FCSTEAUA.RO

AUDIENȚE. Partida Lugano – FC Steaua, victorie pentru FCSB, victorie și pentru Pro TV cu 2,2 milioane de privitori la meci. FCSB e “Steaua 1947”

Nota Redacției: Există o campanie anti FCSB dusă de un grup care promovează o “clona” prin atacuri sistematice și abjecte la echipa FCSB, dar mai ales la suporterii ei.

Paranteză mare! E “clona” pentru că își revendică din vorbe palmaresul “echipei de fotbal 1947-2003”, în vreme ce, oficial, palmaresul “echipei de fotbal 1947-2017” este atribuit și recunoscut FCSB-ului de către forurile supreme fotbalistice.

În acest moment, CSA Steaua 2017 are în palmaresul său de fotbal câteva jocuri la amatori, și acest lucru e admis indirect chiar de comandantul CSA colonelul Petrea, care la ultimul interviu a spus: “… avem o altă strategie. Ceea ce vreau să spun este că nu vom renunţa niciodată şi nu am renunţat vreodată la palmares, vom demonstra că palmaresul n-a fost cedat vreodată. Cel puţin până în 2003… Există nişte paşi. Pot să le transmit fanilor să aibă încredere în noi că brandul Steaua aparţine CSA Steaua şi lucrul acesta, poate puţin mai târziu, va ieşi la iveală şi îl vom demonstra“. INTERVIU | Comandantul CSA Steaua, Cristian Petrea: „În patru ani jucăm în Liga 1”, este articolul publicat pe fcsteaua.ro.

Deci,  conform colonelului, adevărul încă n-a “ieșit  la iveală” de la CSA, însă se defilează mediatic în numele lui fără a fi demonstrat cu documente! Acum, după 3 ani și cu o echipă nouă în curte, iese comandantul CSA Petrea și ne mai cere timp și răbdare pentru a demonstra “poate puțin mai târziu” treaba cu palmaresul.

“Cui și ce” să mai demonstreze dacă Talpan &Co. au declarat că CSA-ul are automat palmaresul la fotbal prin marca înregistrată în 2014, aia pierdută de FCSB? Păi tocmai asta e! Prin decizia ICCJ și marca înregistrată în 2014, CSA nu are palmaresul 1947-2017, cum nu-l are nici echipa înființată în 2017. De asta nu s-a mai scos marca la licitație pentru că nu o închiria nimeni fără palmares și loc în Liga 1! Acum, după 3 ani,  Petrea mai cere timp ca să demonstreze lumii cum că palmaresul nu ar fi plecat în 1998. Super viteză!

A anunțat schimbarea de strategie pentru că CSA trebuie să și demonstreze ceva prin ceva, nu doar prin vorbe. Acum nu are niciun pedigri fotbalistic pe blazonul noii echipe, cu toată sigla aia, fostă a FCSB-ului, pusă pe echipamentul echipei lui Lăcătuș. Oficial, toată suflarea mondiala fotbalistica creditează clubul FCSB cu palmaresul 1947-2017.

De ce replierea asta în expectativă la trecerea timpului?  A constatat și Petrea că nu au nimic, decât o siglă în plus și vorbele lui Talpan. După pierderea mărcii în 2014, Talpan & Co. au asimilat forțat și agresiv mediatic în notiunea de “marcă” totul. Mai mult, dincolo de sentința ICCJ/2014, grupul Talpan a transformat în propriile sentințe pasaje din Motivare ICCJ 2014 prin interpretari personale. Dar se știe că au fost două procese mari și late, nu câte se laudă unii.

  1. Procesul pentru anularea marcii înregistrate de FCSB în 2004, cu sentinta ICCJ din 2014 – executorie. CSA a obținut doar anularea marcii FCSB. Statut actulal – executată: FCSB și-a schimbat sigla.
  2. Procesul pe nume din 2015, cu sentința Curții de Apel în 2017 referitoare la nume, executorie dar mai este o cale la recurs. Statul actual- executată: FCSB și-a schimbat numele.

Astfel, tot ceea ce a fost “executoriu” din cele două sentințe s-a executat. Însă nicăieri în cele două  sentințe nu a fost vorba  de deposedarea FCSB-ului de locul în Liga 1 și de palmares așa cum trâmbițau Talpan & co. ! Dacă ar fi fost așa s-ar fi executat sentința în secunda 2! De aceea Petrea spune că vor lupta după altă strategie și ” vom demonstra că palmaresul n-a fost cedat vreodată. Cel puţin până în 2003… Există nişte paşi”. Deci nici o instanță nu a recunoscut până acum că palmaresul ar fi la CSA.

Închis paranteza.

Singurul contra-argument în fața manipulării acelui grup este adevărul, pe care il vom difuza ori de câte ori vom fi in posesia lui. În categoria “adevăr indubitabil” se încadrează și aceste analize  cu audiența echipei de fotbal FC Steaua (FCSB), făcute de firme specializate.

X Ray

AUDIENȚE. Meciul Lugano – FCSB, victorie pentru FCSB, victorie și pentru Pro TV

AUDIENȚE. Meciul Lugano – FCSB, din Europa League, a ținut peste 2,2 milioane de persoane din întreaga țară, doar pe Pro TV. Cifrele au fost de aproape trei ori mai mari decât ale Antenei 1, care a ocupat locul secund în audiențe. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV de joi, 28 septembrie, pe intervalul meciului Lugano – Steaua, încheiat 1 la 2:

NAȚIONAL. Partida de fotbal Lugano – FCSB, care a debutat la 20.00, a avut, în medie 2,2 milioane de privitori în fiecare minut de difuzare. Mai bine de un sfert din publicul din întreaga țară care avea telvizorul deschis joi seara era pe Pro TV. Antena 1 a fost a doua cu o medie de 885.000 de persoane, l amică distanță de Kanal D, aflat pe trei.

URBAN. Meciul FCSB a pus Pro TV în poziția de lider și la orașe: peste 1,3 milioane de persoane, media. Antena 1 avea 500.000, media, pe același interval, în timp ce Kanal D avea 445.000.

COMERCIAL. Cifre bune și pe publicul comercial pentru Pro TV: 664.000, media de privitori.

Audienţa posturilor TV joi, 28 septembrie, pe intervalul maciului Lugano – FCSB (20.00-21.50), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.251.000 12.5 27.1
2 Antena 1 885.000 4.9 10.6
3 Kanal D 848.000 4.7 10.2
4 National TV 406.000 2.3 4.9
5 Romania TV 356.000 2.0 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 28 septembrie, pe intervalul meciului Lugano – FCSB (20.00-21.50) în mediul URBAN:
URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.359.000 14.0 30.6
2 Antena 1 500.000 5.1 11.3
3 Kanal D 445.000 4.6 10.0
4 Antena 3 221.000 2.3 5.0
5 National TV 163.000 1.7 3.7
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 28 septembrie, pe intervalul meciului Lugano – FCSB (20.00-21.50), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 664.000 14.7 39.4
2 Antena 1 288.000 6.4 17.1
3 Kanal D 128.000 2.8 7.6
4 National TV 49.000 1.1 2.9
5 Antena Stars 39.000 0.9 2.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Preluare de la paginidemedia.ro