Sign in to follow this  
Followers 0
pauldavid

Chestionar FC Steaua

25 posts in this topic

Salutare! Sper că postarea mea nu deranjează pe nimeni! Sunt suporter Steaua de 15 ani deja și anul acesta termin Marketingul. Iar licența mea se axează pe sponsorizarea și acțiunile de responsabilitate socială in sport. Cercetarea mea de marketing vizează o comparație intre Steaua și CFR Cluj (vă spun de pe acum, stam de 100 de ori mai bine ca ei la capitolul asta :D ), dar chestionarul, care durează chiar nici 5 min, o să trebuiască să il completați doar pentru echipa noastra M-ați ajuta enorm prin completarea lui! Mulțumesc de pe acum!! Și să vină și Supercupa!!! fular-campionii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum am putea sta de 1000 de ori mai bine ca CFR cand Steaua nu are departament de marketing.

 

Doar daca ambele echipe sunt 0 la acest capitol. Atunci da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in primul rand, scuze moderatorilor pentru dublul post, care n-a fost intenționat :)

 

la ce mă refeream cand ziceam că stam mai bine ca ei era capitolul sponsorizari & parteneriate. Deasemenea, și pe partea de responsabilitate socială noi mai mișcam cu cate un proiect pe ici colo, in timp ce Marketing & Media Managerul de la CFR mi-a zambit și mi-a spus că din pacate el nu are cum să mă ajute pe partea asta, pentru că nu are ce date să imi dea: as in, nu există direcții in partea de responsabilitate socială pentru ei. Nici noi nu stam excelent aici, ce-i drept. Iar pe partea de sponsorizare & parteneriate, tot el mi-a zis că nu pot să rivalizeze cu Steaua incă pentru că deși au avut ceva rezultate in ultimii ani, tot noi ramanem polul de putere in Liga I, in special ca atractivitate pentru parteneriate. Luați ca exemple doar sponsorii & partenerii celor doua și o să vedeți și numai așa, la modul cel mai simplist, după ochi, diferențele.

 

aa, cand ajungem la promovare & distribuție, asta e o altă poveste. cum ziceați, marketingul e ințeles diferit (și greșit) in toată Liga I, pentru că strategia echipelor nu are cum să ajungă la promovare și distribuție sau stabilirea piețelor și a prețurilor cand nu există nici macar o politică de produs dezvoltată așa cum trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
la ce mă refeream cand ziceam că stam mai bine ca ei era capitolul sponsorizari & parteneriate.

 

Steaua e altceva, nu e normal sa atraga sponsori? Apropos de aia care-l plang pe cioban cu scuza imbecila "de unde mai vin bani"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steaua are, probabil, cea mai proasta strategie de promovare. Sau cel putin avea.

 

Nu vad cum imaginea Stelei a putut sa stea dreapta in fata obuzelor de mizerie cu care o bombarda ciobanul puscarias.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Steaua are, probabil, cea mai proasta strategie de promovare. Sau cel putin avea.

 

Nu vad cum imaginea Stelei a putut sa stea dreapta in fata obuzelor de mizerie cu care o bombarda ciobanul puscarias.

 

Esti in eroare amigo. Pai cand 50k de oi merg sa pape hotdog si sa faca checkin pe fb de pe arena sulii...e popularitate. Cand balesc la circul ciobanului... e popularitate. Nu-i normal sa traga si sponsorii ca musca verde la rahat? E vinovata musca sau adoratorii de rahat? E o simbioza perfecta :)) US25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia a fost la meciuri importante. Cand juca Steaua cu Ciaklau', stadionu era gol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, dar daca faci o medie? Daca vrei reclama? Vii aici nu la boanghinele de la Cj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine, bine, dar daca exista persoane care ar vrea sa te ajute, in loc sa dea din gura, unde-i chestionarul?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bine, bine, dar daca exista persoane care ar vrea sa te ajute, in loc sa dea din gura, unde-i chestionarul?

 

Chiar asa, chestionaru?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Esti in eroare amigo. Pai cand 50k de oi merg sa pape hotdog si sa faca checkin pe fb de pe arena sulii...e popularitate. Cand balesc la circul ciobanului... e popularitate. Nu-i normal sa traga si sponsorii ca musca verde la rahat? E vinovata musca sau adoratorii de rahat? E o simbioza perfecta :)) US25

 

Nu ar trebui sa arunc cu judecatile ca in ultimii ani am cam ocolit stadionul dar...

 

Orice viitor investitor interesat de Steaua nu se va uita la Adrian (luat la intamplare) care nu merge la meciuri si nu se va intreba (macar initial) ce trebuie sa faca pentru a-l readuce pe stadion; se va uita mai intai la oi (vad ca nu mai sunt elvetieni, a trecut momentul de mila, acum sunt toti ovine), la cei care merg pe stadion, care consuma acel hotdog, care imbraca acel tricou si-si va spune: "Da, merita sa iau Steaua pentru ca aceste oi nenorocite imi vor returna investitia in timp".

 

Imi permiteti sa va stric petrecerea de talibani dar cel care va salva Steaua de Becali nu e fanul vostru, e fanul celor care ii vor baga bani in buzunar dupa cumpararea echipei. Si pentru ca esti fan United ar trebui sa intelegi mai bine situatia, doar uitandu-te la conditiile constituirii echipei FC United si esecului campaniei "Green and Gold".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce se stia, in ultima vreme omul care figura la Steaua ca reprezentant al marketingului era Mustata. :)

Si magazinul deschis in Carrefour de catre acesta, in alianta cu conducerea Stelei.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandeam eu, BCR, Rafo si mai cine? Adidas?

Am pus Nike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ford? acu ceva ani?

 

hihi ce memorie de elefant am, nu mi-a ucis jack toti neuronii. Am pus, rafo, ford, bancorex.

 

"Ros-albastrii au fost prima echipa din Romania comunista care a purtat pe tricoul de joc numele unei companii occidentale (Ford). Ulterior sponsori pe echipamentul de joc al echipei din Bulevardul Ghencea au fost: Castrol, Philips, CBS, Bancorex (initial BRCE), Dialog (astazi Orange), BCR, RAFO, Air Atlantis, City Financial si SportingBet."

Edited by drvladyk

Share this post


Link to post
Share on other sites
ford? acu ceva ani?

 

hihi ce memorie de elefant am, nu mi-a ucis jack toti neuronii. Am pus, rafo, ford, bancorex.

 

"Ros-albastrii au fost prima echipa din Romania comunista care a purtat pe tricoul de joc numele unei companii occidentale (Ford). Ulterior sponsori pe echipamentul de joc al echipei din Bulevardul Ghencea au fost: Castrol, Philips, CBS, Bancorex (initial BRCE), Dialog (astazi Orange), BCR, RAFO, Air Atlantis, City Financial si SportingBet."

Pe spatele tricourilor au mai fost Rehau, Excelent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0