Sign in to follow this  
Followers 0
axl

Model standard Reclamatie

1 post in this topic

Cand un utilizator nu este de acord cu decizia luata de un moderator acesta poate face o reclamatie in topicul Nemultumiri cu privire la activitatea moderatorilor.

 

Reclamatia trebuie sa arate in felul urmator:

 

RECLAMATIE

 

Nume utilizator reclamant: xxx

Nume moderator reclamat: yyy

Articolul din regulament care este reclamat drept incalcat: Art. 6.3

Linkul topicului unde se reclama incalcarea Regulamentului: http://www.fcsteaua.ro/forum/index.php?sho...mp;#entry607246

 

 

Daca Reclamatia este scrisa in alt format ea va fi considerata off-topic, va fi stearsa si utilizatorul respectiv sanctionat conform regulamentului.

Sunt interzise utilizatorilor orice interpretari proprii ale Regulamentului precum si orice alt gen de exprimari precum "moderatorul xxx a actionat miseleste", "moderatorul xxx s-a comportat ca un las", "lipsa de barbatie a moderatorului xxx care a actionat pe la spate", etc.

Reclamatiile scrise oriunde altundeva decat in topicul de Reclamatii nu vor fi luate in considerare, vor fi sterse si utilizatorul respectiv va fi sanctionat conform Regulamentului.

 

Raspunsul la reclamatiile impotriva activitatii moderatorilor va fi dat numai de mine, axl, iar in lipsa mea prelungita va fi delegata alta persoana. In caz ca reclamatia va fi chiar impotriva mea raspunsul la ea va fi dat de Alex sau, in lipsa lui prelungita, de o persoana delegata de el.

 

Pot (si prefer) sa primesc reclamatii si prin mesaje personale, dar in acelasi format ca aici. Reclamatiile primite prin mesaj personal vor avea prioritate. Reclamatiile facute atat pe topicul de reclamatii cat si prin mesaj personal nu vor fi luate in considerare.

 

Daca utilizatorul reclamant nu este multumit de decizia luata se poate adresa mai departe, prin mesaj personal, administratorului Azzido.

 

Incalcarea lantului ierarhic, adica reclamarea unui moderator direct prin mesaj personal administratorului sau altei persoane poate duce la sanctionarea cu ridicarea nivelului de warn.

 

Voi incerca sa rezolv Reclamatiile ivite in timpul cel mai scurt, avand o marja de raspuns de maxim 48 de ore de la ora Reclamatiei. In cazul in care voi lipsi de pe forum mai mult de 48 de ore voi delega o alta persoana si numele ei va fi postat in topicul de Reclamatii.. In cazul in care voi lipsi mai mult de 48 de ore neanuntat, fara delegarea altei persoane, administratorul Azzido va delega o alta persoana.

 

 

 

 

Administratorii si moderatorii pot modifica oricand si oriunde mesajele, fara explicatii prealabile. Administratorii si moderatorii au intotdeauna dreptate, lucrand cu discernamantul de a mentine forumul curat si interesant pentru toata lumea.

Administratorii si moderatorii isi rezerva dreptul de a fi factor de decizie in privinta eventualelor jigniri, injurii si denigrari fatise sau voalate, fiind singurii in masura sa stabileasca daca aceste jigniri, injurii si denigrari exista cu adevarat.

Edited by axl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0