FCSTEAUA.RO

AUDIENȚE. Steaua face rating oriunde: Digisport, locul doi după Pro TV cu Steaua – Craiova

AUDIENȚE. Nu contează cine dă meciul, cât timp joacă Steaua. O arată rezultatele de audiență ale partidei Steaua – Craiova, difuzată de DigiSport și de Dolce Sport.

Digi Sport (canal deținut de RCS) a fost pe locul al doilea la orașe și pe segmentul comercial, imediat după Pro TV, cu meciul de fotbal. Și Dolce Sport (post al Telekom) a stat mult mai bine în audiențe decât de obicei: a prins top zece.

Săptămâna trecută, un alt meci al Stelei a fost televizat: partida Steaua-Plzen, dată de Pro TV (o stație cu o altă forță decât DigiSport și Dolce Sport), a avut o medie de peste două milioane de români pe minut. Datele, aici.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de duminică pe intervalul meciului Steaua – CSU Craiova (scor 1-1), difuzat de Digisport și de Dolce Sport (21.00-23.00):

DolceSport a fost cu meciul pe poziția a opta la nivelul întregii țări.

Locul zece pentru DolceSport, cu 80.000 de orășeni pe meci.

Poziția a șaptea pentru DolceSport cu 35.000 de telespectatori media pe segmentul comercial cu meciul de fotbal al Stelei.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Sursa: paginademedia.ro

Nota Redacției
Citește și:
AUDIENȚE. Steaua – Plzen, un meci cu peste 2 milioane de români în tribunele de acasă

Share să vadă dușmanii!!!!

Exit mobile version