit. Oricum merită felicitat, e o minune că s-a bătut cu Steaua până în ultima etapă. Noi nu cedăm, mergem la TAS. Noi o să fim campioni, o să vedeți!”, e sigur Becali.

„Dar demersurile ar putea fi destul de anevoioase. 

  • Pentru ca steliștii să poată contesta ceva oficial, e nevoie de o întrunire a Comitetului Executiv al FRF, să valideze rezultatele și clasamentul Ligii 1.
  • Anul trecut, acest lucru s-a întâmplat la finalul play-out-ului, care acum se termină tocmai pe 4 iunie!
  • Dar lucrurile ar putea fi urgentate de LPF (doar dacă oficialii Ligii vor vrea asta). Ei ar trebui să trimită la Federație numele echipelor calificate în cupele europene, în ordinea clasamentului agreat de LPF, pentru a fi transmise mai departe la UEFA. Abia în acel moment, FCSB ar avea un suport regulamentar pentru a face o contestație.
  • Ar urma judecata la forurile interne: mai întâi Camera Natională pentru Soluționarea Litigiilor, apoi Comisia de Apel.
  • Și abia după aceea se poate merge la Tribunalul de Arbitraj Sportiv de la Laussane (pentru că steliștii sunt convinși că nu vor primi câștig de cauză la comisiile ghidonate de LPF și FRF).

O asemenea procedură, cu 3 comisii implicate, nu poate dura mai puțin de două luni”, scrie GSP.

Dincolo de orice, Viitorul nu merita acest titlu. S-a ajuns aici pentru ca Steaua i-a facut cadou un punct in partida directă. Viitorul, ca și Urziceni și Otelul, este în top dintr-o conjunctura din arbitraje, „meciuri amicale” și noroc. Urziceni a suflat titlul Timișoarei și câinilor, iar Oțelul l-a „subtilizat” de la FC Vaslui.

La final, până și Hagi a recunoscut în flash interviu că a avut noroc cu Steaua și azi cu CFR. Regele spune că titlul l-a luat numai pentru că „s-au aliniat planetele și am avut șansă”.

Vom trăi și vom vedea cum e va încheia regulamentar acest campionat.

Felicitări băieților pentru victorie! Ei sunt campionii noștri.

Forza Steaua!

X Ray


Avancronică FC Steaua – CS U Craiova

Related imageFotbalul din Liga 1 programează lazi, 13 mai, ora 20:00, pe Arena Națională, un nou duel tensionat artificial dintre vicecampioana FC Steaua și CSU Craiova, partida cu implicație directă în lupta pentru titlu și locurile de Champions League.

Cea mai disputată ediție a Ligii 1 din ultimii 39 de ani își va afla sâmbătă seara campioana. FC Viitorul Constanța, FC Steaua și FC Dinamo se pregătesc să preia laurii de la Astra Giurgiu, câștigătoarea din sezonul trecut.

Premierea campioanei ediției 2016-2017

Liga Profesionistă de Fotbal a pregătit în detaliu festivitatea de premiere a campioanei ediției 2016-2017 a Ligii 1 Orange.

Astfel, pe toate cele trei stadioane pe care se vor disputa meciurile decisive sunt pregătite câte un trofeu, medaliile și tricourile galbene (FOTO) pentru campioni.

  1. În cazul în care FC Viitorul va fi campioană, primarul Constanței, Decebal Făgădău și Marius Țuțuianu, președintele Consiliului Județean Constanța, vor înmâna trofeul pe stadionul ”Central” din Ovidiu, alături de reprezentanții LPF.
  2. În cazul în care FCSB va triumfa, Helmuth Duckadam, eroul de la Sevilla,  va fi cel care va da cupa jucătorilor antrenați de Laurențiu Reghecampf.
  3. Nu în ultimul rând, pe stadionul Dinamo, legendarul fotbalist și actualul conducător al ”alb-roșilor”, Adrian Mutu va fi pregătit să conducă festivitatea de premiere.

De altfel, Liga Profesionistă de Fotbal va organiza ceremonia de premiere prin reprezentanții săi special desemnați pe cele trei stadioane.

  • Astfel, pe stadionul ”Central”din Ovidiu, vor fi prezenți vicepreședintele LPF Robert Pongracz și directorul de Imagine și Comunicare, Marius Mitran.
  • Pe ”Arena Națională”vor fi directorul Economic Ionuț Calancia și directorul Departamentului competiții, Eduard Alexandru.
  • Pe stadionul ”Dinamo”, Liga Profesionistă va fi reprezentată de secretarul general al LPF, Justin Ștefan și de Mircea Călin.

Pe această cale, Liga Profesionistă de Fotbal mulțumește Federației Române de Fotbal pentru dorința exprimată de a fi prezentă, prin reprezentanții săi, pe cele trei stadioane și îi asigură pe aceștia că va întreprinde toate demersurile ca numele lor să fie făcute cunoscute spectatorilor prin stația de amplificare a fiecărei arene.

Precizări făcute azi de LPF cu privire la criteriile de stabilire a clasamentului


„Referitor la discuțiile apărute în spațiul public în legătură cu criteriul de departajare privind jocurile directe dintre echipele aflate la egalitate de puncte la finalul play-off-ului, facem următoarele precizări:

Art. 27 alin. (3) lit. a) din ROAF prevede următoarele: ”Dacă două sau mai multe echipe acumulează același număr de puncte după ce au jucat toate meciurile programate în campionat, clasamentul se va stabili pe baza aplicării, în ordine, a următoarelor criterii: a) numărul mai mare de puncte obținute în jocurile directe disputate între echipele aflate la egalitate de puncte”. Totodată, potrivit art. 8 lit. a) din ROAF, prin sistemul campionat se înțelege acel sistem ”în care fiecare echipă joacă, cu toți ceilalți adversari, o dată pe teren propriu și o dată în deplasare (tur-retur)”.

Termenul ”campionat”, folosit la art. 27 alin. (3), are în vedere disputarea unui singur meci tur și a unui singur meci retur între două echipe și, în nici un caz, disputarea mai multor meciuri tur-retur, în faze diferite ale competiției. În cazul formatului actual al ”Ligii I Orange”, noțiunea de ”campionat”, definită de art. 8 lit. a) din ROAF, folosită în cadrul sintagmei ”toate meciurile din campionat” de art. 27 alin. (3), se referă în mod clar la o singură fază competițională, respectiv cea a sezonului regular sau cea a play-off-ului/play-out-ului, după caz. Atâta timp cât două echipe au disputat jocuri în sistem tur-retur în play-off (adică un ”campionat” în sensul definiției de la art. 8 lit. a)), nu există nici un temei regulamentar pentru departajarea lor și prin raportare la rezultatele meciurilor disputate în prima fază a competiției (un alt ”campionat” în accepțiunea art. 8 lit. a) din regulament).

Așadar, în vederea departajării unor echipe aflate la egalitate de puncte la finalul play-off-ului, se va folosi criteriul jocurilor directe disputate o dată pe teren propriu și o dată în deplasare (tur-retur) în cadrul fazei play-off-ului, fără a se avea în vedere jocurile directe din campionatul sezonului regular

De altfel, această modalitate de departajare nu este folosită în premieră de Liga Profesionistă de Fotbal, care a utilizat acest sistem și în sezonul 2015/2016, când departajarea echipelor CSMS Iași și CS Universitatea Craiova s-a făcut pe baza jocurilor tur-retur disputate în play-out și nu prin raportare la toate jocurile disputate pe parcursul întregii competiții. Mai mult decât atât, legalitatea criteriilor de departajare folosite de către LPF a fost confirmată și prin Hotărârea Comitetului Executiv al FRF din data de 7 iunie 2016 prin care s-a aprobat clasamentul final al  ”Ligii I Orange”.

În susținerea poziției oficiale a Ligii Profesioniste de Fotbal prezentată mai sus amintim și jurisprudența Tribunalului Arbitral al Sportului de la Lausanne care, într-un caz recent (dosarul CAS2016/A/4722), a făcut o distincție clară între campionatul sezonului regular și faza play-off-ului/play-out-ului, ca două elemente distincte ale competiției sportive anuale organizate de Liga Profesionistă de Fotbal.

Iată că aceste criterii de departajare au fost cunoscute, acceptate și aplicate de toți membrii familiei fotbalului românesc, motiv pentru care ne manifestăm speranța că echipele implicate în bătălia pentru titlu își vor disputa lupta pentru trofeu doar pe terenul de fotbal și nu vor apela la subterfugii juridice menite să creeze confuzie în rândul jucătorilor și al suporterilor.”, precizeaza lpf intr-un comunicat oficial postat pe lpf.ro


Reacțìa LPF este ca urmare a unei „bombe” detonate de Becali aseară la Digi Sport. Gigi Becali susţine că Steaua va fi campioană în cazul în care va termina la egalitate de puncte cu Viitorul. Becali se bazează pe două articole din Regulamentul de Organizare a Activităţii Fotbalistice (ROAF) publicat de FRF.

[fbvideo link=”https://www.facebook.com/SteauaRosAlbastra1947/videos/1775824009099758/” width=”500″ height=”400″ onlyvideo=”1″]

  • Ce a scris LPF cand s-a lansat competitia cu play off si play out. 
  • Ce scrie in ROAF 

Fotografia postată de Steaua roș-albastră.

Fotografia postată de Steaua roș-albastră.


Notă: În drept este principiul “Ubi lex non distinguit, nec nos distinguere debemus “– dacă legea nu distinge, nici noi nu trebuie sa distingem. Daca nu scrie expres în regulament de ”rezultatele din play off”, ci zice generic ”rezultatele în campionat”, atunci se poate interpreta și „toate meciurile”.

În play off nu e alt campionat. Atat timp cât clasamentul play-off nu a pornit de la zero, nu poti sa iei in considerare doar rezultatele din play-off. Golaverajul pleaca de la zero, dar punctele nu  si culmea conteaza punctele obtinute cu echipe retrogradate. Oricum, îi durea mâna pe cei de la LPF și FRF să scrie clar în ROAF, că tot au scris cu roșu? Nu să vină acum cu filozofii de interpretare juridică a cuvântului „campionat”. Scria pur și simplu simplu „play off” și punct!

Să sperăm că nu se va ajunge la departajare pe criterii, altele decât punctajul, iar campioana se va decide pe teren, nu la TAS. Oricare ar fi ea.

Image result for FC Steaua - CS U Craiova

Partida FC Steaua – CS U Craiova, se dispută sâmbătă, 13 mai, ora 20.00, pe Arena Nțională

Palmaresul Steaua vs CS U Craiova conform LPF

De la revenirea fotbalului craiovean pe prima scenă, cele două echipe s-au mai întâlnit de șapte ori în Liga 1 Orange, de șase ori s-au impus bucureştenii, iar un joc s-a terminat la egalitate.

  • Prima dispută a avut loc pe 2 august 2014, FCSB – CS U Craiova 3-1. Adi Popa a deschis scorul, apoi Sânmărtean a stabilit rezultatul pauzei, direct din lovitură liberă. În partea secundă, Varela (minutul 90+3) şi Andrei Ivan (min 90+4, aflat la întâia sa reuşită în campionat) au completat lista marcatorilor.
  • Singurul punct scos de olteni în cele șapte jocuri s-a consemnat pe 1 martie 2015, 0-0 pe arena de lângă parcul Romanescu din Craiova.
  • Roș-albaștrii au câştigat şi ambele jocuri din stagiunea precedentă, 2-1 în Bănie (Nicolae Stanciu, Gregory Tade / Bogdan Vătăjelu) şi 2-0 pe teren propriu (Paul Papp, Gregory Tade).
  • De asemenea, disputele din sezonul regulat 2016-2017 s-au terminat cu acelaşi scor, 2-1 pentru FCSB.
  • Cea mai recentă confruntare: 9 aprilie 2017, CS U Craiova – FCSB 0-1, marcator Gnohere.
  • Ultima oară când o echipă din Craiova (nu CSU) s-a bucurat de un succes în Liga 1 Orange în faţa rivalilor s-a consemnat pe 1 septembrie 2002, FC U Craiova – FCSB 3-1 (dublă Verdeş, Sava / Claudiu Răducanu). Au urmat cinci remize şi 17 victorii pentru bucureşteni, printre cele 17 succese din campionat numărându-se şi cel din 29 august 2004, FCSB – FC U Craiova 5-0, rezultat care a consemnat cea mai mare diferenţă de scor din disputele directe.
  • FCSB este neînvinsă pe teren propriu în confruntările cu o reprezentantă a Craiovei din 29 noiembrie 1989, când Universitatea a câştigat în Ghencea cu 2-1 (marcatori Gabi Balint / Ştefan Stoica, Dănuţ Bica; antrenori Anghel Iordănescu / Sorin Cârţu).
  • Laurenţiu Reghecampf vs Gigi Mulţescu în Liga 1 Orange: cinci jocuri – cinci victorii Reghecampf.
  • Gigi Mulţescu vs FCSB în Liga 1 orange: 20 jocuri – trei victorii – trei remize – 14 înfrângeri
  • Mediile de vârstă ale celor două loturi: FCSB – 25 ani şi 5 luni. CS U Craiova – 24 ani şi 11 luni.
Le urăm succes roș-albaștrilor! Suntem alături de ei indiferent de rezultat și soarta acestui campionat! Pentru noi Steaua este campioana morală în acest sezon și este mereu campioana  inimilor noastre!

X Ray

Image result for CS U Craiova - FC Steaua

123 de comentarii la „Steaua – CS U Craiova 3-0! Steaua demolează Craiova. O victorie dulce-tristă! Campioană la pauză, la final… la TAS!

  1. xray Autor articol

    Update la Notă
    „Notă: În drept este principiul “Ubi lex non distinguit, nec nos distinguere debemus “- dacă legea nu distinge, nici noi nu trebuie sa distingem. Daca nu scrie expres în regulament de ”rezultatele din play off”, ci zice generic ”rezultatele în campionat”, atunci se poate interpreta și „toate meciurile”.

    În play off nu e alt campionat. Atat timp cât clasamentul play-off nu a pornit de la zero, nu poti sa iei in considerare doar rezultatele din play-off. Golaverajul pleaca de la zero, dar punctele nu si culmea conteaza punctele obtinute cu echipe retrogradate. Oricum, îi durea mâna pe cei de la LPF și FRF să scrie clar în ROAF, că tot au scris cu roșu? Nu să vină acum cu filozofii de interpretare juridică a cuvântului „campionat”. Scria pur și simplu simplu „play off” și punct!”

    1. sikander

      Mai da-i in plm! S-a ajuns unde s-a dorit, ca mizeria asta de campionat sa fie palpitant pana la final, ca altfel nu ar mai fi audienta si nu ar mai intra banii. Bine-nteles ca boii de la noi au facilitat din plin manifestarea acestei situatii, dandu-si singuri cu tesla…

  2. wu1

    Bai nene da nu era clar dinainte cum se va face departajarea?!
    Acum luati si voi drumul lu gigi la parnaie ?!
    Acum o saptamana faceau jurnalistii calcule cine poate lua campionatul in urma departajarii si totul le era clar, acum scriu articole pe speculatiile scarboase ale lui becali si compania!!! Are doi ani sistemul asta de campionat, jurnaalistii lu peste ar fi drebuit sa deacorere daca ceva nu era clar in regulament…si ei stiu bine ca la egalitate de puncte viitorul e invingatoare, dar na, trebuie sa-i faca pe.plac mafiotului

    1. Gosu

      Si care e problema ta bai Wu1 ? Sa inteleg ca tu n-ai prea vrea sa ia FCSB campionatul, este ?
      Dupa cum arata ROAF-ul care nu se poate modifica in timpul competitiei, ciobanul pare sa aiba dreptate.

    2. xray Autor articol

      Băi, wu1! Termină-te, în pui mei, să mai jignești lumea de pe site!
      Vezi să nu iei tu drumul ciobanului la origine!

      PS
      Pentru dejecții non stop anti echipa FC Steaua (FCSB), marș pe dinamomaia sau „lătrăii liberi”.

  3. decebal22

    Din ce scrie în Roaf nu specifica nicăieri de playoff,la Tas câștig de cauza Steaua.Sper sa nu se ajungă acolo și sa luam titlul pe teren.Cred ca Viitorul face egal in seara asta.

  4. wu1

    Clasament final play-out
    1. CSMS Iaşi 39 de puncte
    2. CS U Craiova 39 de puncte
    3. FC Botoşani 38 de puncte
    4. CFR Cluj 36 de puncte (nu are drept de joc în Europa)
    5. Concordia Chiajna 35 de puncte
    6. Voluntari 29 de puncte (merge la baraj)
    7. Poli Timişoara 20 de puncte
    8. Petrolul 18 puncte
    Aici de ce s-a facut departajarea doar pe meciurile directe din play out..huh ??!

    Poatte va dati si voi seama cu a facut becali cu steaua, doar manevre peste manevre…se da singur in vileag !

  5. Gosu

    Ce nu e contestat nu creaza un precedent. Regulamentul e prost si e bine ca s-a semnalat. Nu stiu daca ar avea sau nu castig de cauza cert e ca nu ar fi practica o astfel de departajare.

      1. blueultras86

        Steaua nu poate fi exclusă pentru că schimbarea numelui este urmare a unei decizii (aberante) a unei instanțe. Sentința nu este despre dezafilirea clubului sau excluderea din prima ligă. Ca atare nu poate provoca un astfel de efect. Așa cp nu mai bateți câmpii că i-ați umplut de sânge.

        1. answer

          Aberanta, sau nu, aia e sentinta. Regulamentele zic clar ca nu ai voie sa iti schimbi numele decit intre campionate. Si-a schimbat FC FCSB numele in timpul competitiei? Nu e corect sa fie penalizata?

    1. alexutz2007

      Answer ai voie cand esti cea mai buna echipa din Romania si cand iti cere sa-ti schimbi numele dupa 15 ani ca-i miros de cascaval. Daca intradevar le pasa celor de la CSA de voi nu taceau ca hotii atatia ani. Eu inteleg ca ai o problema cu Becali, dar nu-l judeca numai pe el. Eu zic ca vinovatii sunt aia care acum vor sa faca o alta echipa poate ajunge ca cea a lui Becali sa produca bani pe banda rulanta.

      1. answer

        De unde pina unde e fcsb cea mai buna echipa din campionat? Cu punctele injumatatite dupa sezonul regular(t), n-am stiut in viata mea cum ii zice, Viitorul a terminat la egalitate cu FCSB.

  6. xray Autor articol

    Sport.ro:

    „Burleanu spune ca titlul de campioana poate fi acordat de TAS din cauza regulamentului ambiguu stabilit de LPF. Presedintele FRF critica din nou organizarea LPF, pe care a criticat-o in mai multe randuri.

    „In primul rand nu ne putem exprima. Avem o liga profesionista de fotbal care va poate raspunde acestei intrebari. Ei sunt organizatorii. Scuze. Am vrut sa spun Liga Profesionista, dar nu de fotbal. Extista posibilitatea sa se decida campioana la TAS. Cred ca oricare dintre echipe, atat timp cat va decide acest lucru, va merge la TAS”, a declarat Razvan Burleanu, potrivit ProSport.

    Reprezentantii Stelei au descoperit o formulare ambigua in regulamentul LPF prin care echipa lui Reghecampf poate fi campioana la egalitate de puncte cu Viitorul, insa LPF sustine ca nu exista niciun dubiu in privinta formularii.”

  7. alexutz2007

    Xray Ubi lex non distinguit, nec nos distinguere debemus “- dacă legea nu distinge, nici noi nu trebuie sa distingem ai perfecta dreptate aici.
    Corect ar fi trebuit ca LPF sa nici nu pasaie din gura, dar asta e mergem la TAS.

  8. white-r

    Chiar dacă nu ies campioni, măcar să îi bată Steaua așa rău pe acești bufoni alb-lbaștrii încît să aibe depresii, și să îi chinuie coșmarul coaliției frustraților în care au intrat prin anti jocul cu Viitorul. Coalizați-vă complexaților și faceți infarct în grup !

  9. Gosu

    Hai lasa ! Putea sa se dea, putea sa nu. Si sa nu uitam unde a jucat Larie cei mai multi ani.
    Inca o data reiau. Viitura nu cred ca are in campionatul asta vreun penalti neacordat.
    Si daca facem abstractie de meciul nostru cu Viitorul, unde eram noi acum cu cele 2 penaltiuri neacordate in ultimul meci ?

  10. piece-of-mind

    Viitorul – CFR, probabil singurul blat care m-a bucurat vreodata! :))))))

    Bai baieti, nu fiti tristi, pe Gigi oricum nu il interesa performanta sportiva, adica titlul in sine, ci doar banii din UCL…cand va veti trezi?

      1. piece-of-mind

        @ bodanel

        Cred că faci o confuzie. Principiile alea se raportau la Steaua Bucureşti! Nu mă interesează ce fac alte echipe.

        Şi da, chiar dacă a fost blat sau nu, rezultatul de la meciul Viitorului m-a uns pe suflet, e o mare palmă morală pe care Hagi i-a dat-o ciobanului peste timp.

  11. alexutz2007

    Messi tot un copil frustrat ai sa ramai.Daca te doare-n pl de FCSB eu zic sa te duci sa-ti sustii echipa aia din liga amatorilor si sa ne lasi pe noi cu ale noatre. Cea mai spurcata specie a fost furata in meciul cu Viitorul, asa ca iti recomand multa lamaie.

      1. alexutz2007

        Stii care e diferenta dintre noi si voi copile: noi am fost 27000 azi si am sustinut o echipa care chiar exista spre deosebire de frustratii ca voi care se dau stelisti cu certificat sportiv din 2017 si cu o marca castigata in instanta:))).
        Spre deosebire de CSA, FC FCSB va juca in Champions League garantat, pe cand CSA va juca cu FC Crevedia:))). Au ca imn Maria:)).

  12. quark

    in atentia admin-ilor : odata cu proxima infiintare a sectiei de fotbal a CSA , va rugam sa aveti in vedere banarea sustinatorilor viitoarei echipe care , din lipsa de ocupatie , ard gazul pe-aici … poate asa vor intelege ca e timpul sa-si vada de drumul lor

    1. alexutz2007

      @quark nu scapam de ei . Astia sunt ca rahatul. Daca nu-l speli nu se duce:)). Eu ca si sustinator al CSA-ului nici nu as mai calca pe acest site. Aici se tine cont de istorie, continuitate ca nu marca a jucat.

      1. answer

        Înțeleg schimbarea de generații, dar cînd mă gîndesc că unul ca tine va continua istoria site-ului, mă ia lehamitea. Toronto unde eşti să facem o ceartă d-aia „old school”?

        1. alexutz2007

          Answer CSA nu are site?:))). Puteti comenta si acolo sau pe pagina Slab ca aia va sustin. Accepta ca nu prea mai ai ce cauta pe aici. Sau te-ai uitat si tu la meci, nebunele?
          Nu inteleg daca tot sustii CSA, ce te mai retine pe aceste meleaguri? Vrei sa demonstrezi ce? Are nevoie CSA, de suporteri? Fiecare a avut de facut o alegere: tu ai ales CSA, ca ai ciuda pe Becali, eu am ales FCSB, pentru ca FC Steaua e mai importanta decat Becali.

          1. answer

            Eu nu am ales nimic, nebunule! Am fost de la inceput cu Steaua Bucureşti. Probabil si voi ati fost cu FC FCSB de la inceput, fiecare cu aia ma-sii. Vezi că eşti pe un site care nu are nici in clin, nici in mîneca cu FC FCSB, in ciuda politicii editoriale actuale, puştiulică!

  13. sikander

    Cat de penibil sa fii sa te bucuri ca o echipa -indiferent cum se numeste- pierde campionatul? Pun pariu ca faceati misto de adunatura aia cu Thank You Boro. Acum sunteti mai prosti ca ei.

  14. Gosu

    Atmosfera a fost senzationala, peste ce era inainte de marea retragere. Ca sa moara unii de ciuda !
    Ar fi frumos daca scapam si de trolli. Am si eu o intrebare, pentru ce stam sa suportam lacheii astia care apar pe-aici sa irite spiritele ?
    Adica pe un site de suporteri intra unii care se autoprocalama stelisti, dar se comporta la fel ca rivalii echipei? Pentru ce ?
    Ca sa avem pentru ce sa ne injuram, nu ?

  15. alexutz2007

    @Gosu asta m intreb si eu. Ei oricum sustin CSA sau ma rog se fac ca sustin. Eu ii inteleg cand nu ai echipa e normal sa cauti site-uri ale rivalelor(bine ei oricum nu vor fi niciodata rivala noastra):)).

  16. sunchas3r

    Acum cateva luni am zis intr-un comentariu ca nu avem cum sa ratam titlul, celelalte echipe fiind prea slabe. Ia uite ca fcsb a reusit sa fie mai slaba. Motivele sunt multe, antrenor care traieste din amintiri, patron care are impresia ca intelege fenomenul si se implica mult si prost, manager, chiar, fcsb are manager? Jucatorii sunt multi si slabi si aia care nu sunt slabi sunt trasi in jos de grup si atmosfera.
    Nu vad vreo schimbare prea mare la vara, nu pare nimeni sa vrea sa rupa pisica.

    1. Gosu

      Mai slaba ca celelalte ? Deocamdata ai terminat pe locul 1 sau 2, iar in ultimul meci ai fost privat de 2 (DOUA !) penaltiuri clare ca lumina zilei (dupa analiza specialistilor, nu ca o parere subiectiva), restul furaciunilor si „omeniilor” pentru tinerii de la viitura nici nu are sens sa le comentez.
      Ah daca iti dau parerea din exterior, ok, poti spune orice. Cine era curios sa vada cat de tari sunt dinamoul si viitura trebuia sa le urmareasca macar un meci cu alta echipa decat Steaua, de preferinta cele neblatuite.
      Sigur, la noi au fost multe probleme, majoritatea produse de conducere. Si eu ma intreb de ce a jucat Enache atat timp fundas. Ce au cautat in teren Amorim sau sau Muniru. Ce a fost in capul lor cand l-au preferat pe Balasa in detrimentului elvetianului Affolter. Care a fost tactica si ce anume am vrut sa jucam. De ce ne-am ferit mereu sa jucam cu 2 atacanti, s.a.m.d.
      Dar de aici pana la afirmatia cu „FCSB a reusit sa fie mai slaba” cred ca se impun niste ochelari de vedere sau atitudine de non-hater. Iar per total, luand in considerare ca nu esti Barcelona si ca desi ai cei mai buni jucatori din Romania tot nu e o diferenta insurmontabila de valoare intre tine si adversari, ajungi la concluzia ca erorile de arbitraj AU FOST DECISIVE.
      Se putea mai mult ? Cu siguranta ! Dar se putea si asa ? CATEGORIC !

      1. sunchas3r

        De terminat, a terminat pe locul 2. Tot circul cu TAS nu ajuta pe nimeni, mai ales pe fcsb, care nu face altceva decat sa adune si mai multa ura din povestea asta.
        Treaba cu arbitrajul potrivnic din punctul meu de vedere este doar alibi-ul echipelor slabe si nu cred ca e nevoie sa fie folosit ca argument de suporterii unei echipe care se vrea ‘superioara’. Destul am auzit de la tiganusi si de la il muce ca sunt furati, hai sa nu le luam acum locul.
        In fine nu vreau sa incep o polemica, eu consider ca pe parcursul unui sezon o echipa poate fi in stare sa castige titlul in liga 1 avand parte de arbitrajele avute de fcsb anul asta.

        1. Gosu

          Eu inteleg foarte bine ce vrei tu sa spui. Nici eu nu sunt de acord sa faci din treaba asta cu arbitrajul un laitmotiv. Dar cand se intampla foarte flagrant nu vad nici cum ai putea sa o ignori. Indiferent daca am fost si noi ajutati altadata. O hotie nu trebuie scuzata prin alta hotie.
          Noi din 2015 (returul lui Galca) avem parte doar de astfel de bucurii. Culminand cu meciuri in care ni s-au scos mingile din poarta (vezi Astra) in hotii cum n-am mai vazut de pe vremea lui buteliilor.
          Sa fie o chestie clara, eu nu stau acum sa caut scuze, dar judecand obiectiv n-ai cum sa nu observi ca echipa asta pe langa managementul idiotului e lovita si de arbitraje si de scandaluri, procese si alte cele.

    1. Gosu

      @vasglo,
      S-ar putea sa aiba castig de cauza la TAS. Pe de alta parte eu zic ca nu e o strategie prea buna. Valul de inversunare care poate sa-l atraga chestia asta depaseste eventualele beneficii.

  17. naiyba

    Dumnezeu lucreaza in cai misterioase, inainte ma mai indoiam, acum sunt convins.

    O fi invatat ceva gigi dupa tot ce s-a intamplat, sper ca da. Tre sa ne pregatim bine pt ca sezonul urmator se anunta mai greu, nu avem timp sa plangem.

    Hagi merita titlul! pt ca trebuia sa le dea unora cu pumnu, ca n-au inteles cu palma.

    Steaua a pierdut titlul dar a castigat un public numeros, iar Alibec ducandu-se in peluza cu numarul 7 pe spate….infrangerea ar fi fost mult mai frumoasa cu emblema Stelistilor pe piept. Alibec a crescut totusi la Steaua o buna perioada, este imposibil sa nu se fi infectat cu microbul fiarei ca doar au muscat din aceasi iarba, in fine, gigi tre sa fie foarte atent cum gestioneaza perioada care vine. Baga mana in buzunar da-te-n colo.

    In rest hai cu edi Iordanescu si Puiu Iordanescu

    1. Gosu

      @nayiba , Hagi merita titlul pentru ca cineva acolo la FRF il iubeste , doar omul a bagat bani, merita si el o recompensa. Doar nationalele „mici” au ajuns sa depinda de jucatorii lui…
      In plus, Viitorul nu deranja pe nimeni, orice e bun pt CSU sau Astra sau CFR sau dinamu, cat timp nu e Steaua. Si ca sa nu fim ipocriti era bun si pt noi decat sa fie dinamu. Pe de alta parte greatza provocata de felul in care si-a castigat ultimele meciuri (un teren inclinat la Craiova) si plonjoane in careu cu CFR ne arata clar la ce nivel a ajuns fotbalul romanesc.
      Ne arata clar si cat de prosti sunt cei care pastoresc Steaua. I-ai intarit pe adersari si te-au mancat ei pe tine. Asa a fost si in anii ’00 (cand roadele muncii tale le-au cules altii) si asa e si acum. Becaliotul a facut deja lista de cumparaturi , de la Viitorul – cap de lista. Evident noi nu cumparam de afara, asa ca hai sa-i mai dam lui Hagi 2 milioane sa ia titlul si la anul.
      Dar jucatorii lui ? Slabi. Foarte slabi ! Ei ne vor reprezenta in Europa din postura de campioana.
      A observat cineva cat e Tanase de defazat fata de restul echipei de cand s-a intors ? Unde esti tu Dodele de alta data ca pe langa „urmasul” tau zici ca erai Pele. Presimt ca baiatul asta va fi un Iancu 2.

      Referitor la antrenor, cred ca Petrescu ne-ar fi asigurat linistea, fata de Edi. Totusi, tare mi-e frica ca din cei doi sa nu fie alesul…Iliesta ! 🙂

      1. alexutz2007

        @gosu ai dreptate. Tanase nu are fata de Steaua. Jucatorii Viitorului sunt slabi si marea majoritate nu au fata de Steaua. Vine e a lui Becali ca le cumpara jucatorii. Tanase nu valoreaza mai mult de 300-400 de mii. E un jucator mediocru.

  18. Gosu

    @naiyba.
    Eu ma gandesc ca daca ar fi putut sa ajute cumva , Iordanescu (seniorul) ar fi facut-o de multa vreme. Si nu doar el ci oricare fosta glorie (poate cu exceptia lui T. Stoica si Piturca), caci sunt convins ca in adancul sufletului nu-i incanta situatia la care s-a ajuns in prezent.
    Dar cu o eventuala negociere sau impacare nu are sens sa-ti faci iluzii, cel putin nu in viitorul apropiat. Daca exista niste interese „de sus” (si eu cred ca sunt), acestea privesc chestii mult mai elaborate decat banii lui becali. Acolo sus se lucreaza cu bani publici si pe-aici as zice ca se invarte miza. Si orice s-ar intampla pana nu-si fac damblaua, problema asta nu se va rezolva, oricat s-ar daca lumea peste cap. Sau berbecali…

  19. Redondo

    @sikander, in 2009 am fost beat 3 zile la rand deoarece pierduse titlul. Ca m-am bucurat e putin spus.

    Chestia cu TAS e pierdere de vreme si chiar daca vor castiga acolo, vor pierde mult pe alte planuri, vor ajunge sa fie considerati niste hoti, urati peste tot mai rau decat Dinamo pe vremuri.

    Nu va mai legati de Viitorul! Nu au nicio vina ca ai manageriat prost acest sezon. Can-can…TAS…7 de 11m in meci direct neacordate, vant, furtuna etc…nu meriti titlul si pace pt. ca in peste jumatate din meciurile sezonului ai jucat foarte slab. Mai bine strangi randurile, scapi de Soarele fotbalului romanesc, pui antrenor serios, si o iei de la capat la anul.

  20. Gosu

    @Redondo, unde scrie ca trebuie sa domini campionatul de-a fir a par ca sa il meriti si sa il castigi ?
    O fi asa ideal dar nu poti sa ai tot timpul astfel de sezoane. Si daca pleaca soarele , cat timp vei fi in continuare mancat de arbitraje cum au fost si Mirel si Costel cu ce se va schimba treaba ?
    Nu e clar ca din forurile de conducere se doresc ASA-uri, Astre, Viituri ? Gata, Steaua are deja 3 campionate , ajunge pe deceniul asta. Vrei sa plictisim televiziunile sa nu mai scoata banutu ?
    Daca vrei iti fac in 3 secunde o compilatie de hotii crunte din fiecare din ultimele 3 sezoane.
    Ce valoare ar trebui sa aiba Steaua sa se bata si cu tzaranusii care inventeaza rivalitati peste noapte si cu arbitraje si cu ideile idioate ale propriului patron ?

  21. blaugrana86

    Asta e fratilor mergem inainte. Avem sansa de a juca in europa si sper sa prindem grupele EL care sunt mai de nasul nostru. Sa nu uitam ca in sezonul precedent cu un pic mai multa sansa in meciurile cu elvetienii si returul cu villarreal (meci fantastic zic eu si cu un penalty clar neacordat) eram din nou in primavara. Vedem ce va fi anul asta… si daca nu asta e, important e sa ne mentinem acolo sus si sa luptam an de an pt a fii cei mai buni. Mai spunea cineva ca becali vrea doar banii din CL si nu il intereseaza performanta… pai draga prietene te contrazici singur, ca sa pui mana pe banii din CL trebuie sa faci performanta pe plan intern plus cateva tururi preliminare de CL, ca nu ajungi acolo de pe locul 5 si sa nu spui ca visezi la performante din alea gen sferturi sau semifinale si sa te bati de la egal la egal cu Chelsea sau Bayern ca o dai in penibil. Si nu in ultimul rand, sper ca idiotul suprem sa se loveasca la cap sau orice alceva sa se intample, dar sa dispara din peisaj, sa faca mai multe si sa vorbeasca mai putine

  22. alexandru-h

    Faza cu TAS e absolut hilara pentru ca afiseaza cat se poate de clar interesul lui Becali pentru echipa asta. None. Nu a fost in stare 2 ani si ceva sa ceara interventia FRF si UEFA in problema identitatii prin niste nenorocite de adrese… dar cand vine vorba de un articol obscur din regulament ce inseamna diferenta intre x milioane si x-y milioane, isi pune tot stafful la lucru.

    In asemenea situatii, standardul meu e simplu: cum ne-am fi simtit daca am fi fost in locul Viitorului iar echipa de pe locul 2 ar fi cerut la TAS sa-i fie ei inmanat campionatul pe motiv de chichite? Ca eu cred ca am fi fost furiosi – am fi zis ca toate echipele au inceput acest campionat cu stiinta ca vor conta doar rezultatele directe din playoff in stabilirea clasamentului final. Ca nu ne-ar fi convenit, de-exemplu, in cazul unui meci egal cu Dinamo si puncte egale la final, sa fi pierdut titlul din cauza victoriei lui Andone din noiembrie. Ne-am fi amuzat pe marginea titlului de „campioana morala” asumat de catre Viitorul – pe baza carui criteriu devii campion moral si care e relevanta?

    Gosu vad ca vorbeste de greseli de arbitraj. Pai domnule, greseli vor fi intotdeauna, ca nu e arbitrul mesia sa-ti vada intr-o fractiune de secunda ceea ce noua ne e greu sa vedem si dupa 5 reluari. Greselile fac parte din „peisaj”, din fotbal; nu e o problema recenta. Evident, facem o diferenta intre meciuri complet furate, de genul celui impotriva Astrei de anul trecut – dar unii au ajuns sa vada erori voite in orice cadere in careu neurmata de acordarea unui penalty. E o obsesie alimentata de marele nostru antrenor si de memeu, ambii raspunzatori pentru acest iz de amatorism ce inconjoara acest club. Singurul motiv pentru care nu au sarit in sus pe marginea penaltiului acordat Viitorului e ca a fost provocat de viitorul stelist, Larie – ce ar fi explodat fratii Petreus daca altcineva ar fi faultat…

    O fi Steaua campioana morala, asa cum ne informeaza sententios xray, dar e in acelasi timp echipa cu cele mai proaste rezultate daca luam in considerare raportul succes/investitii. Iar Becali, cu inteligenta sa legendara de afacerist versat, va contribui si anul asta la acest coeficient. Deja ni l-a adus pe Larie, un alt fundas central fara inteligenta – ma astept la vreo 2 imaturi de pe la Viitorul pe modelul Florin Tanase, 2 mosnegi de la Astra plus basca vreo 5 mijlocasi centrali fara talent in a tine posesia. Plus un antrenor sclipitor, excelent in a asculta cu sfintenie cuvintele sfantului-patron si de a le inscrie in agenda sa de buzunar. Evident, toti pe bani grei, ca somehow e imposibil la Steaua sa urmaresti jucatori liberi de contract – e mai simplu sa-ti imbogatesti contracandidatele.

  23. sikander

    Tragedia nu e ca nu am luat titlul, ci faptul ca bou’ suprem nici acum n-o sa invete nimic!

    Sper macar sa invete sa nu mai ajute gratuit pe unii si altii, ca pe el nu-l ajuta nimeni de bou ce e.

  24. adrian0808

    Si …. nimeni nu mai urla acum ca au venit suporterii de rezultat la meci ?

    AAAA nu a fost nici un rezultat …. tot Viitorul a luat titlul … pffff …

    Si nimeni nu face o comparatie cu celebrul club cu cei mai minunati coregrafi ? Cam cati suporteri au fost acolo ? Ce coregrafie au mai facut ei ? ….. Aaaa ei fac coregrafie doar la meciurile cu FCSB sau mai pacalesc un cioban bou si fac coregrafii la meciurile din cupele europene ….. Altfel nu intereseaza pe nimeni … si nimeni nu da 2 bani pe coregrafiile si circul prost facut de ei ca de altfel si de celelalte marete galerii care mai merg pe la baschet …..

  25. pdawg

    Sunt unii care se dau mari stelisti, singurii stelisti si aduc ei argumenul suprem: „noi avem echipa, jucam pe teren, voi unde?”
    Ma rog, coalitia becali-stoica-reghecampf (care influenteaza foarte tare vad gruparea de oameni mai sus numita – practic dupa chipul si asemanarea) a aratat in destule momente ca nu stie sa castige, acum…nimeni nu se astepta ca ar invata sa piarda dar totusi ei au echipa, ei joaca pe teren!
    Din teren reiese ca au muscat-o a doua oara in doi ani in cea mai slaba perioada a fotbalului romanesc cel putin dupa `89 dupa ce acum 3 ani tot cu maestrul la butoane era s-o muste de la mures. Totusi si acum de vina e raul, ramul, arbitrajul, presa, un trust anti-ei, asa ca din greseli nu invata (cine invata din greseli oricum..)
    Nu neaga nimeni, echipa exista, e in liga 1 dar cand e vorba de jucat in teren tot la TAS si dispusi sa devina […] fara glorie.

  26. siegfried

    Nenorociții de la LPF vor să ne fure campionatul. Regulamentul e clar.
    Dacă două sau mai multe echipe acumuleayă același număr de puncte după ce au jucat toate programate în campionat, clasamentul se va stabilili pe baza aplicării, în ordine, a următoarelor criterii

    a) numărul mai mare de puncte obținute în jocurile directe disputate între echipele aflate la egalitate de puncte;

    b. golaverajul mai bun în jocurile directe.

    Așa cum afișează lpf clasamentul cele două echipe au terminat play off-ul cu 44 de puncte. Din aceste 44 de puncte noi am obținut 4 puncte cu Viitorul – 3 în sezonul regulat (au fost 6 pe teren, dar s-au înjumătățit) și 1 în play off, iar Viitorul a obținut tot 4 puncte din zestrea totală cu noi, respectiv 0 în sezonul regulat și 4 în play off. Ca atare trebuie să se aplice criteriul 2 de departajare, respectiv golaverajul mai bun, unde noi avem 7-5 și suntem deci CAMPIONI!

  27. xray Autor articol

    Viitorul e campioană cu un mare bulan chiar și în ultimul meci. În loc să fie cel puțin 3-0 pt. CFR (de ex. 2 ocazii singur cu portarul Omrani și 1 Păun cu poarta goală), a fost 1-0 pentru Hagi dintr-un penalty inventat. Viitorul nu a jucat nimic, exact ca în 1-1 cu Steaua.

    E ca un blind all in la poker Texas hold’em. Nu conteaza ce ai în mână (adică valoarea ta), importante sunt cărțile întoarse de dealer pe masă.

    PS
    Apoi, dacă Steaua lua titlul nu la puncte, ci la departajare, sincer, nu aveam nicio satisfacție. Cum nu m-aș bucura nici dacă îl ia la TAS, doar că s-ar face o dreptate morală față de meciurile din play off ale lui Hagi cu „caprele” vișinii și cele prăzulii (6 puncte în deplasare) și bulanul fantastic.

    1. vasglo

      @xray
      Te inteleg, dar, cand doua echipe termina la egalitate de puncte, supremul arbitru, respectiv REGULAMENTUL COMPETITIEI, DECIDE CASTIGATORUL! Nu inteleg de ce aia remuscari! In orice tara din lume un Regulament de fotbal serios prevede ca, in situatia cand doua sau mai multe echipe se afla la egalitate de puncte, departajarea se face in functie de rezultatele directe dintre ele PE PARCURSUL INTREGII COMPETITII!……Nu suntem la handbal, cand in „Final Four” nu mai conteaza ce a fost pana atunci. Playoff-ul si Playout-ul au fost concepute nu ca sa diminueze meritul sportiv pe parcusul INTREGII COMPETITII -„Campionatul”- ci ca sa-l faca mai atractiv prin injumatatirea punctelor si impartirea echipelor in doua categorii, „elita” si „restul”……Chiar daca condusa de unul dintre cei mai buni jucatori romani din fotbalul nostru, nu exista niciun argument serios in a considera ca Viitorul a fost mai buna decat Steaua in aceasta editie de campionat, atunci cand judecam numai prestatiile fotbalistce dintre cele doua echipe, pentru ca asta trebuie sa facem atunci cand aceste echipe au terminat la egalitate de puncte la sfarsitul COMPETITIEI!….,
      Mai mult, parca niciodata ca acum, o echipa din playoff nu a beneficiat de ajutorul celorlate competitoare in detrimentul Stelei, precum a beneficiat Viitorul, nu numai declarativ, ci si faptic…..-:)

  28. xray Autor articol

    Când uiți repede cum ai luat titlul și cine te-a făcut campion devi un mare arogant nesimțit. Ce declară Benzar într-un interviu la Dolcesport:

    „- S-a vorbit si despre un posibil transfer al tau la Steaua. Te feliciti ca nu ai ajuns acolo?
    – I-am zis lui Florin Tanase: ‘vezi sa nu patesti precum Enache. A plecat de la Astra si au luat campionatul’. Uite ca s-a adeverit. Nu ma gandesc la un transfer la Steaua, pentru ca nu vreau sa ma duc in jos in cariera, ci in sus. Noi suntem campioana Romaniei. Daca m-as duce la o echipa de pe locul 2 sau 3 ar fi un regres in cariera mea.”

    Berbecul ăsa cu caș la gură e Nistor 2.

    1. alexutz2007

      @Xray am vazut si eu declaratiile lor si pentru asta chiar ar merita sa ramana fara titlu. Niste aere de superioritate cand le tremurau chilotii in minul 50.
      Daca TAS ne da dreptate sa faca bucatele acea cupa dar deja baietii se cred buricul pamantului. Mai ales Tucudean si Iancu, care nu au demonstrat nimic.

  29. xray Autor articol

    PS
    Până și Mironică scrie:

    „Insa titlul sau este umbrit de multe episoade dubioase. Viitorul a castigat 3 meciuri ridicole in playoff, cele doua cu Astra si cel de la Pitesti cu Craiova. A obtinut egalul cu Steaua si victoria din ultima etapa cu CFR doar cu ajutorul arbitrilor.
    Cand Viitorul a trecut printr-o serie de 4 partide adevarate in acest playoff, acasa cu Craiova, la Cluj si pe Arena Nationala cu Dinamo si Steaua, echipa a fost mica, neputincioasa, lipsita de forta ofensiva, la o imensa distanta de imaginea unei campioane.”

  30. quark

    campionatul s-a pierdut pe gafe incredibile de ‘strategie’ ( ghilimelele sunt obligatorii ) , cat timp pipereanul va alege jucatorii la tv pe impulsuri de moment , va domina haosul , sezonul regulat s-a jucat fara fundas dreapta si om de gol , pentru playoff nu a fost capabil sa gaseasca un fundas central decent , sute de mii/milioane euro bagate in buzunarele colegelor de campionat pentru niste jucatori de o mediocritate evidenta , permutari nesfarsite de jucatori si un antrenor lasat de multe ori in offside pe plan tactic de echipe de pluton … sa ne obisnuim ca in acest format 3 sau chiar 4 echipe fara obiective in playoff sa ne puna talpi si sa manifeste o atitudine intelegatoare fara de contracandidata noastra … nimeni si nimic nu ma pot convinge ca astra lui Șumpanzică nu a practicat aceeasi reciprocitate campionat vs cupa cu Viitorul dupa metoda patentata sezonul trecut cu maidanezii … nu aveam nicio problema daca vedeam superioritatea Viitorului pe vreun segment din playoff ( in afara de meciul de la Ovidiu , in care am fost penibili )

  31. quark

    sunt convins ca cei care au copiat si tradus ‘sistemul belgian’ au facut-o incomplet si acolo exista solutia pentru aceasta speta … adica , daca te bat in sezonul regulat cu 3-0 tur-retur iar in playoff facem 0-0 la tine si 1-1 la mine , esti mai bun pentru ca ai dat un gol in deplasare ? daca e asa , sa scrie clar in regulament

  32. wu1

    Am spus ca nu mai scriu da nu pot sa ma abtin…asta ca sa nu tin in mine. Nimeni nu spune nimic de art 8, in care arata clar ca sunt mai multe sisteme de „campionate” , unde art27 face referire: Ierarhia valorică a echipelor participante în „campionate” se stabileşte prin cumularea punctelor
    pe toată durata desfăşurării competiţiei. Deci fiecare sistem de campionat are regulile lui stabilite de forul organizator adica lpf. Iar aici intra in „scena” sistemul play off play out, care este total diferit fata de campionatul clasic. Deci practic un campionat in campionat separat de doua grupe off si out, de aici si injumatatirea punctelor, ca un restart al campionatului cu sanse reale pentru celelalte echipe sa prinda din urma primul loc- viitorul avea 5 avans si a ramas cu doar 2 avans, unde-i „dreptatea” ca sa zic asa?

    Articolul 8 – Sisteme de desfăşurare
    Competiţiile se pot desfăşura după următoarele sisteme:
    12
    a) sistem campionat, în care fiecare echipă joacă, cu toţi ceilalţi adversari, o dată pe
    teren propriu, şi o dată în deplasare (tur – retur);

    b) sistem turneu, în care fiecare echipă joacă cu toţi ceilalţi adversari o singură dată
    pe terenurile desemnate de forul organizator;

    c) sistem eliminatoriu (numai tur sau tur-retur), în care echipele stabilite de forul
    organizator joacă între ele jocuri eliminatorii, învingătoarele participând în etapele
    următoare până la desemnarea echipei câştigătoare;

    d) sistem play-off, play-out, în condiţiile stabilite de forul organizator, prin
    regulamentul competiţiei.

    Articolul 27 – Clasamente
    1
    Ierarhia valorică a echipelor participante în campionate se stabileşte prin cumularea punctelor
    pe toată durata desfăşurării competiţiei.Articolul 27 – Clasamente
    1
    Ierarhia valorică a echipelor participante în campionate se stabileşte prin cumularea punctelor
    pe toată durata desfăşurării competiţiei.
    2 Echipa care, după disputarea tuturor jocurilor prevăzute în program, a obţinut cel mai mare
    număr de puncte, este clasată pe primul loc în campionatul respectiv sau al seriei, dacă sunt mai
    multe serii.
    3 Dacă două sau mai multe echipe acumulează acelaşi număr de puncte după ce au jucat toate
    meciurile programate în campionat, clasamentul se va stabili pe baza aplicării, în ordine, a
    următoarelor criterii:
    a) numărul mai mare de puncte obţinute în jocurile directe disputate între echipele aflate
    la egalitate de puncte;
    b) golaverajul mai bun în jocurile directe;
    c) numărul mai mare de goluri marcate în jocurile directe;
    d) numărul mai mare de goluri marcate în deplasare în jocurile directe;
    e) golaverajul general mai bun (diferenţa între golurile marcate şi primite în toate jocurile
    din campionat);
    f) numărul mai mare de goluri marcate în toate jocurile de campionat;

    1. siegfried

      Nenea, te concentrezi puțin? Sunt mai multe campionate pentru că sunt mai multe divizii. În liga II a fost o singură serie și s-a jucat în sistem clasic tur-retur. În liga III sunt mai multe serii etc.
      Articolul 27 spune că „Ierarhia valorică a echipelor participante în campionate se stabileşte prin cumularea punctelor pe toată durata desfăşurării competiţiei„.
      Noi am acumulat la sfârșitul competiției 44 de puncte dintre care 4 le avem din meciurile directe cu Viitorul, respectiv 3 din sezonul regulat (au fost 6 pe teren, dar s-au înjumătățit) și 1 în pay off.
      Ei au acumulat tot 44 de puncte dintre care tot 4 le-au obțin din meciurile cu noi, respectiv 0 în sezonul regulat și 4 în paly-off.
      Ca atare litera a) de la articolul 27 alin.3 unde se spune că primul criteriu e „numărul mai mare de puncte obţinute în jocurile directe disputate între echipele aflate la egalitate de puncte”, nu permite diferențierea între cele două echipe și, deci, trebuie să se meargă la al doilea criteriu care prevede „golaverajul mai bun în jocurile directe”. De vreme ce nicăieri pe parcursul criterilor de departajare nu se vorbește despre play-off, ci doar despre campionat trebuie să se aplice, așa cum foarte bine a spus și xraay, principiul “Ubi lex non distinguit, nec nos distinguere debemus “- dacă legea nu distinge, nici noi nu trebuie sa distingem. Și trebuie să se ia în considerare golaverajul dintre cele două cluburi de pe întreaga desfășurare a campionatului unde noi conducem cu 7-5.

  33. wu1

    Atentie: in situatia in care la finalul play-off-ului doua sau mai multe echipe se afla la egalitate de puncte, departajarea se face in primul rand tinandu-se cont daca a fost sau nu aplicata rotunjirea cu 0,5. in caz de egalitate dupa aplicarea acestui criteriu, departajarea se va face conform ROAF.
    Viitorul 51 dupa injumatatire 25.6 s-a rot la 26
    Fcsb 47 dupa rot 23.5 s-a rot la 24
    E clar pentru mine ca fcsb nu are nicio sansa la tas, e doar un circ creat de stiu eu cine…

  34. Gosu

    Da domnule Wu1. Situatia e identica, ambele echipa au avut parte de rotunjire. Daca Viitorul sau Steaua aveau 52, respectiv 48. Avantajati erau cei care au pornit de la cifra para.
    Mai departe urmeaza departajarea conform ROAF. Ramane de vazut ce se va intampla si cat de bun e acest demers.
    Daca totusi FCSB are cadtig de cauza ai grija sa nu explodeze veninul in tine.

  35. Gosu

    Da domnule Wu1. Situatia e identica, ambele echipa au avut parte de rotunjire. Daca Viitorul sau Steaua aveau 52, respectiv 48. Avantajati erau cei care au pornit de la cifra para.
    Mai departe urmeaza departajarea conform ROAF. Ramane de vazut ce se va intampla si cat de bun e acest demers.
    Daca totusi FCSB are cadtig de cauza ai grija sa nu explodeze veninul in tine.

    1. wu1

      Nu o sa aiba ! Daca era asa lpf o declara campioana pe fcsb ! Ca doar nu acorda campionate dupa bunul lor plac , ci celor care au castig de cauza dupa criteriile/regulie jocului…nu pot inventa peste noapte un sistem nou doar ca s-o faca campioana de viitorul ?! Unde-i logica ! Sau ei nu stiu propriul regulament la sistemul pe care ei l-au implementat ?!

      1. Gosu

        @Wu1. Nu stiu ce au facut si de ce asa. Se poate sa fie multa incompetenta la mijloc.
        Copy-paste din ROAF-ul anterior (ca la noi se modifica in fiecare an).
        Regulile jocului nu zic nimic, ca jocul sportiv s-a incheiat cu Steaua la EGALITATE de puncte cu Viitorul, pe locul 1 sau 2, dupa cum se va stabili. Nu inteleg ce criterii si ce reguli invoci tu. Esti asigurat si pe plan sportiv si pe plan moral cu bilantul intalnirilor directe (2 victorii , un egal, o infrangere).
        Stii pe vremuri care era criteriul de departajare ? Golaverajul general. Regulile astea se tot schimba si s-au tot schimbat. In Germania de exemplu nu ai aceleasi tiebreak-uri ca in Spania.
        Vad ca multi sar de cur in sus ca nu e ok. Bun, dar nu ar trebui aflat si adevarul ?

  36. sikander

    Ca tot se vb de sistemul belgian, daca s-ar fi jucat acest play off pe bune, haghi ar fi avut soarta alora de la zulte varegen – parca aia au fost revelatia sezonului si acum doar calca apa.

    Cat despre reclamatia la TAS, mi-e rusine ca s-a ajuns aici pentru ca trebuia sa fim campioni de la meciul cu rapanosii. Dar e foarte bine ca s-a actionat asa pentru ca nu-i nimic ilegal in asta. Daca se da verdict favorabil oierului astept ca toti strambii de la tv sa se spanzure in direct.

  37. Lord Pepe

    Am vrut sa postez ieri, dar am considerat ca veti fi intr-o stare prea jalnica si ca nu veti putea purta o discutie normala. Se pare ca am avut dreptate. Sper totusi ca spiritele s-au calmat acum si ca vom putea discuta.

    M-am uitat la meciul Viitorului. Echipa lui Hagi a meritat titlul. Meciul a fost pe bune si Viitorul l-a castigat pe bune, deci s-a facut singura campioana. Nu a asteptat sa o faca altii. Penaltyul a fost comis de omul luat chiar acum 2 zile de FC Fcsb, deci nu se pune problema ca ala sa fi fost blat. Mai mult, schimbarile de pe final ale CFR-ului au aratat clar ca echipa ardeleana isi doreste victoria. Altfel nu-i baga pe Antal si pe Dan Roman.

    Ma asteptam ca, dupa meci, becali sa recunoasca ca a blufat, ca a incercat sa joace un pic de poker. Si ma asteptam sa-l felicite pe Hagi. Nu s-a intamplat. Becali merge cu bluful in continuare, din disperare dupa bani. Asta e dovada ca FC Fcsb e o echipa mica.

    Dupa ce tu ai facut ce ai vrut cu regulamentele, nu poti sa pretinzi ca regulamentele sa fie modificate din nou, doar ca sa ajungi tu campion. E foarte penibil totul. Foarte penibil. Daca ar fi avut respect de sine, becali ar fi tacut.

    FC Fcsb a pierdut pana acum fiecare proces. Nu exista nici o sansa sa castige la TAS. Dar se va face din nou de rusine, cand va pierde si acolo. Si sunt curios cum se vor simti atunci fanii acestei echipe.

    Asta este, din pacate, fotbalul romanesc. Si am ajuns aici din cauza fanilor de proasta calitate, care au acceptat si sustinut toate scandalurile si tot circul de prost gust.

    Parerea mea e ca FC Fcsb se afla acum in ultimele luni de viata. Daca nu prinde cupele europene, cred ca becali va inchide totul.

  38. alexutz2007

    Dica va fi noul antrenor al Stelei. Dezamagitor :(.
    Becali l-ar fi vrut pe Sumudica, dar nu vrea sa se certe cu suporterii. A avut un discurs dinasta de parca ar fi iesit din puscarie(discursul lui Gheorghe:))).)
    Reghe va pleca la camile:))).
    Imi pare rau ca nu a incercat sa-l aduca pe Dan Petrescu.

      1. alexutz2007

        @Lord nu te-ai plictisit. Si daca te referi la clona aia pe care o sustii tu, aia care nu exista te anunt ca echipa aia nu are fata de unul ca Dica si nici brigada rosie nu are bani pentru el.
        Pana la urma ce vant te aduce pe acest site. Roaga-i pe aia ai tai sa-ti faca un site unde iti poti varsa si tu frustrarile. Poti sa-i rogi pe baietii experti jn lab.

  39. quark

    FANATIK.RO a luat legătura cu câţiva dintre membrii Comitetului Executiv al FRF pentru a vedea, acum, la cald, cum ar vota aceştia în cazul omologării campioanei, prin prisma criteriului de departajare dintre Viitorul şi Steaua ce a stârnit întregul scandal.
    „Haideţi să vă spun un lucru din start. Eu o să solicit în Comitetul Executiv să se aducă stenograma şedinţei CEx când s-a modificat regulamentul! Şi asta pentru că atunci când LPF a venit cu acele propuneri care să fie cuprinse în ROAF s-a discutat inclusiv de diverse ipoteze, inclusiv cea a meciurilor directe între două echipe aflate la egalitate de puncte. Şi atunci s-a discutat şi stabilit foarte clar că se vor lua în calcul doar meciurile directe din play-off! Însuşi Argăseală a votat ‘PENTRU’, iar propunerile discutate au fost votate în unanimitate! Iar Vali (n.r. Argăseală) ştie asta foarte bine! Aşa că eu asta voi propune: să se respecte ceea ce noi am votat şi hotărât la acea şedinţă”, spune Auraş Braşoveanu.
    Reprezentantul cluburilor de Liga a 2-a spune însă că ar trimite cazul la Comisii în caz de voturi pro şi contra: „Eu aş sesiza CNSL să se pronunţe, înainte de a se lua orice hotărâre a Comitetului Executiv! Ar fi timp destul, o decizie se poate lua în regim de urgenţă, iar la recurs la fel. E timp şi de TAS!”
    „Pentru mine, Viitorul e campioană! Cu ei votez!”
    Alexa Krenek, reprezentantul Ligii a treia din CEx, spune că este de partea lui Gică Hagi în demersul lui Gigi Becali: „Eu în acest Comitet Executiv am un singur vot, iar votul meu o să fie pentru Viitorul. Echipa lui Gică Hagi este, fără nicio discuție, campioana României. Pe mine Argăseală nu mă va convinge cu niciun argument. Sincer, nici nu cred că poate să vină în fața noastră să ridice această problemă. Dar, dacă totuși o va face, vă repet: votez pentru Viitorul campioană”! Acesta e susţinut şi de Ştefan Stana: „Viitorul este campioana României fără nici o discuție. Steaua o să fie trimisă acasă de TAS fără nicio rezolvare favorabilă. Cei de acolo vor spune că este competiția noastră internă, iar problemele trebuie să ni le rezolvăm în România. Nu o să ne stabilească TAS campioana. Și belgienii au sistemul nostru, iar la ei campioana este decisă după regulamentul din play-off, nu din sezonul regulat”.
    Aceeaşi părere pare să o aibă, acum, şi Cătălin Cighir, reprezentantul cluburilor de copii şi juniori: „Din punctul meu de vedere, campioana României este Viitorul. Dacă domnul Argăseală susține că Steaua este campioana României atunci să vină în fața noastră și să ne prezinte argumentele sale. Ne vom uita pe acte, iar apoi fiecare o să voteze cum consideră. Consider însă că Viitorul a câștigat titlul în Liga 1″.
    Tabăra INDECIŞILOR, cu Prunea în frunte: „Nu ştiu, vedem! Nu votez de capul meu”
    O opinie indecisă, ce pare ciudată la prima vedere, o are Florin Prunea, al doilea membru al Ligii 1 în Comitetul Executiv şi foarte probabil candidat la şefia LPF la viitoarele alegeri: „La această oră, pe mine nu mă interesează cine este campioana României. Eu am treburile mele cu Poli Iași. După ce se vor termina meciurile din play-out voi discuta și eu cu șefii echipelor din Liga 1. Eu în Comitetul Executiv am un singur vot și reprezint acolo cluburile din prima divizie. Nu mă duc să votez de capul meu” .
    Tot indecişi par a fi şi Marius Burcă (Liga 3) şi Alin Cioban (fotbal feminin), care susţin că nici nu s-au uitat pe regulament şi nu ştiu cum vor vota:
    „Nu pot să mă antepronunţ. Nu m-am uitat pe regulament, să văd exact ce zice, aşa că nu e cazul să spun acum dacă Steaua are sau nu dreptate în demersul pe care îl vor face. În a doua parte a lunii iunie va fi comintetul executiv în care vom stabili toate clasamentele, am timp pănâ atunci” – Marius Burcă
    „Nu vorbim de asta acum. Viitorul să se bucure, au câştigat titlul. Au apărut în media frânturile din regulament? Se poate, eu nu mă iau după media. Mai e până la comitet, discutăm atunci” – Alin Cioban

    sursa : fanatik.ro

    1. siegfried

      Ăștia n-au învățat nimic din dezafilirea U Craiova. Unii dintre ei au senzația că ei votează cu cine vor să ei să ia campionatul. Cel mai amuzant e bizarul care vrea stenograma când s-a votat regulamentul ca să vadă ce a zis Argăseală.
      Bă, singurul vostru rol e să validați rezultatele în funcție de regulament, alt fel faceți abuz în serviciu și o luați pe urmele lui Sandu și Dragomir. N-are nicio relevanță cine, ce a propus, contează doar regulamentul care a fost adoptat.

  40. alexandru-h

    Hai sa o repetam:

    Dinamo a adus antrenor cu experienta internationala.

    Steaua a adus antrenor ce a promovat in acest an in Liga a II-a.

    Cred ca isi xeroxeaza din nou Titi Dumitriu licenta Pro 😉 Va avea nevoie…

    1. quark

      @alexutz2007 eu am inteles ca se spala pe maini si nu isi asuma nicio opinie si ne indruma spre TAS, textul este interpretabil … iar procedura se pare ca poate fi simplificata , atat ca etape , cat si ca timp : „Înțeleg că FCSB dorește să meargă la TAS, nu are nevoie să mai treacă pe la comisiile Federației, astfel că verdictul va fi stabilit la TAS în perioada următoare” – a spus Răzvan Burleanu la Dolce Sport

  41. sikander

    Burleanu ala e o curva penala si normal ca-i a frica sa dea un verdict. Se vede ca habar n-are si a fost pus in functie pe interese, el fiind doar un lache flausat care ranjeste pe sub lupe.

  42. xray Autor articol

    Andrei Vochin, consilierul lui Razvan Burleanu, spune ca oamenii de la LPF au mers vineri la FRF sa incerce sa schimbe paragraful care ii da sperante Stelei ca poate castiga titlul de campioana la TAS.

    „Oameni de la Liga au venit vineri la FRF sa se intereseze despre schimbarea regulamentului. Dar de ce si-au dat seama abia acum de asta? LPF a facut acest regulament. Era atat de greu sa scrie acolo ca in caz de egalitate se iau in considerare meciurile directe din play-off? Cineva de la LPF a incercat sa schimbe regulamentul pentru a fi clar.

    Din punctul meu de vedere, e de neinteles regulamentul. Eu nu stiu ce-si doresc cei de la LPF. Nu inteleg din regulament daca se refereau la meciurile din play-off sau la cele din intreg campionatul. Daca e sa ma intrebi pe mine, eu as face un meci de baraj intre Viitorul si Steaua. La egalitate de puncte as renunta la toate criteriile si as face un meci de baraj.

    Sigur, te poti intreba ce s-ar intampla daca vor fi 3 echipe care se lupta pentru titlu”, a declarat Andrei Vochin la Dolce.

    „Înțeleg că FCSB dorește să meargă la TAS, nu are nevoie să mai treacă pe la comisiile Federației, astfel că verdictul va fi stabilit la TAS în perioada următoare” – a spus Răzvan Burleanu la Dolce Sport.

      1. quark

        trebuie atasata ca proba video la TAS declaratia lui Vochin ( oficial FRF ) de la Dolce = reprezentantii LPF au incercat sa completeze regulamentul – daca asa suna in original , nu am vazut emisiunea .

        „Daca as fi putut să mă leg de ceva regulamentar, cu siguranță, nu cred ca e nimic anormal. Dacă iți permite regulamentul și ai argumente, cred ca oricine facea la fel. La cate se intampla la noi de 3-4 ani incoace, de 2-3 ani este fara precedent, trebuia sa ne mai facem o data de ras, sa ne facem si sa aratam ce regulamente avem si ce regulamente face FRF. E fara precedent ceea ce se intampla ca o echipă, sa nu poata să se bucure normal intr-o tara normala de un regulament care sa nu fie interpretabil. Ne-am obisnuit, fotbalul romanesc e in colaps, problemele sunt din ce in ce mai mari, asta mai lipsea acum, să ne mai facem de ras inca o data la TAS”, a spus Florin Prunea la Dolce Sport.

  43. joseph

    vad ca ati trecut destul de usor peste o declaratie de mai sus. daca se dovedeste adevarata, ne arata un nou nivel al penibilului

    chiar sunt curios ce o sa ziceti daca se dovedeste conform stenogramelor din sedinta in care au votat regulamentul, ca nea Vali a fost si el pentru departajare doar pe baza meciurilor din playoff.

    practic, intrebarea e daca voi credeti ca e normal sa profite de o posibila eroare tehnica a regulamentului, daca ar deveni evident ca au discutat aspectul asta si ca toti stiau si stiu care era criteriul de departajare convenit de comun acord

    1. xray Autor articol

      Ca si in legislativ, nu conteaza comisiile si dezbaterile in plen, ci legea asa cum apare in monitoul oficial. Aia se aplică.
      Si aici, conteaza ce scrie ROAF-ul, care e aprobat de FRF. Asta e unica legea care se aplică când este în vigoare!
      Nu se pune problema de a profita cineva, ci numai de a se respecta ce scrie în „lege” (ROAF).
      E prost? Ok, să-l modifice, dar nu poate acționa retroactiv datei modificării.

      La ocolirea ei funcție de interes, noi românii suntem maeștri! Uite și la scandalul cu trecerea Steaua de la CSA la AFC si apoi la SA FC. Nu erau legi și hotarâri ale statului (MApN) atunci în privința asta? Ba da, dar statul acum tace. Procesul cu marca nu are legătură cu asta. Este bazat pe inregistrarea unei marci în 20004. Atât!

  44. quark

    mai e ceva normal intr-un fotbal in care debutezi 2 juniori si mai folosesti alti 3 ( doi titulari + unul intrat inca din prima repriza ) ca sa-ti odihnesti titularii pentru un meci care se disputa peste unsprezece zile ? intr-un fotbal in care , in meciul ( putem sa-l numim decisiv ) intre primele doua clasate , un arbitru refuza doua penalty-uri care puteau transa soarta campionatului ?

    Daca s-a discutat , s-a votat si asta NU apare in regulamentul , e mai grav , inseamna ca NU s-a respectat votul din CEx si avem dreptul sa credem ca cineva , cu buna stiinta , a trunchiat textul

  45. Gosu

    Intr-un fotbal normal toata lumea s-ar bucura de fotbal, In fotbalul romanesc ne place bascalia si misto-ul. Si mai ales clonele, le iubim ! Practic orice nemultumit poate sa conteste adevarul faptic ! […]

Lasă un răspuns